Dan maar dat koppie in de lucht, kan je tenminste ook vooruit blijven kijken ipv. naar beneden, is dat ook weer klaar

Nee zie toch echt liever ontspanning zonder et paard in de krul

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miep1979 schreef:ik vind dat de KNHS deze info moet opnemen in hun cursusmappen voor de Orun en juryopleidingen
Miss_Mustang schreef:Het vervelende aan deze methode is dat je of blaren krijgt, of je krijgt gaten in je handschoenen, heel vervelend...
(ow ik vind hem echt te droog)
beantsje schreef:Sorry, ik heb het heeel anders geleerd....
ik doe helemaal niks met de benen.
De handen heb ik ongeveer naast mijn heupen en als mijn paard niet braaf is, trek ik afwisselend mijn linker- en rechterhand nog eens 30 cm naar achteren. Laat dat hoofd maar lekker heen en weer gaan. Extra voordeel is dat zijn gebit weer mooi schoon geflost is.
beantsje schreef:Sorry, ik heb het heeel anders geleerd....
ik doe helemaal niks met de benen.
De handen heb ik ongeveer naast mijn heupen en als mijn paard niet braaf is, trek ik afwisselend mijn linker- en rechterhand nog eens 30 cm naar achteren. Laat dat hoofd maar lekker heen en weer gaan. Extra voordeel is dat zijn gebit weer mooi schoon geflost is.
beantsje schreef:De handen heb ik ongeveer naast mijn heupen en als mijn paard niet braaf is, trek ik afwisselend mijn linker- en rechterhand nog eens 30 cm naar achteren. Laat dat hoofd maar lekker heen en weer gaan. Extra voordeel is dat zijn gebit weer mooi schoon geflost is.