Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kjoetie

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:44

mijn teerbeminde vriend heeft nogal een handje eraan om heel lief bedoelde opmerkingen heel lomp zijn strot uit te laten komen Clown De mooiste:

We zaten een keertje op de bank en ik had zo'n fleece huispak aan. Hij was over mijn been aan het aaien, keek me verliefd aan en zei: "je bent zo lekker zacht, je bent net een kalfje!"

maw: vriendlief ziet mij als een babykoei Koe Clown

(en het mooiste is dan eigenlijk hoe hij het weer goed probeert te praten *LOL* )

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:59

Juulja schreef:
15 jarige met dr leraar?? hoe ziek is dat??

TE ziek...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:07

ma_rie_tje schreef:
Mijn ex ging na mij met een meisje die niet zo knap was (geheel buiten proporties, korte rokjes dragen en haar zwarte been haar niet verwijderen enzo).
Ik liep met mijn beste vriendin door de Media Markt, en zag hem lopen, dus ik zeg tegen L (mijn vriendin) ik pak even een ander pad, ik heb geen zin om P tegen te komen.
L tegen mij: wat loopt daar voor baviaan naast hem dan?
ik tegen L: dat zal Tessa wel zijn, daar ging die al meteen mee toen het uit was (had ruim 3 jaar een relatie met hem gehad)

Zij liep express zijn kant op, en zei tegen hem:
Goh waar heb je haar leren kennen?
in de dierentuin?
hij: nee via een tv programma
zij: goh, dan was het zeker monsterlijke liefde...

T was erg grof, maar dat had hij wel verdiend. Hij was bijna 24 toen het uitging, en bleek achteraf al 2 maanden met T te scharrelen toen ik het uitmaakte.

leuk ook voor dat meisje Scheve mond

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:09

Mjah vind ik ook.. die opmerking is nauwelijks banketstaaf voor hem, meer voor haar. Verdient zij ook niet.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:14

kjoetie schreef:
mijn teerbeminde vriend heeft nogal een handje eraan om heel lief bedoelde opmerkingen heel lomp zijn strot uit te laten komen Clown De mooiste:

We zaten een keertje op de bank en ik had zo'n fleece huispak aan. Hij was over mijn been aan het aaien, keek me verliefd aan en zei: "je bent zo lekker zacht, je bent net een kalfje!"

maw: vriendlief ziet mij als een babykoei Koe Clown

(en het mooiste is dan eigenlijk hoe hij het weer goed probeert te praten *LOL* )

haha beetje lomp maar wel schattig!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:16

VivaLaVida schreef:
ma_rie_tje schreef:
Mijn ex ging na mij met een meisje die niet zo knap was (geheel buiten proporties, korte rokjes dragen en haar zwarte been haar niet verwijderen enzo).
Ik liep met mijn beste vriendin door de Media Markt, en zag hem lopen, dus ik zeg tegen L (mijn vriendin) ik pak even een ander pad, ik heb geen zin om P tegen te komen.
L tegen mij: wat loopt daar voor baviaan naast hem dan?
ik tegen L: dat zal Tessa wel zijn, daar ging die al meteen mee toen het uit was (had ruim 3 jaar een relatie met hem gehad)

Zij liep express zijn kant op, en zei tegen hem:
Goh waar heb je haar leren kennen?
in de dierentuin?
hij: nee via een tv programma
zij: goh, dan was het zeker monsterlijke liefde...

T was erg grof, maar dat had hij wel verdiend. Hij was bijna 24 toen het uitging, en bleek achteraf al 2 maanden met T te scharrelen toen ik het uitmaakte.

leuk ook voor dat meisje Scheve mond

Nou nou, das niet lomp maar ronduit onbeschoft!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 12:18

Haha, een vriendin van me heeft een broertje van een jaar of 8. Ze zaten te eten aan tafel en die vriendin van me was een beetje aan het zingen. Zegt dat broertje "Geen wonder dat je geen vrienden hebt"
Toen ik het hoorde had ik het niet meer Haha!

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:20

Mijn oma woonde vroeger dicht bij het spoor, dus gingen we vaak naar de treinen kijken.

Ik denk dat ik een jaar of 2 / 3 was ofzo..
Dus wij staan daar te kijken.. Zegt m'n oma: Kijk, Daar komt een tjoek-tjoek.
Zeg ik lekker bijdehand terug: Nee oma.. Dat is een trein...

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:40

Okee, die vind ik goed! Hoe keek je oma je toen aan?

Mijn vriend heeft de irritante gewoonte dat als we met zijn oma aan het winkelen zijn continu te zeggen, "heh, oma. Leg terug, dat kun je toch best betalen!" of "Heb je nou alweer iets in je tas gestopt, dat kan toch niet!". Oma is er ondertussen aan gewend, maar in het begin werd ze er toch moedeloos van. Al die mensen kijken...

