Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:36

Ik weet er nog een alleen is die wel schofterig, wij waren met een groep uit en er waren dus ook mensen die ik niet goed kenden.
Wij gingen naar de snackbar en zo'n jongen die ik niet zo goed kende wou wel een frikandel, en juist jah hij trok zijn broek naar beneden en vroeg of ze ook zulke hadden.. Meneer was wel erg dronken en op dat moment bescheurde ik het ook, aangezien we allemaal niet meer nuchter waren.
Maar dat meidje achter de balie zal wel gedacht hebben... Arm kind

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:37

We waren naar kennisen hun boot gegaan en we hadden daar een leuke dag gehad. 's Avond zaten we in een restaurant en er werd vrolijk gepraat.
Vader: 'Ik ga ook een boot kopen!'
Vriendin: 'Echt?'
Vader: 'Ja'
Vriendin: 'Geloof ik niet'
Vader: 'Echt waar!'
Vriendin: 'Wat voor boot dan?'
Vader: 'Net als jullie maar dan iets kleiner'
Ik: 'NOG Kleiner Bloos! '

Kwam er nogal laat achter wat ik zei Schijnheilig

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:37

Frouk schreef:
vandaag een jongen op de camping, die de hele week dat hij er al is aandacht probeert te trekken, maar hij is echt 10x niets...
Komt hij langs, mn douchegel is op, heb jij niet nog iets waarmee je me in kunt smeren?

'Ja... Dikke Bleek!'

hij was heel gauw weg Clown

Hahaha zie dat zo voor me

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:56

Zit lekker relaxed met mijn kersverse vriend op de bank. Even mijn gal spuwen over het feit dat ik voor de zoveelste keer van die irritante jojo's aan mijn deur had. En wel op zondagochtend om 9 uur (!). Hoe halen ze t in hun hoofd. Ik heel stoer vertellen hoe ik ze weggeblaft had, vertelt hij doodleuk dat zijn ouders ook jojo's zijn.... Au au au, ik kon wel door de grond zakken....

Ondanks die blunder zijn we nog steeds samen Haha! (nu anderhalf jaar), heb ik wat meer geleerd over het geloof (zal me er nog steeds nooooooooooit in kunnen vinden, maar er is wel wat meer respect) en heb ik zelfs zijn ouders ontmoet!

Of een aantal jaar geleden, toen mijn buurman me zag, van top tot teen bekeek en met pretlichtjes in zijn ogen vroeg of ik zwanger was van de tweede... Nee, ben gestopt met roken was mijn antwoord! Blauw oog

Heb lang niet alle pagina's doorgelezen, maar vond deze 2 toch wel de leukste Haha! Bloos

chitra schreef:
Ik was aan het winkelen met een vriendin van me, we waren kleding aan het passen..
M'n vriendin komt een aantal keer het hokje uit om mijn mening te vragen..
Na een paar keer passen komt ze met een vest het hokje uit..
Dus ik zeg; 'Oh, die vind ik niet zo leuk eigenlijk.'
Zij zegt; 'Die had ik al'!

Shanna16 schreef:
Gezien mijn lengte (1.48) moet ik mijn woordje ook wel vaak klaar hebben staan.

Vorig jaar was ik uit op een ruiterbal hier in de buurt, hardstikke gezellig, met 2 vriendinnen. Zegt zo'n jongen ineens tegen zn vriendengroep
'He kijk, ze hebben hier ook shetlanders!'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:03

ik wist niet dat je van stoppen met roken aan kon komen? Vork weer wat geleert Bloos

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:05

Shanna schreef:
ik wist niet dat je van stoppen met roken aan kon komen? Vork weer wat geleert Bloos

Yupz, ik ging toen in 3 maanden tijd van maat 36 naar maat 44.

