Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MDJ

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:04

Haha, echt te grappig dit Huilen van het lachen ik heb een shetlander, en we gingen hem opmeten, dus we hadden het zo ongeveer "Jeeeeej! Hij is 86 meter ipv 82, ik zéi het!" haha Huilen van het lachen en iedereen maar lachen

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:09

Wij kwamen een keer terg van concours langs een seksclub.. Zegt een vriendin: "Best wel raar hé, dat ze hier nu een CD'tje aan het maken zijn'!.. Ze bedoelde natuurlijk, 'een nummertje'.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:56

Whaha

Domme acties van anderen:
Tuincentrum Ranzijn: Ik sta bij het vissenvoer te kijken, staat er een foodball, om voer in te doen voor de vissen. Dus ik kijk naar het prijskaartje staat er: Voetbal Tong uitsteken Hehe, ik zag die vissen al met die vinnetjes in de weer Haha!

Later loop ik richting balie, staat er oprotbalie, ik denk het zal wel.. Verkeerd gelezen, moest oppotbalie zijn!

En in het boek van Sonja Bakker, staat vaak hoeveel gram je van iets mag hebben, dus ik lees vandaag even hoeveel aardappelen staat er: 125 aardappelen Tong uitsteken Ik was ze al bijna aan het tellen Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:59

"Ja ik moet even kijken of ze zo'n ding hebben.. je weet wel, met van die dingen!"

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:03

"Jaa, met dat dingetje van het dingetje... AGH! Gewoon dat ding, met dat dingetje Huilen van het lachen "

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:16

Haha ik had vrijdag een mooi verhaal..

Kijk weetje jan is gewoon jan
en piet is gewoon piet
maar jan is gewoon jan op zijn jans
en piet niet piet op zijn piets.
en dat is best raar want piet is toch echt het leukst gewoon als piet en jan moet toch wat anders gaan doen want zo op zijn jans dat is ook maar niks..

Niemand snapte hem meer Huilen van het lachen

En ook nog een mooie (ik geloof dat ik hem al een keer neer heb gezet maar weet inet zeker of dat hier was_)

Wij hadden een shetlander en die heten moey..
Nu noemden we het shetlander gewoon Mo..
Lopen wel langs een man gaan mijn shet wat harder lopen, waarop ik gil Ho Mo! Maar die man dacht dat ik hem gewoon uit zat te schelden.. Dat heeft aardig wat boze blikken opgeleverd Huilen van het lachen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:20

_Micha_ schreef:
Ik had me toch een actie net Nagelbijten / Gniffelen
Ging pony uit de wei halen om te rijden
Ze hebben meestal 1.5 week ofzo vast wei. Dus ik haar al roepen en ze keek niet om ofzo dat vond ik al stom maar dacht dat ze geen zin had om te komen. En mama liep een stuk achter me. Dus ik loop die wei in een stukje zeg dan hardop :'ey dit is mijn pony niet Vork' Mama lacht zich dood omdat ik het ook zo stom zei. Ik denk dat ik uit automatisme daar heen liep maar de paarden die er stonden leken ook echt niet op mijn paard Huilen van het lachen

Zegt een stalgenootje ook nog 'ja ze staat een wei verder Huilen van het lachen'
Dus ik roep en ja hoor ze komt aan gelopen
Ik schaamde me dood

Haha zo heb ik trouwens wel eens een half uur in het weiland rond gelopen op zoek naar mijn paard waarop iemand na een half uur mij vertelden dat mijn paard gewoon in haar stal stond Huilen van het lachen Tja het was donker aan het worden en ik ben een beetje nachtblind dus dacht dat het daar aan lag Bloos

Of het verkeerde paard mee nemen bij het hek er achter komen dat je een compleet ander paard bij je hebt en met een rood hoofd de goede op halen..

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:23

Oh domme uitspraken, daar kan ik ook wat van Bloos Nagelbijten / Gniffelen

Pas nog, op de verjaardag van mijn vriend (hele huiskamer vol met vrienden). Vanaf augustus ga we samenwonen, en dan komt er een heilig birmaan kitten van mijn moeders cattery bij ons wonen. Mijn vriend is allergisch voor Tijger (mijn kat/huiskat) dus die kan niet mee, en blijft in het studentenhuis, maar paul is dus niet allergisch voor de katten die mijn moeder fokt.

Dat probeerde ik zo uit te leggen:
"Paul is allergisch voor mijn poes, maar niet voor die van mijn moeder" Huilen van het lachen ROFL

Iedereen plat van het lachen natuurlijk, ik knalrood erachteraan gezegd dat ik bedoelde voor de katten die mijn moeder fokt, maar het was al te laat Tong uitsteken

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:48

lottehorse schreef:

Kijk weetje jan is gewoon jan
en piet is gewoon piet
maar jan is gewoon jan op zijn jans
en piet niet piet op zijn piets.
en dat is best raar want piet is toch echt het leukst gewoon als piet en jan moet toch wat anders gaan doen want zo op zijn jans dat is ook maar niks..

