Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chitra

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:55

Ohh..
ik heb ook wel een aantal lompe opmerkingen gemaakt hoor!

Ik was aan het winkelen met een vriendin van me, we waren kleding aan het passen..
M'n vriendin komt een aantal keer het hokje uit om mijn mening te vragen..
Na een paar keer passen komt ze met een vest het hokje uit..
Dus ik zeg; 'Oh, die vind ik niet zo leuk eigenlijk.'
Zij zegt; 'Die had ik al'

hihi.. ze was een kwartier lang wat stiller Tong uitsteken
daarna praatte ze wel weer tegen me..

En uiteraard had een verkoopmedewerkster ook gehoord wat ik zei.. Ze lag echt dubbel!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:02

Flor schreef:
Ik moest trouwens heel hard lagen om die post over die antiekwinkel Haha!.

Nors opkijken
En bedankt he Clown

Ik kan zelf ook weleens l*llige opmerkingen maken trouwens, zoals een tijd terug, we stonden op een Lifestyle Fair, en ik zou 2 van de dagen alleen in de stand staan.
Mijn moeder had het daarover met een kennis van haar, een oudere man die ik eigenlijk niet uit kan staan, en hij zei dat hij wel even bij me zou komen kijken zodat ik wat te eten/drinken etc. zou kunnen halen, hij was toch ook op de fair. Was ik al héél blij mee Scheve mond
Uiteindelijk kwam hij 's ochtends vroeg aanzetten en bleef de hele dag, erg fijn maar niet heus. Eindelijk besloot hij even weg te gaan, en ik zei tegen degene in de stand naast me "Phoe, blij dat die ouwe blaaskaak eindelijk weg is...." Waarop zij antwoordde: "Oh je bedoelt die man die je nu boos aankijkt vanaf de stand aan de andere kant naast je?" Woopsie Bloos

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:04

Mmm, ik maak alleen maar lompe opmerkingen *LOL*

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:09

ik geef alleen maar antwoorden terug maar mijn moeder had een paar jaar geleden eens een flater Clown

we waren in spanje en we gingen iemand bij de bus afzetten die terugreed naar belgië
toen kwam er ineens een super knappe jongen langstgelopen en mijn moeder zegt zo heel luid "amai hier loopt knap volk rond"
stapt die jongen voor onze neus op die bus naar belgië Schijnheilig

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 00:25

Lompe opmerkingen ontglippen je altijd zo snel Bloos
Laatst hadden we op school een discussie over vlees eten, toen zei de docent dat veel mensen paardenvlees eten zieliger vinden. Waarop ik zei dat ik dat onzin vind omdat het gemiddelde slachtpaard een beter leven heeft gehad dan al die beesten in de bio industrie.
Waarop een niet al te slank meisje uit mn klas zegt "Laten we die knol van jou dan es braden dan"
"Ja joh Bulldozer, er zit nog meer vet aan jou dan aan mijn hele paard "
ik kon me niet meer inhouden Bloos

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:01

chitra schreef:
Ohh..
ik heb ook wel een aantal lompe opmerkingen gemaakt hoor!

Ik was aan het winkelen met een vriendin van me, we waren kleding aan het passen..
M'n vriendin komt een aantal keer het hokje uit om mijn mening te vragen..
Na een paar keer passen komt ze met een vest het hokje uit..
Dus ik zeg; 'Oh, die vind ik niet zo leuk eigenlijk.'
Zij zegt; 'Die had ik al'

hihi.. ze was een kwartier lang wat stiller Tong uitsteken
daarna praatte ze wel weer tegen me..

En uiteraard had een verkoopmedewerkster ook gehoord wat ik zei.. Ze lag echt dubbel!

haha daar heb ik ook wel eens last van Clown

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:05

Haha ik moet zeggen er staan hier best leuke bij Schijnheilig Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:31

russel schreef:
Haha! Haha! Ik vind het wel grappig, in jouw omgeving is het toch een eer om zwanger te zijn? Minimaal 5 kinderen per gezin. Vanuit haar gezien was het een normale vraag, nadat er een kleine is gekomen, moet moeders graag ras weer zwanger zijn.

Mijn man werkt nl sinds kort in Geldermalsen Clown en de mensen uit Geldermalsen en rondom Tiel is het de cultuur, moeders/kinders.

Nou ja, het is maar net waar je mee omgaat denk ik. In mijn omgeving (dezelfde regio) is dat helemaal niet zo

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 07:55

EstherHegt schreef:
Mijn zoontje toen nog maar 4 jaar in de stationsrestauratie toen de trein vertraging had. Bloedjeheet dus ik en mijn man een pilsje, keihard zei ie. 'Toe mama, drink niet zo veel!'
Lachen!!!

