Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
'
Frouk schreef:vandaag een jongen op de camping, die de hele week dat hij er al is aandacht probeert te trekken, maar hij is echt 10x niets...
Komt hij langs, mn douchegel is op, heb jij niet nog iets waarmee je me in kunt smeren?
'Ja... Dikke Bleek!'
hij was heel gauw weg
(nu anderhalf jaar), heb ik wat meer geleerd over het geloof (zal me er nog steeds nooooooooooit in kunnen vinden, maar er is wel wat meer respect) en heb ik zelfs zijn ouders ontmoet!
chitra schreef:Ik was aan het winkelen met een vriendin van me, we waren kleding aan het passen..
M'n vriendin komt een aantal keer het hokje uit om mijn mening te vragen..
Na een paar keer passen komt ze met een vest het hokje uit..
Dus ik zeg; 'Oh, die vind ik niet zo leuk eigenlijk.'
Zij zegt; 'Die had ik al'!
Shanna16 schreef:Gezien mijn lengte (1.48) moet ik mijn woordje ook wel vaak klaar hebben staan.
Vorig jaar was ik uit op een ruiterbal hier in de buurt, hardstikke gezellig, met 2 vriendinnen. Zegt zo'n jongen ineens tegen zn vriendengroep
'He kijk, ze hebben hier ook shetlanders!'
weer wat geleert
Shanna schreef:ik wist niet dat je van stoppen met roken aan kon komen?weer wat geleert
)
"
"
... " Pascal schreef:Frouk schreef:vandaag een jongen op de camping, die de hele week dat hij er al is aandacht probeert te trekken, maar hij is echt 10x niets...
Komt hij langs, mn douchegel is op, heb jij niet nog iets waarmee je me in kunt smeren?
'Ja... Dikke Bleek!'
hij was heel gauw weg
Hahaha zie dat zo voor me
Cantheon schreef:Zo had ik ook 'n vriendin, die 't echt niet vond kunnen dat mijn "vriendje" 'n kop kleiner was dan ik. Ik vond 't niet zo'n probleem, ik hoefde toch niet met 'm in 't openbaar gezien te worden, maar zij blijf maar doorgaan over dat ik 'm echt moest dumpen - ze wist nog wel iemand van de sportschool. En dan noemde ze mij oppervlakkig- een (toen nog een beetje) vriendin van me was ook lekker lomp (nouja, grof). Ik had net mijn eerste vriendje, vroeg ze op welke school hij zat en wat hij deed. Toen ik vervolgens zei dat hij Havo deed, kreeg ik meteen een hele tirade naar mijn hoofd dat dat toch wel wat onder mijn niveau was en dat zij toch liever iemand had waarmee ze een goed gesprek kon voeren, enz, enz... Ik wist van verbazing echt even niks te zeggen hoor, maar achteraf vond ik toch wel dat een goede klap voor dr bek een betere oplossing was geweest. Dat zeg je toch niet!

) waarvan ik niet wilde dat ze weggehaald zouden worden. Een van die meneertjes dacht dus een gesprekje te beginnen.
Cantheon schreef:- Vorig jaar stelde ik aan een vriendin voor om met de pas des deux als 'black and white' te gaan. Oeps, die vriendin is een negerin... Gelukkig kon ze er wel om lachen

Hester schreef:We hebben dus 2 balkons, één op 't noorden, en één op 't zuiden. Omdat 't deze zomer niet erg warm is geworden, hebben we 't balkon op 't noorden niet gebruikt om te zitten, maar wel om een aantal dingen uit de weg te krijgen. Dus er stond 'n oude verfemmer, en 'n wasmachinelekbak. Blijkbaar onomstotelijk bewijs dat we er net ingetrokken waren
Annemariet schreef:Zo heb ik als klein kind van 5 een behoorlijk lompe opmerking gemaakt tegen een Duitse soltaat..
"Heil Hitler" OEPS...papa en mama waren best boos
Hester schreef:_pauline_ schreef:Nee, jij bent niet geadopteerd, jij bent duidelijk van de melkboerIk was op vakantie in drenthe samen met mn ouders, broertje en zus. En na een paar dagen vraagt opeens een meisje aan mij of ik geadopteerd ben. Ik uhm nee hoe kom je daar dan weer bij. Zij, ja jij hebt bruine ogen, en je zusje en broertje niet. Owja helemaal.![]()

Kaiya schreef:Briljant, ik vind dat niet zo briljant.
Tuurlijk kan je niks aan doen als 5 jarige, maar briljant is het zeker niet.
) 
.
........ *stilte* ........