Cerilene_ schreef:Caligula... Niet echt mijn ding ook. Zeker vanwege de associatie (ik ken een Nero, dat vond ik al een nare associatie voor het kind), maar ook omdat ik het gewoon een nogal vreemde, niet mooie naam vind.
Julius vind ik dan wel weer heel leuk.
Dus sorry, ook ik geef je vriend gelijk, haha.
Caligula is mijn lievelingsfilm
Goof schreef:Als ik een Caligula in de klas zou krijgen, zou ik me echt direct afvragen wat voor ouders daar achter zitten

Ik vind het vreselijk.
Ik vind de combinatie Skye en Storm trouwens ook 3x niks.
Lieveli dus
kom ik gezellig op oudergesprek bij je

Gillbo schreef:Phoebert schreef:Voor een meisje vind ik de naam Autumn wel mooi. De naam Summer is opzich ook wel leuk, maar dat vind ik meer klinken als een paardennaam. Hannah vind ik vooral leuk als je het in het Engels uitspreekt.
Leuk maar als je een lente kindje krijgt vind ik Autumn echt vreselijk net als een Summer in de winter.
Hannah wordt al gauw Hennaa. Dat vind ik altijd het nadeel van engelse namen op zijn nederlands uitgesproken.
Zo vind ik op z'n engels Mary wel mooi maar zou mijn kind nooit Marie noemen en de engels variant klinkt dan als Merrie en zo wil je je kind toch niet noemen
Ik heb sowieso een hekel aan Engelse namen. Maar dan ook nog als het Engelse namen zijn met een Nederlandse achternaam. Stacy Jansen. Summer Hoekstra. Jayden Poetsema.