Haha,, net alsof je zwaar alcholist bent Duivel

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 08:04

Marjo_x schreef:
Lompe opmerkingen ontglippen je altijd zo snel Bloos
Laatst hadden we op school een discussie over vlees eten, toen zei de docent dat veel mensen paardenvlees eten zieliger vinden. Waarop ik zei dat ik dat onzin vind omdat het gemiddelde slachtpaard een beter leven heeft gehad dan al die beesten in de bio industrie.
Waarop een niet al te slank meisje uit mn klas zegt "Laten we die knol van jou dan es braden dan"
"Ja joh Bulldozer, er zit nog meer vet aan jou dan aan mijn hele paard "
ik kon me niet meer inhouden Bloos

Ik zou pecies het zelfde hebben gezegd, !

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:01

Mijn vader is ook kampioen in lompe opmerkingen.
Zo was ik een jaar of wat geleden flink wat steviger als nu (ik sport tegenwoordig :p) en dan zegt hij ook gewoon waar heel mn familie bij is: 'Je wordt echt dik! daar kunnen wel een paar pondjes vanaf'. En dat terwijl hij zelf nou niet bepaald de dunste in huis is Clown

Of dan kom je beneden in een outfit die je zelf helemaal geweldig vind. 'Jeetje wat heb jij nou uit de kast getrokken, ga je naar de carnaval ofzo.' En we hebben geeneens carnaval bij ons in de buurt Clown

Agh ik weet van wie ik ze krijg, dan kan ik het wel hebben.

Bedenk me ineens ook dat hier afgelopen week een stel jongens op mijn werk waren (werk op een camping) die met me stonden te sjansen. Ik stond ook nog kaartjes te verkopen voor het skutsjesilen en sprak ze later op de dijk vanwaar je naar de wedstrijd kunt kijken.
'Waarom heb je ons niet zo'n blaadje met de standen gegeven?'
'Ik heb aangewezen dat ze op de stoel lagen en dat je ze zelf kon pakken.'
'ja ik was ook zo afgeleid door jou schoonheid' (bluhhhhhh Vork )
'Je had het beter wel kunnen doen, had je mn achterkant ook beter kunnen bekijken *LOL*'

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:21

Twee jaar geleden toen ik mijn vriend leerde kennen woog ik zo'n 60 kilo, was opzich aardig plat-en-plankerig. Nou ben ik door de prikpil (overigens mee gestopt dat k*t gedoe) enorm veel aangekomen, ik woog 60 en na nog geen half jaar 73 kilo(!). Mijn vriend noemde me wel eens spekkie of hamlap, maar nu ben ik aan het afvallen en weeg ik al 65 kilo, en nog is het spekkie (knijpt in wang), hamlap(pakt buik vast). Aaargg dat werkt niet voor mijn zelfvertrouwen hoor! Opzich is het grappig bedoeld, moet er ook vaaak om lachen maar na duizend keer mag hij ook best eens zeggen Goh kim, ben je afgevallen. Jaaa sander dat zeg ik nu toch echt al drie weken Haha!

Edit: Nog zo'n leuk enorm stom grapje van vriendlief: Ik was ontslagen bij de blokker, omdat ik (bleek later pas) chronische blaasontsteking heb en daar dus teveel last van had. Nu krijg ik daar wat voor dus heb gesolliciteerd bij super de boer en werd aangenomen. 30 augustus na mijn vakantie moet ik beginnen en het eerste wat sander zei bij zijn moeder thuis: Jahaa kim moet je wel je best doen, ik zeg schat het is supermarkt werk..vleesjes snijden! Geen leningen openen oid, zegt hij ja maar je weet hoe het is gegaan met blokker..dat ging ook niet goed. En bedankt! Dat was mijn blaas's schuld niet die van mij..snik.
Laatst bijgewerkt door LadyElmira op 06-08-07 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:22

Als ie dat bij mij deed had ie een klap te pakken Nagelbijten / Gniffelen Vind dat nou niet bepaald respectvolle opmerkingen van je vriend Lips are sealed

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:41

Oehhhh... die zou bij mij zijn leven ook niet zeker zijn! Wat een lomperik zeg!

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:45

Wendy15 schreef:
Als ie dat bij mij deed had ie een klap te pakken Nagelbijten / Gniffelen Vind dat nou niet bepaald respectvolle opmerkingen van je vriend Lips are sealed

Het punt is dat hij het echt als grapje bedoeld, hij vind mijn 'speklap' lief..tja, ik niet Bloos Ik pak hem gewoon terug en die klap krijgt hij regelmatig haha.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 11:58

Als je al zwanger bent komen er NOG leuke opmerkingen hoor:

'Tjeeee, wat ben jij dik, daar zit zeker een tweeling in?' En bedankt, het was er maar een...

