Ik was op zaterdagavond bij een vriendin thuis, we gingen even drank halen (hmmm...lekker), maar we deden het licht niet aan om haar ouders niet wakker te maken. Alleen...ik ben nachtblind. Dus ik zeg tegen mijn vriendin dat ik nachtblind ben, en of ik niet ergens tegenaan ga lopen...*boem!!* Met mijn kop tegen de glazen deur....*auw..!*
Maar dat was behoorlijk lomp. En probeer dan maar eens je lach in te houden zonder het hele huis wakker te maken...!
Avanti
Geplaatst: 10-10-02 22:56
Ik ben ook een paar keer op school van de trap gedonderd endiegene met wie ik liep hedden het niet eens door Heb dus ook maar niets gezegt toen Ik val altijd heel onopvallend!
IcePrincess
Geplaatst: 10-10-02 23:50
ik heb nog een hele leuke.... ik was zaterdag bij m'n vriend en die doet aan warhammer (iniminipoppetjes verven en dan een spel ermee spelen) en ik verf dus ook af en toe wat. het was 's avonds dus hij had een burolampje neergezet waar een klein glasplaatje voor zit, ik had m'n poppie al ef en geen zin in een tweede verven dus ik zat een beetje in m'n eigen wereld (liedjes zingen in m'n hoofd en vreemde bewegingen maken) en zonder dat ik het door heb gaat m'n hoofd naar die lamp, m'n tong gaat uit m'n mond en likt de lamp!!! (dat glasplaatje dus) en het was gloeiend heet!!! m'n tong verbrand ik ben echt dom...ik had het nieteens door...ging helemaal vanzelf en ik ben natuurlijk ook nog zo dom om het tegen m'n beste vriendin te zeggen die me nu dus lampjeslikkurd noemt
Rhys
Geplaatst: 11-10-02 00:19
Ik kwam van de zomer van m'n werk, op de fiets. Ik wilde kijken hoe laat het was en haal dus m'n hand van het stuur. Blijft de mouw van m'n trui achter het stuur hangen en plof! daar lag ik te kijken.
Verder over kinderen vergeten: mijn vader is mij eens serieus vergeten toen ik op de kleuterschool zat, anderhalf uur later zou ik al met de juf mee naar huis, kwam hij er net aan.....echt een trauma!
Dorine
The one and only
Geplaatst: 11-10-02 08:41
Oke deze is ook leuk!
Mijn ouders zijn op vakantie. Ik ga hun huis binnen om de planten water te geven.
Mijn eigen huis-sleutel en de sleutel van mijn ouders-huis zitten met z'n tweeen aan 1 hanger! Nou komtie...
Ik kom dat huis binnen, leg even de sleutels op tafel en ga een tijdschrift lezen en de planten daarna water geven.
Loop daarna de voordeur uit en trek hem achter mij dicht... Oeps de sleutels liggen nog IN dat huis. Nu kan ik niet naar binnen, en bij mijn EIGEN huis ook niet...
Heb dus een half uur op de buurvrouw staan wachten tot die thuis was, zodat ik haar sleutel van mijn moeders huis kon lenen en ff weer de sleutels kon pakken.
Verder doe ik nog regelmatig stomme dingen. Zoals de zadelkamer inlopen en proberen in één keer alles mee te nemen richting stal, zodat ik Cerise meteen kan opzadelen en niet nog een keer terug hoef te lopen.
Heb ik haar opgezadeld en wil met haar de stal uitlopen... Ben ik mijn chaps vergeten (zonder rijden gaat dus echt niet met een dunne broek, doet zeer)... Dus weer Cerise vastzetten enz. een gedoe! }>
Of ik ga enthousiast Cerise longeren, heb vanálles gepakt... Longeersingel, touwtjes goed gedaan met veel geklungel want die wou ik dus anders dan de vorige keer.. blabla.. Wil ik met haar de stal uitlopen: longeerlijn hangt nog in de zadelkamer.
En thuis: ik kan nooit twee kop-en-schoteltjes met koffie brengen richting de kamer. Althans... niet zonder voetbadje... Of ik loop in elk geval ontzettend ermee te bibberen! }>
batje
Geplaatst: 11-10-02 09:01
Laatst wilde ik nog snel even longeren voor het donker werd.. trek paard snel uit de stal en loop op een stevig tempo naar de manege.. daar aangekomen wil ik het touwtje van de longeerlijn losmaken..... Sta ik daar met een dressuurzweep op het longeerstukje
Of dat ik in het donker (ik ben nachtblind) Fleurs dekentje op wil doen, loop te klooien, het licht toch aan doe en er dan achterkom dat ik mijn lange jas aan het omdoen ben, en de mouwen voor singel heb aangezien
Of dat ik mijn teen stoot, gillend door het huis huppel, over de hond struikel en languit mét pijnlijke teen en inmiddels ook beurse knie terecht kom
Desiree
Geplaatst: 11-10-02 09:51
Hoe vaak ik wel niet mijn paarden heb mee proberen te nemen terwijl ze nog vast stonden en ik vergeten was ze los te maken. Dat is net zoiets als door een deur te lopen zonder hem eerst open te maken.... doe ik ook wel eens.
