Mijn verjaardagscadeau die ik alvast gekregen heb een helmcamera ben de 16de pas jarig
o0loveFly0o
Geplaatst: 06-04-15 22:14
Dat mijn paardje vandaag de mooie leeftijd van 12 jaar heeft bereikt en ik me al bijna 8 Jaar trotse eigenaresse mag noemen. Dat ik over 2 uurtjes zelf jarig ben Dat ik super positieve reacties kreeg op de foto's die ik heb gemaakt op wedstrijd vandaag. Het allerliefste appje van m'n allerliefste vriend. Woow dat zijn er behoorlijk veel
Mijn 6,6 op mijn schoolexamen geschiedenis. Op mijn vorige schoolexamen, van de vorige periode, had ik een 2,3. Dit geeft echt veel meer hoop voor mijn eindexamen. Straks haal ik het nog!
Dat ik na 1,5 jaar gister éindelijk een kwartier écht heb kunnen rijden ipv alleenmaar rond hobbelen en afwachten of hij nagefelijk gaat ja of nee dressuurpowny!
Eigenlijk was het al woensdag, maar het brengt ook vandaag nog een glimlach op mijn gezicht! Zondag ga ik een dagje meedraaien bij een potentiële nieuwe werkgever. Ik heb er zo onwijs veel zin in
pony in de wei ff los gegooit toen ze heel speels ging bokken en rennen en toen ik de wei weer in kwam weer vol op naar mer toe kwam.
gerpiegorp
Geplaatst: 10-04-15 19:10
Toen ik de begraafplaats van mijn vader zag, er kwam spontaan een brede lach op mijn gezicht
En dat mijn verzorgpaardje voor in de wei stond om opgehaald te worden en lekker ging gapen en zo heerlijk ging ontspannen tijdens het poetsen! *dit lekkere weer bracht trouwens ook een glimlach op mn gezicht *