Hij is er ook zo een om te doen alsof hij tegen een lantaarnpaal of deur op loopt. Dan loopt hij er heel hard op af en schopt ondertussen met zijn voet tegen de deur/paal en doet dan net of hij zijn hoofd gestoten heeft. Leuk om daar mee de stad in te gaan he...

Oja, heb op dit moment een soort warmte uitslag of zo iets, en nu heet ik dus vlekje... Maarja, hij heeft altijd hetzelfde dus hij krijgt het nog wel terug...

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:50

Een vriendin en ik hadden bedacht dat we moesten fitnissen.. Nog nooit gedaan, maar strakke pakjes gekocht.. wij naar de sportschool.. Een hele zaal vol "stoere" mannen.. twee meisjes die een rondleiding krijgen van de sportleraar..

Moesten we zo'n buis met gewichten er aan omhoog duwen.. En wat brult mijn vriendin keihard op het moment dat juist de muziek afgelopen was?

"Help, ik krijg hem niet omhoog!"

Ik hoef niet te vertellen hoe er door de "stoere" mannen gereageerd werd.... We zijn ook niet meer geweest daarna.. Haha!

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:14

Ik heb er ook eentje.

Laatst zaten we in de auto, mijn hubbie dochter van 9 jaar en ik.
Het begon te regenen, mijn man heeft dan altijd de neiging om pas de ruitenwissers aan te zetten als je bijna niks meer ziet, zegt mijn dochter droog op de achterbank, pap zet die WIEKSERS eens aan Nagelbijten / Gniffelen wij lagen dubbel in de wagen, zij snapte ons lachen niet Knipoog

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:31

Hmm er schiet me er nou even één te binnen.

Ik was op vakantie in drenthe samen met mn ouders, broertje en zus. En na een paar dagen vraagt opeens een meisje aan mij of ik geadopteerd ben. Ik uhm nee hoe kom je daar dan weer bij. Zij, ja jij hebt bruine ogen, en je zusje en broertje niet. Owja helemaal.

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:34

_pauline_ schreef:
Ik was op vakantie in drenthe samen met mn ouders, broertje en zus. En na een paar dagen vraagt opeens een meisje aan mij of ik geadopteerd ben. Ik uhm nee hoe kom je daar dan weer bij. Zij, ja jij hebt bruine ogen, en je zusje en broertje niet. Owja helemaal.
Nee, jij bent niet geadopteerd, jij bent duidelijk van de melkboer Haha! ROFL

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 14:47

Annemeik schreef:

Mijn vriend heeft de irritante gewoonte dat als we met zijn oma aan het winkelen zijn continu te zeggen, "heh, oma. Leg terug, dat kun je toch best betalen!" of "Heb je nou alweer iets in je tas gestopt, dat kan toch niet!". Oma is er ondertussen aan gewend, maar in het begin werd ze er toch moedeloos van. Al die mensen kijken...

Hij is er ook zo een om te doen alsof hij tegen een lantaarnpaal of deur op loopt. Dan loopt hij er heel hard op af en schopt ondertussen met zijn voet tegen de deur/paal en doet dan net of hij zijn hoofd gestoten heeft. Leuk om daar mee de stad in te gaan he...

Oja, heb op dit moment een soort warmte uitslag of zo iets, en nu heet ik dus vlekje... Maarja, hij heeft altijd hetzelfde dus hij krijgt het nog wel terug...

Oh God, ik lach me hier kapot!!! Kan me voorstellen dat het voor jou net altijd even leuk is...maar stiekem een dagje met jullie meelopen zou mij veel plezier leveren volgens mij Haha!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:18

Voor de mensen er omheen is het idd altijd wel even schrikken en dan lachen. Maar het is ondertussen wel zo ver dat mijn schoonzusje liever niet mee gaat met winkelen Knipoog

Jennnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 15:22

@Annemeik; ik weet t omdat mn ouders en mn oma het mij een paar keer hebben verteld.. maar ik gok dat ze met dr mond vol tanden stond Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:35

Myrdal schreef:
Ik werkte bij een energiebedrijf en er klopte iets bij een bepaalde klant niet met de meterstanden. Dus hadden we een meteropnemer extra langs gestuurd. Nadien belde de klant nog een keer op. Ik nam op, mevrouw was helemaal blij dat er nog iemand langs was geweest, want dat was het huis van God en het was belangrijk dat alles in orde was, want Jezus zou binnenkort terug komen op aarde en juist daar in dat huis. Het enige wat ik uit kon brengen was: "Ja, dan is het zeker belangrijk dat we de juiste meterstanden hebben"

HAAAHAA omg die is erg!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:56

Mijn vader is een indo, allebei mn zussen zijn getint (eentje zwarthaar en bruine ogen, en mn tweeling zusje bruinhaar en bruin/groene ogen).
Vroeger op vakantie met mn ouders was het altijd weer lachen, mn moeder verfde haar haar bruin, en mn vader en zussen waren getint/bruin.
Daar zat ik dan, als hoogblond urretje.