'Nou, dat moet wel een meisje zijn, want je draagt zo rond!' 'Nou nee, ik draag hartstikke naar voren want die dikke ass die had ik al namelijk...'

Of de huisarts (een vrouw!) bij de eerste controle: 'Eerst eens wegen... nou, jij maakt een stevige start!' Fijn hoor, ik was 4 kilo kwijt Boos!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:00

Ik ging een keer met mijn tante en oma ergens op kraamvisite. Dat kind was echt niet 1 van de knapste baby's die ik gezien had, maarja dat heb je met baby's. Ik kreeg er nog uit: 'oooow, wat een leuk kindje!' Mijn tante en oma zeiden helemaal niks.

Een paar weken later zijn we weer langs geweest. Zei mijn tante: 'Nou, die is wel goed bijgetrokken'. Bloos Ohoooooo!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:12

Urielle, ik fronste even mij hoofd bij jouw onderschrift.. ik dacht echt, hu je kind is nu al geboren is sept?

ploppertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:14

Laatst was onze hoefsmit bij ons en hij bleef even wat drinken, zegt 'ie ineens:

'Nou juffrouw, jij bent ook dik geworden!'
Dus ik keek hem nogal verbaast aan, ik ben namelijk helemaal niet dik. Clown
De hoefsmit kwam tot de conclusie dat hij het een beetje 'lomp' bracht dus zei hij:
'Nee, niet dik. Díkker. Niet meer zo'n mager scharminkel!'

En bedankt hè. Haha!
Ik vond het niet erg hoor. Ik vatte het zelfs op als een compliment. Eindelijk wordt ik ook een vrouw! Go jij! Go jij!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:33

Ik ging laatst baantjes trekken in het zwembad met een vriendin. Was helaas erg druk en veel oudere mensen. Terwijl we ons bij binnenkomst staan te douchen zeg ik tegen mn vriendin, nou lekker dan, moeten we tussen al die overjarige bejaarden zwemmen. Staat er een opaatje achter me ontzettend pissig te kijken!

MissJeanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:40

Ik kan mijzelf gelukkig goed inhouden maar ik heb er zelf wel 1 gehad waarvan ik dacht nou toe maar, dat zeg je toch niet.

Mijn ouders hebben een zorgboerderij. Voor diegenen die dat niet weten wat het is, dat is een boerderij en daar kunnen mensen met een handicap/stoornis wonen of logeren.
We gingen naar de kerk en daar kwamen we voor de 3e keer of zo dus mensen wilden je wel wat leren kennen en knoopten dan een praatje aan.
We hadden wat clienten bij ons ( wij hebben vaak clienten met lichte handicaps of lichte gedragsstoornissen, ze vallen niet echt op of zo)
En komt er zo'n vrouw naar ons toe, ik stond bij mijn ouders, en die vraagt dus wat over de zorgboerderij wat het allemaal is enz.
En ineens vraagt ze overdreven enthousiast aan mij:

En jij? Woon jij er permanent of kom je er voor dagbesteding?

En bedankt,,,, Koe

Ik zei toen, maar ja ik woon er permanent want ik ben de dochter!

Toen werd ze wel wat rood Haha!

Tja dat vraag je toch ook niet zomaar als je niet weet wie wie is??

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:43

In de kroeg afgelopen week:
Het is half 12 geweest moet jij nog niet naar bed?
- Bedankt zak maar waarschijnlijk ben ik ouder dan jij Knipoog, dus ik denk dat ik nog even blijf hangen.

Eeen collega van mij zat te vertellen hoe hij iemand in de kroeg had benaderd:
Ken jij Cora van Mora?
Jij bent net zo, Je hebt het net niet en nee je mag het niet nog een keer proberen Clown

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:49

ik was 3 kilo afgevallen, kom ik bij mijn oma, zegt ze Lynn je bent Aangekomen!
GRRR Boos!
ik heb mijn oma aangeraden eens naar de opticien te gaan:
Grapje Clown

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 12:54

best grappig om al die verhalen van iedereen te lezen Lachen

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 15:37

Ohhh ik krijg ook zoveel lompe opmerkingen over mijn lengte! Ik ben maar 1,51 en aangezien mensen denken dat ik dat zelf niet weet word me elke dag weer verteld hoe klein ik wel niet ben. Of over mn naam! Ik heet Puck en hoor elke dag wel keer Pluk vd Petteflat orgineeeeel joh Knipoog Dus kom je een Puck tegen moet je dat niet zeggen vinden ze niet leuk Knipoog dat je t ff weet haha