ik heb een shetlander, en we gingen hem opmeten, dus we hadden het zo ongeveer "Jeeeeej! Hij is 86 meter ipv 82, ik zéi het!" haha
en iedereen maar lachen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik heb een shetlander, en we gingen hem opmeten, dus we hadden het zo ongeveer "Jeeeeej! Hij is 86 meter ipv 82, ik zéi het!" haha
en iedereen maar lachen
Hehe, ik zag die vissen al met die vinnetjes in de weer 
Ik was ze al bijna aan het tellen
" 
_Micha_ schreef:Ik had me toch een actie net
Ging pony uit de wei halen om te rijden
Ze hebben meestal 1.5 week ofzo vast wei. Dus ik haar al roepen en ze keek niet om ofzo dat vond ik al stom maar dacht dat ze geen zin had om te komen. En mama liep een stuk achter me. Dus ik loop die wei in een stukje zeg dan hardop :'ey dit is mijn pony niet' Mama lacht zich dood omdat ik het ook zo stom zei. Ik denk dat ik uit automatisme daar heen liep maar de paarden die er stonden leken ook echt niet op mijn paard
Zegt een stalgenootje ook nog 'ja ze staat een wei verder'
Dus ik roep en ja hoor ze komt aan gelopen
Ik schaamde me dood
Tja het was donker aan het worden en ik ben een beetje nachtblind dus dacht dat het daar aan lag

lottehorse schreef:Haha ik had vrijdag een mooi verhaal..
Kijk weetje jan is gewoon jan
en piet is gewoon piet
maar jan is gewoon jan op zijn jans
en piet niet piet op zijn piets.
en dat is best raar want piet is toch echt het leukst gewoon als piet en jan moet toch wat anders gaan doen want zo op zijn jans dat is ook maar niks..
Niemand snapte hem meer
En ook nog een mooie (ik geloof dat ik hem al een keer neer heb gezet maar weet inet zeker of dat hier was_)
Wij hadden een shetlander en die heten moey..
Nu noemden we het shetlander gewoon Mo..
Lopen wel langs een man gaan mijn shet wat harder lopen, waarop ik gil Ho Mo! Maar die man dacht dat ik hem gewoon uit zat te schelden.. Dat heeft aardig wat boze blikken opgeleverd
Geweldig, de mensen die meewaren vielen bijna van hun paard af van 't lachen
Mirjammie schreef:Oh domme uitspraken, daar kan ik ook wat van![]()
Pas nog, op de verjaardag van mijn vriend (hele huiskamer vol met vrienden). Vanaf augustus ga we samenwonen, en dan komt er een heilig birmaan kitten van mijn moeders cattery bij ons wonen. Mijn vriend is allergisch voor Tijger (mijn kat/huiskat) dus die kan niet mee, en blijft in het studentenhuis, maar paul is dus niet allergisch voor de katten die mijn moeder fokt.
Dat probeerde ik zo uit te leggen:
"Paul is allergisch voor mijn poes, maar niet voor die van mijn moeder"![]()
![]()
Iedereen plat van het lachen natuurlijk, ik knalrood erachteraan gezegd dat ik bedoelde voor de katten die mijn moeder fokt, maar het was al te laat

Ik dacht altijd dat dat voor de grap zo heette
Oooooh en hij draait ook nog ECHT, whaaaa '
lottehorse schreef:Haha ik had vrijdag een mooi verhaal..
Wij hadden een shetlander en die heten moey..
Nu noemden we het shetlander gewoon Mo..
Lopen wel langs een man gaan mijn shet wat harder lopen, waarop ik gil Ho Mo! Maar die man dacht dat ik hem gewoon uit zat te schelden.. Dat heeft aardig wat boze blikken opgeleverd

Flor schreef:"Ja ik moet even kijken of ze zo'n ding hebben.. je weet wel, met van die dingen!"

Of je ze er nou los in doet of niet.
maar normaal praat je dan met een dubbele tong dus moet je dat niet zegge van die tong waar sneden in zitten.)
Claudia__ schreef:Mirjammie schreef:Oh domme uitspraken, daar kan ik ook wat van![]()
Pas nog, op de verjaardag van mijn vriend (hele huiskamer vol met vrienden). Vanaf augustus ga we samenwonen, en dan komt er een heilig birmaan kitten van mijn moeders cattery bij ons wonen. Mijn vriend is allergisch voor Tijger (mijn kat/huiskat) dus die kan niet mee, en blijft in het studentenhuis, maar paul is dus niet allergisch voor de katten die mijn moeder fokt.
![]()
Iedereen plat van het lachen natuurlijk, ik knalrood erachteraan gezegd dat ik bedoelde voor de katten die mijn moeder fokt, maar het was al te laat
Ooh die is wel heel erg, haha![]()
Ik denk dat ik ook zo rood als een tomaat geworden zou zijn.
Mirjammie schreef:Oh domme uitspraken, daar kan ik ook wat van![]()
![]()
) 
) zegt hij: that's my favorite thing too
Wij helemaal over de grond van het lachen, toen we even vertaald hadden wat ze zei liep ze ondanks de kou, behoorlijk rood aan
Thokkadisje schreef:Ohh wat een briljante dingen staan hier tussen
'we're here on vucation (ik weet dat het vacation is, maar vucation is = fietsvakantie met boktcensuur)
Kyle schreef:Thokkadisje schreef:Ohh wat een briljante dingen staan hier tussen
'we're here on vucation (ik weet dat het vacation is, maar vucation is = fietsvakantie met boktcensuur)
Ik snap hem niet? Maar het lijkt zo grappig dat ik het wíl weten!
edit: Ik begrijp het toch... Jullie Nederlanders spreken een 'v' ook vaak uit als een 'f', is het niet

Het ergste is dat ze het serieus meende
En het verhaal doet natuurlijk de ronde in heel de manege.
Julia_ schreef:Flor schreef:"Ja ik moet even kijken of ze zo'n ding hebben.. je weet wel, met van die dingen!"
Dat heb ik ook wel is
Mam wat is dat ding langs de weg ? welk ding? ja dat ding.
En dan ben je er allang voorbij.