In maart dit jaar heb ik een nieuwe poging gedaan, heb ik ook 3 maanden volgehouden en ben nu weer terug op 40 van een ruime 42.... (En ja, ik rook weer.... Bloos )

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:23

Lompe opmerkingen, ik krijg ze vaak over m'n leeftijd.
Soms als ik drank koop in de supermarkt - "laat je ID maar eens zien, ik geloof nooit dat jij al 16 bent" "ik ben 24, en die drank hoef ik niet meer"

'n paar jaar geleden was toch wel het ergste. Ik had 'n ochtendrit gehad, en was zonder make-up de deur uitgerend. Ik sta te kijken bij de ponyles en raak in gesprek met een toekijkende moeder. Ze vraagt naar wat voor school ik ga.
"ik ben derdejaars"
"o echt? Ik dacht dat je een brugklasser was. Nou ja, zat ik er maar een paar jaar naast"
"uhm, mevrouw? derdejaars STUDENT aan de UNIVERSITEIT"
ze heeft me wekenlang niet aan durven kijken Haha!

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:34

Geweldig topic, neem even een stipje en zet er morgen ook nog wel wat van mij bij.

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:25

Ja, daar komen ze dan:

- een (toen nog een beetje) vriendin van me was ook lekker lomp (nouja, grof). Ik had net mijn eerste vriendje, vroeg ze op welke school hij zat en wat hij deed. Toen ik vervolgens zei dat hij Havo deed, kreeg ik meteen een hele tirade naar mijn hoofd dat dat toch wel wat onder mijn niveau was en dat zij toch liever iemand had waarmee ze een goed gesprek kon voeren, enz, enz... Ik wist van verbazing echt even niks te zeggen hoor, maar achteraf vond ik toch wel dat een goede klap voor dr bek een betere oplossing was geweest. Dat zeg je toch niet!

- Een iets grappigere. Er was open dag van mijn middelbare school en ik liep daar (zoals gewoonlijk) ook rond. Kom ik bij het techniek-lokaal, spreekt de leraar die mij het jaar ervoor nog in de klas had gead me aan. Of ik het een leuke school vond en hij ging me het hele lokaal laten zien. Ehm meneer, u had me vorig jaar in de klas...

- Op vakantie mocht er 2 weken een vriendin van me mee. We voeren op een boot door het loire-gebied en we moesten ook een klein stuk over een gedeelte met veel vrachtschepen. We voeren een tijdje gelijk op met een vrachtschip en daarop een matroos ofzo (lelijk en geschatte leeftijd eind 30) met aandachtstekort. We durfden echt niet meer in bikini te gaan liggen en op een gegeven moment vraagt hij ons in een sluis voor de neus van mijn vader (en hij moet gedacht hebben dat die vriendin mn zus was) mee uit vor die avond en geeft ons zo z'n mobiele nummer. Daar sta je dan...

Zelf maak ik ook vaak genoeg lompe opmerkingen:

- Vorig jaar stelde ik aan een vriendin voor om met de pas des deux als 'black and white' te gaan. Oeps, die vriendin is een negerin... Gelukkig kon ze er wel om lachen

Ik heb nog veel meer lompe opmerkingen gemaakt, maar kan er zo snel eventjes niet opkomen...

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:35

Haha die laatste is wel droog!

Nu je het zegt kan ik me ook nog wel herinneren. Ik was de enige in mijn eindexamenklas met Frans ipv Duits. Mijn mentor was leraar Duits, en die deed dus de mentordingen tijdens Duits, erg leuke kerel. Maar toen hadden we dus een keer mentoruur en was ik dat uur ook vrij, dus ik zat erbij...

"Eh moet jij niet naar je les toe??? Verward "
"Daar ben ik nu Clown "
"Ja maar dit is mijn mentorklas hoor!"
"Meneer, maar u BENT ook mijn mentor Scheve mond ... "
Laatst bijgewerkt door ponymeid1 op 23-08-07 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:35

Pascal schreef:
Frouk schreef:
vandaag een jongen op de camping, die de hele week dat hij er al is aandacht probeert te trekken, maar hij is echt 10x niets...
Komt hij langs, mn douchegel is op, heb jij niet nog iets waarmee je me in kunt smeren?

'Ja... Dikke Bleek!'

hij was heel gauw weg Clown

Hahaha zie dat zo voor me

ja wat een onnozele, zoiets vraag je toch niet Clown

Annemariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:51

Zo heb ik als klein kind van 5 een behoorlijk lompe opmerking gemaakt tegen een Duitse soltaat..
"Heil Hitler" OEPS...papa en mama waren best boos Knipoog

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:03

Heb ook nog iets lomps..
't Klinkt eigenlijk raar, maar 'k vind het, als ik er nu op terugkijk, erg lomp dat de persoon het heeft gezegd.

