JPitty schreef:*krijgt spontaan jeuk*
*geeft muggenkrabber*
...da's handig voor schone ruiten én tegen de jeuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
APCIII schreef:_Karlijn schreef:Geen foto maar ik reed vandaag een fietser tegemoet met een driezitsbank op een fietskar achter z'n fietsHij nam het hele fietspad in de breedte in beslag.
Hoe verzin je het
![]()
(nee, niet jij, maar die fietser bedoel ik)
_Karlijn schreef:APCIII schreef:[...]
Hoe verzin je het
![]()
(nee, niet jij, maar die fietser bedoel ik)
ik vergeet te vertellen dat toen ik 100 meter verder bij het stoplicht stilstond en omkeek, zag dat de fietskar door z'n hoeven gezakt was en de scooter die erachter reed (die kon niet inhalen natuurlijk) daar bijna bovenop geklapt was. En de fietser stond daar maar een beetje ongemakkelijk te kijken met z'n driezitsbank overdwars op het fietspad:')
oomens schreef:_Karlijn schreef:Geen foto maar ik reed vandaag een fietser tegemoet met een driezitsbank op een fietskar achter z'n fietsHij nam het hele fietspad in de breedte in beslag.
Ach, na een doodskist in de breedte achterop een motor (tja, die dingen moeten ook vervoerd) kijk ik nergens meer van op.
JPitty schreef:Denk als ze die onderdeeltjes (2 stuks hebben ze doorgaans) eraan hadden laten zitten, dat het inhalen een beetje euh... hoe zeg je dat... problematisch zou zijn geweest