Niemand snapte hem meer Huilen van het lachen

En ook nog een mooie (ik geloof dat ik hem al een keer neer heb gezet maar weet inet zeker of dat hier was_)

Lopen wel langs een man gaan mijn shet wat harder lopen, waarop ik gil Ho Mo! Maar die man dacht dat ik hem gewoon uit zat te schelden.. Dat heeft aardig wat boze blikken opgeleverd Huilen van het lachen

Hahahah, die ken ik ook, mijn tante d'r paard en mijn paard staan samen in de wei. Die van mijn tante heet Mohawk, maar die noemen we dus Mo. Ging mijn tante een keer buiten rijden, en mo schoot ervandoor, riep ze keihard door het bos HO MO!!!!! Haha! Geweldig, de mensen die meewaren vielen bijna van hun paard af van 't lachen *LOL*

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 18:55

Mirjammie schreef:

Pas nog, op de verjaardag van mijn vriend (hele huiskamer vol met vrienden). Vanaf augustus ga we samenwonen, en dan komt er een heilig birmaan kitten van mijn moeders cattery bij ons wonen. Mijn vriend is allergisch voor Tijger (mijn kat/huiskat) dus die kan niet mee, en blijft in het studentenhuis, maar paul is dus niet allergisch voor de katten die mijn moeder fokt.

"Paul is allergisch voor mijn poes, maar niet voor die van mijn moeder" Huilen van het lachen ROFL

Iedereen plat van het lachen natuurlijk, ik knalrood erachteraan gezegd dat ik bedoelde voor de katten die mijn moeder fokt, maar het was al te laat Tong uitsteken

Ooh die is wel heel erg, haha Haha!
Ik denk dat ik ook zo rood als een tomaat geworden zou zijn. *LOL*

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:02

Gister, vriendin had de lampen v/d auto aangelaten, accu dus leeg, niemand in de buurt die kon helpen, wij allemaal ouders/kennisen bellen, maar nee hoor, stonden we dan Huilen van het lachen
Na 15 minuten hadden we de motorkap open, en kwam de vader van een andere vriendin helpen. Dus motor gestart, maar aangezien die motorkap open was konden we het zien. Dus ik flapte eruit;
'Whaaaaa het is gewoon ECHT een motor Wow! Ik dacht altijd dat dat voor de grap zo heette Nagelbijten / Gniffelen Oooooh en hij draait ook nog ECHT, whaaaa '

Maar het kwam er dommer uit dan ik bedoelde Huilen van het lachen

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:26

lottehorse schreef:

ROFL

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:27

allen kalen worden boom.
ik bedoel dus.
allen bomen worden kaal

Julia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:28

Flor schreef:
"Ja ik moet even kijken of ze zo'n ding hebben.. je weet wel, met van die dingen!"

Dat heb ik ook wel is Clown
Mam wat is dat ding langs de weg ? welk ding? ja dat ding.
En dan ben je er allang voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:31

Oh my god vanmiddag, ik kwam niet meer bíj.

Vriendin (voor de grap, tegen een meisje): ja jij hebt altijd gebruikte tampons los in je tas!
Iedereen : gaddddverdamme!
Jongen : pf ja inderdaad! Ik snap niet dat je die los erin doet!
En ik zit daar like.. GEBRUIKTE TAMPONS DOE JE SOWIESO NIET IN JE TAS? ROFL Of je ze er nou los in doet of niet. Huilen van het lachen

veerle123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:00

Het was tijdens de geschiedenisles, en de leerkracht verandere "werden gehuurd" in huurlingen, nu ik zag dat woord niet als een geheel, dus ik vroeg: mevrouw wat zijn lingen? Iedereen zat mij keihard uit te lachen, maar toen ik beter keek naar het bord dacht ik pas na bij het hele woord.. Ik zeg vaker wel van die super domme dingen.

Het grappigste bij een vriendin was dat ze een mop niet begreep, ik zal hem eens uitleggen Haha!

Er zijn 3 jongens die vragen aan een boer of zo op zijn hooizolder mogen slapen voor de nacht. En de boer vindt het allemaal goed, als ze maar niet aan zijn mooie dochter komen. Omdat de boer die jongens niet echt vertrouwt, plaats hij een scheermesje in zijn dochter haar vagina.
De volgend dag vertrekken de jongens weer. Maar hij vraagt aan hun om hun broek uit te trekken. De eerste jongen heeft allemaal sneden aan zijn geslachtdeel. De volgende is net hetzelfde. Maar bij de derde is er niks te bespeuren. Zegt die boer tegen de 3 de jongen. Awel jongen, jij bent de enigste dat ik kan vertrouwen!
Zegt die jongen: Dwlanku Menleerl ( met een tong gezet waar sneden in zitte Knipoog maar normaal praat je dan met een dubbele tong dus moet je dat niet zegge van die tong waar sneden in zitten.)