Mijn ouders zijn 2-3 jaar geleden uit elkaar gegaan (voor de zoveelste keer) en toen mijn papa hier vertrok zei hij tegen mij (letterlijk):
- (Papa dus:) Xenia, je bent mijn alles, ik laat je nooit in de steek en doe alles voor je.

Momenteel ben ik een rechtzaal aan het opspannen tegen mijn vader omdat ik geen contact meer met hem wel aangezien hij mij niet laat merken dat ik nog een vader heb, hij misschien eens in de maand belt om te vragen of ik meega naar familiefeest (waarom zou ik nog gaan?), hij mij WEL in de steek laat en niets doet voor mij of het is, na veel gezaag van mij en mama, wat bijleggen voor mijn paard of schoolboeken..
Dat vond ik dan een lompe, alsinds domme, opmerking van mijn vader.

x

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:31

Cantheon schreef:
- een (toen nog een beetje) vriendin van me was ook lekker lomp (nouja, grof). Ik had net mijn eerste vriendje, vroeg ze op welke school hij zat en wat hij deed. Toen ik vervolgens zei dat hij Havo deed, kreeg ik meteen een hele tirade naar mijn hoofd dat dat toch wel wat onder mijn niveau was en dat zij toch liever iemand had waarmee ze een goed gesprek kon voeren, enz, enz... Ik wist van verbazing echt even niks te zeggen hoor, maar achteraf vond ik toch wel dat een goede klap voor dr bek een betere oplossing was geweest. Dat zeg je toch niet!
Zo had ik ook 'n vriendin, die 't echt niet vond kunnen dat mijn "vriendje" 'n kop kleiner was dan ik. Ik vond 't niet zo'n probleem, ik hoefde toch niet met 'm in 't openbaar gezien te worden, maar zij blijf maar doorgaan over dat ik 'm echt moest dumpen - ze wist nog wel iemand van de sportschool. En dan noemde ze mij oppervlakkig *LOL*
Lompe opmerking van deze vriendin: we slapen met z'n tweeën bij een derde vriendin (zij hadden beiden een vaste vriend, ik niet). Vriendin 1 niest, en vraagt, waar is je wc-papier? Vriendin twee: in de wc, beneden. Vriendin één: Oohw, natuurlijk, jij hebt nog geen sex.

Ik bedacht me laatst weer een mooie. Het was een van de weinige zonnige dagen deze zomer, en parkbeheer was bezig de struiken voor mijn balkon te snoeien. Ik had ze aangesproken, omdat ze ook onkruid aan 't wieden waren, en ik 'n paar zonnebloemen heb staan, die eigelijk onkruid zijn (de zaadjes waren als vogelvoer bedoeld Haha!) waarvan ik niet wilde dat ze weggehaald zouden worden. Een van die meneertjes dacht dus een gesprekje te beginnen.
"Dus jullie wonen hier nog maar pas?"
- Nee hoor, we wonen hier nu twee jaar.
"Welnee, zo lang niet, dat zag ik aan jullie balkon achter!"

We hebben dus 2 balkons, één op 't noorden, en één op 't zuiden. Omdat 't deze zomer niet erg warm is geworden, hebben we 't balkon op 't noorden niet gebruikt om te zitten, maar wel om een aantal dingen uit de weg te krijgen. Dus er stond 'n oude verfemmer, en 'n wasmachinelekbak. Blijkbaar onomstotelijk bewijs dat we er net ingetrokken waren Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:56

Cantheon schreef:
- Vorig jaar stelde ik aan een vriendin voor om met de pas des deux als 'black and white' te gaan. Oeps, die vriendin is een negerin... Gelukkig kon ze er wel om lachen

Hahahahahaha hier kon ik ook heel hard om lachen! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 14:01

Oh ja, mijn tante had via internet een date. Dus wij gingen bij haar eten, en ze zei dat ze 2 foto's had van hem.
Destijds had hij nog een snor, erg apart.
Dus mijn tante zegt; "ik heb een minder leuke foto en een leuke foto".
En ze laat een foto zien.
Zegt mijn moeder; "en nu de leuke foto!"
Tante; "dit is de leuke foto.."

