haha ik en 2 van mijn vriendinnen hebben in mijn agenda een lijstje staan met 'domme opmerking a la 2008'
. ik zal binnenkort de leukste opmerkingen even hier neer zetten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
haha ik en 2 van mijn vriendinnen hebben in mijn agenda een lijstje staan met 'domme opmerking a la 2008'
. ik zal binnenkort de leukste opmerkingen even hier neer zetten. xxxdonja schreef:Lieke schreef:Ik was met mijn paard aan het grazen
was het lekker?

Mistie schreef:Ik en m'n beste vriend Robert, op het werk (we werken allebei in hetzelfde restaurant) denkt iedereen dat wij met elkaar gaan enzo, omdat we best vaak bij elkaar zijn, en ook wel eens bij elkaar logeren
Marieke: Ga je vanavond ook bij Robert slapen?
Ik: Nee, vanavond moet ik slapen.
Gosh, dat was echt zó dom! :p
Ik bedoelde er eigenlijk mee dat ik vroeg moest gaan slapen maar ik zei het een tikkeltje anders :p
(zij had het dus ook niet door)
Niki_ schreef:"Hé kijk, heel veel bonte paarden daar!" Bleken het een stel koeien te zijn![]()
En ook draai ik altijd letters om: "Mijn poofd doet hijn"

_loekie_ schreef:Mijn zus zei een keer hij was hier iets van 30 minuten geleden.
En toen zei ik neeeejoh! het was echt een half uur geleden ofzo![]()
En ik zei vandaag nog 5x fijn weekend tegen klanten
en de klanten gewoon terug ja ik jou ook!! hihi! 

PlukenKrul schreef:Haha, nu schiet mij 1 te binnen van toen ik nog klein was..
Ik moest een postzegel voor m'n moeder kopen en zei dus "Mag ik 1 postzegel van 80 cent?"
Vrouw gaf me netjes één postzegel en ik maar wachten tot ze zei wat de prijs zou zijn... maar ze zei maar niks dus toen zei ik: "hoeveel kost het?"
jillie1994 schreef:Hm even denken...
Mijn vriendin en ik zaten op haar kamer.
Zij: ik werd in de split geduwd, dat deed vet zeer!
Ik: deed dat geen pijn?

PlukenKrul schreef:Haha, nu schiet mij 1 te binnen van toen ik nog klein was..
Ik moest een postzegel voor m'n moeder kopen en zei dus "Mag ik 1 postzegel van 80 cent?"
Vrouw gaf me netjes één postzegel en ik maar wachten tot ze zei wat de prijs zou zijn... maar ze zei maar niks dus toen zei ik: "hoeveel kost het?"
Celiien schreef:ik; aan het werk, was heel moeilijk, moesten het allemaal binnen het lesuur doen
Leraar; jullie moeten dit ook nog doen
ik;
WAAT? Ik kom nu al nauwelijks klaar![]()
![]()

.