Menig mensen op vakantie zeiden tegen mijn ouders: Goh wat leuk dat u voor uw jongste dochtertje een vriendinnetje heeft meegenomen op vakantie...
Als mn ouders zeiden dat we een tweeling waren werden ze vol ongeloof aangekeken.
En nee ik was neit van de melkboer want ze kwamen uit 1 worp kwam er dan vaak achteraan...

Later, toen ik een jaar of 9 was zeiden ze tegen mij (op de camping) hoe is dat nou om geadopteerd te zijn?

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:06

mijn moeder vandaag nog, ze wou mn oma bellen (haar moeder) maar had daar eigenlijk geen zin in omdat ze vaak begint te zeuren.. Telefoon was al een paar keer over gegaan;

"Gelukkig is oma er niet!!" (echt zo'n opgeluchte stem)
precies op dat moment neemt mn oma op! Tong uitsteken "Ik ben er wel hoor Lachen " heel vrolijk Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:18

een poos terug op me werk ..kwamen wel eens van die militairen en en zo'n gast nam altijd hetzelfde. Op een gegeven moment kwam ie in burger kleding. En ik zo kan ik je helpen? Zegt ie het zelfde als altijd....dus ik heel goed kijken zeg ik ineens : ooh ik had je niet herkent met kleren aan!

(ik bedoelde dus met burger kleren Haha! )

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:24

Vandaag op me werk met een collega, mijn baas kwam met de meest achterlijke bril binnen lopen.
Mijn collega(is ook een vriendin van mij) en ik keken elkaar aan en begonnen al te lachen bij het aanzich van Meneer.
Waarop mijn vriendin haar jand opsteekt, en heel kalm zegt: hallo meneer de uil..
Nou toen heb ik me verborgen achter de pc en mijn lachbui kon ik niet meer inhouden, en heb hem keihard uitgelachen..
Gelukkig kon hij het wel hebben en zei hij ach heb zo een gesprek en moet goed over komen..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:25

Pascal schreef:
Vandaag op me werk met een collega, mijn baas kwam met de meest achterlijke bril binnen lopen.
Mijn collega(is ook een vriendin van mij) en ik keken elkaar aan en begonnen al te lachen bij het aanzich van Meneer.
Waarop mijn vriendin haar jand opsteekt, en heel kalm zegt: hallo meneer de uil..
Nou toen heb ik me verborgen achter de pc en mijn lachbui kon ik niet meer inhouden, en heb hem keihard uitgelachen..
Gelukkig kon hij het wel hebben en zei hij ach heb zo een gesprek en moet goed over komen..

Haha! Zie het al helemaal voor me!

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:28

het was echt zo'n ronde bril die sjaakie ook heeft van flodder.. en dan nog met tijgerprint ook haha lig nog steeds helemaal dubbel als ik er aan denk.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:28

Annemeik schreef:

Jouw vriend is als mijn broer! Bloos!

Mijn broer met mijn zus naar de slager: mijn broer stond een beetje achteraf dus het winkelmeisje had niet door dat ze samen waren gekomen en vroeg of ze hem kon helpen. "Nee hoor, ik kom alleen maar blote kippekonten kijken!" zegt mijn broer vrolijk terug. Mijn zus ging ter plekke door de grond.

Met zulke acties kon hij zichzelf ook in verlegenheid brengen trouwens. We waren in Leiden voor een diplomauitreiking en dus in een vrolijke bui in een stad waar we niemand kenden. Deed mijn broer alsof hij niet helemaal goed was en wij speelden het spelletje mee. Mijn broer moest weer over de top gaan en gaat naar een auto: "Kijk dan mama, mooi! Mooi he mama!" "Heel mooi hoor jongen." Ach gut Likt mijn broer zo aan het raam van die auto en ondertussen keek de eigenaar vanaf het balkon naar beneden... oeps! De eigenaar keek heel medelijdend naar mijn broer en gebaarde naar mijn moeder:" Ach ja, je kunt er niks aan doen he, ze zijn soms zo." Mijn broer moest dus wel tot het eind van de straat (kilometers lang) doen alsof hij niet helemaal in orde was om een boze autoeigenaar te ontkomen Nagelbijten / Gniffelen

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 20:32

vandaag een jongen op de camping, die de hele week dat hij er al is aandacht probeert te trekken, maar hij is echt 10x niets...
Komt hij langs, mn douchegel is op, heb jij niet nog iets waarmee je me in kunt smeren?

'Ja... Dikke Bleek!'

hij was heel gauw weg Clown