Inmiddels zijn ze trouwens wel al een flinke tijd bij elkaar (en zijn snor is eraf) . Haha!

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:16

Toen mijn neefje een jaar of 6 was kwam hij standaard als hij op bed was gelegd er nog 3 keer uit; "Ik moet naar de wc" "Ik heb dorst" "Ik heb honger"
Mijn oom bracht hem naar bed en zei dat hij er niet meer uit mocht komen.

Mijn neefje: "Jaa, maar papa? Ik weet niet of ik dat wel kan onthouden hoor.."
Oom: "Hoezo dat dan?"
Neefje: "Nou, ik heb wel is last van mijn korte termijn geheugen."

De film Nemo was toen net uit Vork

visje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:13

Hester schreef:
We hebben dus 2 balkons, één op 't noorden, en één op 't zuiden. Omdat 't deze zomer niet erg warm is geworden, hebben we 't balkon op 't noorden niet gebruikt om te zitten, maar wel om een aantal dingen uit de weg te krijgen. Dus er stond 'n oude verfemmer, en 'n wasmachinelekbak. Blijkbaar onomstotelijk bewijs dat we er net ingetrokken waren Haha!

Ooeh! Heb je dan ook niet meteen het gevoel dat je nogal sterk in de gaten gehouden wordt?

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:18

Annemariet schreef:
Zo heb ik als klein kind van 5 een behoorlijk lompe opmerking gemaakt tegen een Duitse soltaat..
"Heil Hitler" OEPS...papa en mama waren best boos Knipoog

Hahah briljant! Maar snap wel dat papa & mama het niet zo leuk vonden. Vork

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 19:49

Hester schreef:
_pauline_ schreef:
Ik was op vakantie in drenthe samen met mn ouders, broertje en zus. En na een paar dagen vraagt opeens een meisje aan mij of ik geadopteerd ben. Ik uhm nee hoe kom je daar dan weer bij. Zij, ja jij hebt bruine ogen, en je zusje en broertje niet. Owja helemaal.
Nee, jij bent niet geadopteerd, jij bent duidelijk van de melkboer Haha! ROFL

Whaha nee ik ben toch echt uit mijn mama gekomen, zelfs met mijn kleertjes al aan incl. schoenen Vork

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:06

Briljant, ik vind dat niet zo briljant. Nagelbijten / Gniffelen
Tuurlijk kan je niks aan doen als 5 jarige, maar briljant is het zeker niet. Nagelbijten / Gniffelen

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:08

Kaiya schreef:
Briljant, ik vind dat niet zo briljant. Nagelbijten / Gniffelen
Tuurlijk kan je niks aan doen als 5 jarige, maar briljant is het zeker niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind hem wel leuk, maargoed, whatever.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:56

m'n moeder vandaag, bloed serieus en heel rustig:
weet je zeker dat je niet zwanger bent?
ik zo : wat?????
"ja omdat je zo moe bent en weinig eet"
"euhhh nou ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben...."

(ben ik zo dik ineens dan Verdrietig )

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:08

Ik had vandaag ook weer iets stoms Huilen van het lachen

Ik werk op een vakantiepark in een restaurant,
en ik kreeg met mn collega's een gesprek over vakantie's..

Ik: Ohh ik zou echt never nooit ieder jaar in Nederland op vakantie gaan, en dan ook nog naar hetzelfde park! VERSCHRIKKELIJK!!
Collega: dat kan best leuk zijn
Ik: Nee echt AFSCHUWELIJK alleen al dat soort volk dat in onze parken komt!
Zij: ehm.. ik kom al 19 jaar lang elk jaar op hetzelfde vakantiepark hier in de buurt..

oops.. ehm.. dusss Huilen van het lachen

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 23:33

Oeps... Dat krijg je als je zomaar je oordeel verkondigt zonder dat je weet hoe een ander ergens over denkt Knipoog.

Haha hoorde ook weer een opmerking van een vriendin (V) tegen kennis (K).

V: "Tja je hebt soms wel mensen die iets minder knap zijn.. maar iedereen heeft toch iets moois!"
K: "Ohja? Wat vind je mooi aan mij dan?"
V: Nors opkijken ........ *stilte* ........ No Cheer