weet neitik was gister en eergister en 2 weken geleden ziek, nu krijg ik een drankje voor meer weerstand Wie wil met mij in de zomervakantie elke dag naar bonanza brengen?
ik wil in NL wonen ik wil ook meeten ik wil ook VZponydie klote stad hierik woon in deurne in provincie Antwerpen wie wil meeten en woont in belgië ?
ligt er soms aan maar dat paard van die foto onder jouw naam is cooooool!!!!!!hebben jullie ook honger??
Appel. (Dat paard onder mijn naam is de vader van mijn pony, hij heet Valentino)Wat vinden jullie eigenlijk van Valentino?
ik wil niet meeten.wat vinden jullie leuker, kleine ponytjes(ongeveer 1.35) of grote paarden(ongeveer 1.75m)?
Ligt eraan waarvoor. Voor te rijden heb ik liever een grote, maar gewoon om te knuffelen vind ik kleintjes erg leuk! Wie zou je wel eens willen meeten?
eummmmmmmmmm ik weet niet een pony zijn galop is vreselijk...meestal niet alijd maar paarden zijn braver en pony's....pony's dus wie vind Ja Rule THA BOMMMMMMMMMMM ?
zemelen met lijnzaad en dan lekker stukjes fruit erdoor met een beetje(!) suiker.wie heeft er hier een geit?
gewoon bij de zoekmachine dan op de onderste regel de naam invoeren van dat persoon.is het bij jullie ook mooi weer?