Wij lachten allemaal, en een van mijn vriendinnen keek echt kei raar, en zei zo ma huu? da scheermesje zat toch in haar vagina? Daarna begreep ze het wel, maar dat was zooooo grappig Tong uitsteken

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:05

Claudia__ schreef:
Mirjammie schreef:

Ooh die is wel heel erg, haha Haha!
Ik denk dat ik ook zo rood als een tomaat geworden zou zijn. *LOL*

Ja was 1 van die moment die ik snel hoop te vergeten maar waar ik steeds maar aan herinnerd wordt Tong uitsteken

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:22

Mirjammie schreef:

ROFL
Beetje bekend, ik mag namelijk graag een beetje stangen met het feit dat ik thuis een jonge, vrij speelse kat heb zitten. Als ik naar huis ga zeg ik dus regelmatig: 'Ik ga naar huis, hoor, even een uurtje met mijn poesje spelen...'
Geheid succes... Haha!

Niet echt een domme uitspraak maar wel erg om gelachen was dit. Ik heb een kennisje die ook wel regelmatig komt paardrijden, dat spreken we af via smsjes. In die tijd moest ik regelmatig naar het ziekenhuis voor lichttherapie tegen psoriasis (een soort zonnebank, maar dan net effe anders, je staat ipv liggen), dat gevaarte noemde ik altijd de doos.
Enfin, ze had gevraagt hoe het in het ziekenhuis was geweest en hoe het met mijn katje ging. Dus ik sms terug: Met mijn doos gaat het goed, was heerlijk, en ik heb heel fijn een uurtje met mijn poesje gespeeld.
Blijkt ze de mobiel van haar vriend te gebruiken en die had dat berichtje 'onderschept'. Hij schijnt totaal verbaast en lichtelijk verafschuwt te hebben gereageert met:' Waar hebben jullie het in godsnaam allemaal over?'

Ze heeft het allemaal kunnen uitleggen maar hij blijft me nog steeds een aparte vinden...(goh Haha! )

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 21:53

Ohh wat een briljante dingen staan hier tussen ROFL

In Canada gingen we zaterdagavonds altijd naar town, op een gegeven moment stonden we met -15 buiten in de rij te wachten tot we naar binnen mochten en raakten we aan de praat met wat canadese jongens. Ze vroegen wat wij Hollanders daar deden. Zegt een vriendin van mij 'we're here on vucation (ik weet dat het vacation is, maar vucation is = fietsvakantie met boktcensuur Nagelbijten / Gniffelen ) zegt hij: that's my favorite thing too Haha! Haha! Wij helemaal over de grond van het lachen, toen we even vertaald hadden wat ze zei liep ze ondanks de kou, behoorlijk rood aan Haha!

Kyle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 09:02

Thokkadisje schreef:

'we're here on vucation (ik weet dat het vacation is, maar vucation is = fietsvakantie met boktcensuur Nagelbijten / Gniffelen )

Ik snap hem niet? Maar het lijkt zo grappig dat ik het wíl weten!

edit: Ik begrijp het toch... Jullie Nederlanders spreken een 'v' ook vaak uit als een 'f', is het niet Haha!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:03

Kyle schreef:
Thokkadisje schreef:

'we're here on vucation (ik weet dat het vacation is, maar vucation is = fietsvakantie met boktcensuur Nagelbijten / Gniffelen )

Ik snap hem niet? Maar het lijkt zo grappig dat ik het wíl weten!

edit: Ik begrijp het toch... Jullie Nederlanders spreken een 'v' ook vaak uit als een 'f', is het niet Haha!

Juist Knipoog

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:16

Paar weken geleden met dat mooie weer hele dag op 't strand geweest en 's avonds met z'n alleen eten bij de Mc.. Het ging de hele dag al over seks en we zitten bij de Mac en ik moest opschuiven, maar we zaten buiten op zo'n vaste bank + tafel.

dus ik zeg: 'Jamaar als ik nog verder opschuif zit die paal tussen mijn benen!'

Bloos

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:59

Ik ben beginnen bijleze maar heb nog niet alles Knipoog

Ik heb een goeie van meisje van de manege Nagelbijten / Gniffelen Het ergste is dat ze het serieus meende Nagelbijten / Gniffelen En het verhaal doet natuurlijk de ronde in heel de manege.

Dus, zij en vriendinnen (ook van de manege) gingen shoppen naar een groot shoppingcenter (2uur hiervandaan)
Toen ze al een tijdje aan het rijden waren zegt J. doodserieus "Gelukkig zal er niet zoveel volk zijn" dus er reageert iemand "hoe kun jij dat nu weten?" en J. terug "Ja hoeveel mensen gaan er nu zo ver rijden om te shoppen" Rolleyes
J. dacht even dat iedereen op dezelfde plek in België woont Clown

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:15

ik net... tegen mijn vriend...

Kijk uit schat, die pizza valt haast uit mijn doos...
Waarop mijn vriend echt keihard begon te lachen...
kwartje viel iets later bij mij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:36

Julia_ schreef:
Flor schreef:

Dat heb ik ook wel is Clown
Mam wat is dat ding langs de weg ? welk ding? ja dat ding.
En dan ben je er allang voorbij.

HAHAHA ja ik ook, meestal kom ik niet zo snel op de naam, en dan word het 'dat ding'. Huilen van het lachen