Wat zijn jouw domste uitspraken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat zijn jouw domste uitspraken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:03

we hadden op het werk 'oranjekaas' dus een collega, hee! zou hij ook oranje van binnen zijn? net als die pestokaas groen was?? (was echt donkergroen)
dus zij snijd hem open.. oh.. hij is gewoon.. niet oranje..
ik: maar als je lang genoeg wacht, dan word hij wel groen hoor Knipoog zij: ja, en dan loopt hij ook wel weg.. en dan vallen de balletjes eraf (zaten op de verpakking, gewoon stickers) en kan hij zijn eigen doelpunt maken.. ik, ja duh! daarom heet het dus oranjekaas! Pling zij: ja maar ja, dan is het EK allang voorbij
even later, graskaas! zou die wel groen zijn van binnen?? ik weer: als je lang genoeg wacht wel! (kaas was dus ook niet groen)

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:21

Ik zit net vrolijk dit topic te lezen, lach me kapot. Eten is klaar, ik schep op. Loop met mijn bord naar de prullenbak en gooi eten weg. En toen drong het door..

AAH WAAROM DOE IK DAT NOU Boos! kan ik weer opnieuw beginnen!

Edit* ik wou dus de restjes uit de pan weggooien en hem in de vaatwasser zetten.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:29

whahaha Bubsj zie het al helemaal voor me.. Nu wel lekker aan het eten?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:30

ROFL Dat zou echt een actie voor mij zijn Huilen van het lachen

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:30

Wij zagen laatst een aantal klokken hangen die op verschillende tijden van de wereld stonden (analoge klokken).
Curaçao stond op iets van half 5 terwijl het bij ons iets van 11 uur was.. Dus een vriendin vraagt; Is het dan daar later of eerder dan hier??
Ik: Jah, Duh! Dat kun je toch zien! Daar is het half 5! Rolleyes
Zij: Jij bent ook blond Tong uitsteken het kan toch ook half 5 's ochtends zijn...

oooohja Tong uitsteken even niet aan gedacht...

Bubsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:31

Nope, ik heb de pizzeria gebeld, ik heb geen zin meer om noggis te koken haha (godgod wat ben ik stom)

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:44

Ik heb er ook super veel, kan er alleen ff niet opkomen (A)

(ging over de trein)
Ik: Maarja, Antwerpen is veel te ver en dat kost iets van 80 of 90 euro ofzo.
Vriendin: echt niet, Amsterdam was 20 euro hoor!

Blond

nadat ik was uitgelachen heb ik verteld waar Antwerpen ligt, toen moest ze ook wel lachen om haar slimme opmerking!

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:21

Bubsj schreef:
Ik zit net vrolijk dit topic te lezen, lach me kapot. Eten is klaar, ik schep op. Loop met mijn bord naar de prullenbak en gooi eten weg. En toen drong het door..

AAH WAAROM DOE IK DAT NOU Boos! kan ik weer opnieuw beginnen!

Edit* ik wou dus de restjes uit de pan weggooien en hem in de vaatwasser zetten.

Haha, lekker slim! *LOL*

Heb zelf nooit zoiets gehad, maar wel dat ik bijvoorbeeld een zak chips in de koelkast wilde leggen. Bloos

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:29

Ik stapte vandaag vrolijk in de trein, was ik vergeten een kaartje te kopen !!! Bloos! Ik ben nl. gewend dat ik een OV heb maar die is niet geldig in het weekend en ik ben 'm kwijt. Dus ik 2 stations verder er gauw uit toen ik het ontdekte, echt stom !! Gelukkig geen conducteur gezien.... Schijnheilig

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 18:55

Maxielover schreef:
Ik stapte vandaag vrolijk in de trein, was ik vergeten een kaartje te kopen !!! Bloos! Ik ben nl. gewend dat ik een OV heb maar die is niet geldig in het weekend en ik ben 'm kwijt. Dus ik 2 stations verder er gauw uit toen ik het ontdekte, echt stom !! Gelukkig geen conducteur gezien.... Schijnheilig

of net zo dat je zo in je lievelingsliedje zit dat je jou onderschrift las als "2 paar gevonden rubber laarzen te koop". Rolleyes

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:06

Vriendin van mij, aan 2 vriendinnen die 2ling zijn ... maar jullie zijn toch niet even oud?

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:10

Bubsj schreef:
Nope, ik heb de pizzeria gebeld, ik heb geen zin meer om noggis te koken haha (godgod wat ben ik stom)

Nou , nadat ik jouw uitgelachen heb wat overkomt mij???
Ik ging de vuilniszak legen, en had hier nog een opwaardeerkaart liggen. Ik dacht nou ik haal alvast het plasticje eraf dan kan die mee.... Waar nu me opwaardeerkaart is gebleven? Geen flauw idee, ook niet in die vuilniszak...

