Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alleen die dropdingen dat poeder niet zo..
Lins_Vetra schreef:'Onder het genot van een napoleon verwelkom ik de nieuwe.![]()
welke smaak heb je?
Renske_ schreef:ik heb dus serieus mn tong & verhemelte gewoon stuk van de citroen napoleon's![]()
![]()

We kunnen wel een fanclub voor napoleons maken
Alleen heb ik het gehad van die vieze drop dingen.

Vooral de gemengde vind ik lekker...
Lisa_Melody schreef:Ik ben ook verslaafd aan die dingenVooral de gemengde vind ik lekker...
Wel vervelend dat als je er te veel eet je verhemelte inderdaad stuk gaat
hahaha
Mazzel-meid schreef:aaah die wijnballen![]()
![]()
héérlijk!
van die citroenen gaat idd altijd je gehemelte kapot
Maakt niet uit of je gehemelte dan al kapot is haha. 
Ik heb 3 dagen terug een zak salmiakballen gehaald, oehhhh die waren weer ZOOOO lekker
ze waren dan ook erg snel op
Laura24 schreef:Haha, gewoon niet zuigen, maar kauwen![]()
Ik heb 3 dagen terug een zak salmiakballen gehaald, oehhhh die waren weer ZOOOO lekker
ze waren dan ook erg snel op

HHMMM:P
rockemuiz schreef:die dropkogels zijn zoooo lekker
????
vond dan wel de binnenkant niet zo lekker die droppoeder maar zak was binnen 3 dagen volgens mij al leeg..
GimGirl schreef:rockemuiz schreef:die dropkogels zijn zoooo lekker
De binnen kant ook????
Overigens is hier de zak al leegvond dan wel de binnenkant niet zo lekker die droppoeder maar zak was binnen 3 dagen volgens mij al leeg..
Ja iedereen die hier kwam dacht van hee dropkogels die wou ik altijd al proberen en huppa zo leeg..![]()
ja, ja. Geef een ander maar de schuld
is echt zo haha, meen het me vader en me oom die waren laatst goed bezig met die zak aan het leeg kapen hihi Renske_ schreef:ik heb dus serieus mn tong & verhemelte gewoon stuk van de citroen napoleon's![]()
![]()

. Tenminste, bij mij werkt dat heel goed. Ik kan alleen niet een hele zak in 1 dag opeten, dat trekt m'n verhemelte niet
.
??GimGirl schreef:whaa bij C1000 heb je nu 3 zakken voor 4.99 euro.. Zeg ik dat goed of lijkt het mij nou zo opeens duur??
Stond zelfs alle smaken op ut papiertje, maar zag alleen de zwartwitte, citroen, fruitmix en de wijnballen liggen (terwijl de dropkogels er ook opstonden) maar nu tenmisnte al 2 smaken meer haha
Wij hebben hier ook de C100, zal wel ff kijken
Ik ben aan de lijn. Ik mag ze niet meer
Lins_Vetra schreef:Dat is een koopje GimGirl!Ik ben aan de lijn. Ik mag ze niet meer
Ik heb ze nu niet in huis
Ik ben trouwens sinds kort ook verslaafd aan de MacDonald danoontjes dingen die je bij die happy meals krijgt