Djasley? 'Ziet een baby voor zich met oorbellen in, zo'n vreselijke haarband met veel te grote bloem en tijgerprint legging met een bont bodywarmer en lakschoenen met glitters '
Meile
Geplaatst: 30-04-16 14:35
vuurneon schreef:
Djasley? 'Ziet een baby voor zich met oorbellen in, zo'n vreselijke haarband met veel te grote bloem en tijgerprint legging met een bont bodywarmer en lakschoenen met glitters '
Mijn vriend heeft de naam Dean in zijn hoofd voor een zoon.. Dat is nog een redelijke naam, maar ik krijg daar ook al gelijk een typetje bij in mijn hoofd. Plus dat het zo'n populaire naam is nu. Die naam komt er echt niet in hier
Ik wilde voor onze dochter juist een naam die weinig voorkwam zonder tokkie gehalte
(mijn naam komt ook weinig voor en partners naam ook..) dus ja voor onze dochters naam wilden wij absoluut geen standaard sofie/sophie, al vind ik dat wel leuke namen! daar niet van maar wil niet dat ze in de klas komt met 3 sofie's etc.
Nu is het een mooie van oorsprong engelse naam geworden (chique naam dat wel maar geen dubbele naam dat wilde ik ook weer niet...).
Voor een jongen hadden we overigens de naam Vince (partner wilde Vincent op papier met roepnaam Vince..maar dat vond ik ruk) ben blij dat het een meisje is. Ik zie in mijn omgeving al 3 jongens die Vince heten...kortom ook totaal niet meer origineel.
Eske_B
Geplaatst: 30-04-16 17:32
Willemtje. Was een vrouw van een jaar of 50-60, Willempje kende ik wel, maar dit is toch wel een aparte variant
Sammie
Geplaatst: 30-04-16 17:37
Is een oude variant op de vrouwelijke versie van Willem
Ik zie ook heel veel "Jax" voorbij komen. Dat is natuurlijk voor alle moeders die verplicht Sons of Anarchy mee moesten kijken en Jax wel een lekkerding vonden