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 21:58

Ik had me toch een actie net Nagelbijten / Gniffelen
Ging pony uit de wei halen om te rijden
Ze hebben meestal 1.5 week ofzo vast wei. Dus ik haar al roepen en ze keek niet om ofzo dat vond ik al stom maar dacht dat ze geen zin had om te komen. En mama liep een stuk achter me. Dus ik loop die wei in een stukje zeg dan hardop :'ey dit is mijn pony niet Vork' Mama lacht zich dood omdat ik het ook zo stom zei. Ik denk dat ik uit automatisme daar heen liep maar de paarden die er stonden leken ook echt niet op mijn paard Huilen van het lachen

Zegt een stalgenootje ook nog 'ja ze staat een wei verder Huilen van het lachen'
Dus ik roep en ja hoor ze komt aan gelopen
Ik schaamde me dood

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:00

Op m'n werk, we moesten de postcodes vragen voor folderverspreiding, dus dan werd het heel vaak perongeluk;
Zou ik de cijfers van uw pincode mogen ?
En asjeblieft en dankjewel combineren: asjebel !
2 meisjes waren aan het afwassen, vraagt een collegaatje van me: Waar is ... ?
Ik zeg: In de kantine, dr tanden aan het poetsen. Sigaar

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 23:26

Claudia__ schreef:
Heb zelf nooit zoiets gehad, maar wel dat ik bijvoorbeeld een zak chips in de koelkast wilde leggen. Bloos

Joh, je wilt niet weten wat ik af en toe in mijn koelkast vind...
Vandaag kwam mijn moeder bij me eten en voor bij de koffie had ik een soort aardbeien-yoghurt cakejes gehaald. Nu stop ik lekkertjes altijd op de bovenste plank van de kast, dus daar zocht ik naar de cakejes...Noppes, natuurlijk, want die had ik in de koelkast verstopt (ik zal wel gedacht hebben; yoghurt = koelkast).
Maar ook dropjes, fluitketels, boterhammen en kranten verdwijnen regelmatig in de koelkast...

Ach...laatst was ik mijn bril kwijt. Die wilde ik opzetten om iets op teletekst te lezen, wat zonder bril met die kippige ooggies van mij niet lukt. Heel de woonkamer afgezocht, want daar moest dat kreng ergens liggen, maar niets kunnen vinden (zelfs op mijn hoofd gevoeld, voor de zekerheid). Nah, dacht ik, dan maar zonder en dan ga ik er wel even vlak voor zitten. Terwijl ik op de bank alvast de TT opzet zie ik tot mijn grote verbazing dat ik alles zomaar kan lezen! Na een eerste halleluja gevoel toch maar even op mijn neus gevoeld en jahoor, daar zat ie dus al die tijd, mijn bril...

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 15:53

Oke pluizebolpum mij kan je helemaal opvegen nu! Nagelbijten / Gniffelen

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 15:55

We waren ijs als toetje aan het eten aan de tafel en was tv aan het kijken.

mijn moeder: Clauw, eet je je ijs nog op?
Ik: Ja mam, ik wacht tot hij koud word.

Clown , geen idee hoe ik daarop kwam

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:02

Nou ik heb van het weekend echt een briljante gehoord! Haha!

Hij is niet van mij, maar van mijn neefje van 11.. Knipoog

Hij vroeg aan mij, Wil jij geen vriendje? Sigaar
Waarop ik antwoordde dat ik geen vriendje nodig heb. (independed women) Knipoog
Ohh zegt hij, alsof alles op zijn plaats valt. Dus jij haalt je kinderen later gewoon uit het asiel? ROFL

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 16:25

'Jaja, ik zet het aanrecht wel op het bord! '

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 23:11

Ik blaas altijd onbewust op mijn ijsje alsof het moet afkoelen Huilen van het lachen

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:03

Ik ging laatst de James Bond film "golden eye" kijken. In die film komt een gouden ei voor, dus ik legde vrolijk aan een vriendin uit dat het over dat gouden ei ging, logisch gezien de titel dacht ik Haha! Het duurde even voor het kwartje viel Haha!

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:13

Ik heb een domme actie, maar niet echt een uitspraak. Het is wel even het vermelden waard Bloos

Vriendin van mij was vorig jaar geslaagd voor haar HAVOexamen. Dus ik netjes chocolade gekocht en op naar mijn fiets gelopen. Toen dacht ik, oh wacht een kaart is ook wel handig!
Dus plastic eraf, kaart geschreven en op de fiets gesprongen.

Kom ik daar aan: GEFELICITEERD! Chocolade uit mijn tas gevist en gegeven. Toen de kaart uit mijn tas gehaald en ik geef hem aan mijn vriendin. Maar ik vond al dat ze raar keek dus toen keek ik naar mijn hand, had ik het plastic in mijn hand. Blond

Dus ik met een vriend naar huis gescooterd, lag de kaart in de prullenbak. Oeps!

Marion__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 10:14

Oh en ik blaas ook inderdaad toetjes en ijsjes eerst koud voordat ik ze kan eten!

En eentje is toch wel het toppunt:
Ik was met mijn familie op vakantie in Frankrijk. Mijn stiefbroer was ook mee en we gingen voor we gingen slapen nog even naar het toiletgebouwtje. Mijn stiefbroer en ik liepen naar binnen (was gewoon gezamelijk toilet). Aangezien mijn stiefbroer rookt en een sigaret vast had, dacht ik, laat ik een sociaal zijn! Haha!

Dus ik zeg terwijl hij al richting toilet liep, zou ik hem even vast houden? Bloedje-serieus.
En hij draait zich om, nou echt je had zijn gezicht moeten zien! En ik was me van geen kwaad bewust! En gelukkig voor mij viel het kwartje (al) toen er nog een aantal nederlanders omkeken.. Blond

Maar echt, dat gezicht van mijn stiefbroer! Prachtig, haha! Ik wilde gewoon sociaal doen!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:25

euhm, tja Clown

zuslief had ruzie met haar vriend en ze zat bij mij in de woonkamer, dus der vriend belt bij mij aan de deur, zegt m'n zus 'zeg niet dat ik hier zit!', dus ik neem de parlefoon op en zeg: 'ze zit in de woonkamer maar ze is er niet'.

Oeps Vork

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:27

ROFL Ik had net zo'n domme blonde actie, stak bijna me haar in de fik Huilen van het lachen