Tallie1979
Geplaatst: 11-10-02 10:02
Hahaha.. Sanderijn, je hebt een supertopic gestart!! Als ik al sjagerijnig was geweest vanmorgen ( en ik zeg als!! ) dan was het nu meteen over geweest.. Ik kig helemaal in een deuk om die verhalen..
sanderijn
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 12:52
op stal drinken we weleens samen thee.ik met suiker en we hebben dus een doos vol suikerzakjes.ik doe de lege zakjes dan altijd in de asbak.stond ik laatst mijn suiker in de asbak te strooien ipv in de thee
en mijn stalgenootje:had een camera gekocht.wil ze gaan filmen.zegt ze:ik denk dat het hier te donker is om te filmen.was ze vergeten het klepje eraf te doen
Maarten
Geplaatst: 11-10-02 12:57
Haha... zo'n actie met suiker had ik bijna vanmorgen bij een vergadering. Achter mij stond een prullebak en ik had het suikerzakje losgemaakt en wilde me omdraaien om de suiker in de prullebak te doen. Bedacht me nog net en dacht bij mezelf "neeeeeee Maarten, de suiker hoort in de koffie"
hobbelheks
Geplaatst: 11-10-02 13:14
oh jee breek me de b*k niet open, ik heb altijd standaard vsn die domme acties Het is zelfs zo dat gasten bij mij thuis geen koffie krijgen als mijn vriendje er niet is, dat gaat namelijk altijd mis! ennuh maarten ik weet ook nog wel wat acties van de vakantie hoor
Maarten
Geplaatst: 11-10-02 13:19
susan schreef:
ennuh maarten ik weet ook nog wel wat acties van de vakantie hoor
Euhm.... can you fill me in please??
hobbelheks
Geplaatst: 11-10-02 13:21
Maarten"] [quote="susan schreef:
ennuh maarten ik weet ook nog wel wat acties van de vakantie hoor
Euhm.... can you fill me in please?? [/quote] uhmm kan iets herinneren van een zeer onbegaanbaar zandpad...
Maarten
Geplaatst: 11-10-02 13:29
hahaha jaaaaaah... dat zandpad was pas lomp
Allright: Van de eigenaren van ons vakantiehuisje in Hongarije hoorden we dat er aan het einde van een zandpad vlak bij ons huisje een kasteeltje stond en dat de eigenaar daarvan altijd graag rondleidingen gaf. Na het boodschappen doen stelde ik even voor om dat weggetje in te rijden met de auto, eerste 100 meter ging nog wel, hierna kwamen de kuilen van 30 cm diep, na 500 meter was het pad zo schuin dat de auto bijna in een hoek van 30 graden op de weg lag en de stenen schraapten aan de onderkant. Tja...en ik sjees dan natuurlijk gewoon door. Boeiuh!!! (euh... dit topic ging toch over lompheid?? ) Uiteindelijk kwamen we bij een hek uit wat op slot zat. Nix kasteeltje Tja... en toen moesten we de auto om zien te draaien op zo'n smal pad... Tja... wat doe je dan...?? Dan draai je natuurlijk zonder blikken of blozen de berm in waar zich nogal wat struikgewas in bevond. Moet zeggen dat 'keren op de weg' vanaf die tijd voor mij toch een andere betekenis heeft gekregen
Euhm... Susan... Hoe voelde jij je met je wagenziekte??
Oh ja... nu we het toch over lomp hebben, jij vroeg toch tijdens de vakantie aan je vriendje "waarom ben ik zo lomp??" Heb je al antwoord gekregen??
Esther
Geplaatst: 11-10-02 13:37
Wat een geweldig topic, lig helemaal in een deuk.
Behalve dat ze mij ook altijd vragen wie wie nu afgespoten heeft na het rijden valt het bij mij gelukkig nog wel mee.
Alleen breek ik m'n nek altijd over iets wat er niet ligt. Of tijdens metingen, loop je over zo'n roostervloer, 1 rooster lag wel 1 mm hoger als de rest. Ben er wel 100 keer over gestruikeld.
En van de week een happy actie van mijn collega. We waren op meting, stonden met onze meetwagen (vrachtwagen) op een nogal smalle weg, als een vrachtwagen langs moest om een container op te halen moest onze trap ingeschoven worden. Hij had dus de trap ingeschoven en was naar binnen geklommen. Trap niet meer uitgeschoven omdat er toch zo weer een vrachtwagen zou komen. Loopt hij even later dus zo naar buiten terwijl de trap er niet is, lag hij daar op de grond zo'n 1,5 meter lager. auw!
Ik ben alleen vaak de weg kwijt. We komen op nogal wat locaties om te meten, dan moet je regelmatig de installatie door. Hoe vaak ik al van kanten terug kwam waar ze me niet verwachtten... Lift niet gezien, verkeerde kant op gegaan, trap teveel of te weinig genomen. Ik neem tegenwoordig de portofoon maar overal mee naar toe, kan ik nog eens een noodkreet geven als ik het echt niet meer weet.
Spirit
Geplaatst: 11-10-02 14:31
Haha, vandaag was er bij ons op school ook weer zoiets. Niet met mij maar met een meisje uit mijn klas.
Ze had vandaag een rok aan en een zwarte panty eronder. Ze heeft ook een schoudertas met klitteband, je raadt het dus al.. Het klitteband van haar tas zat vast aan haar panty! Dus toen ze het eindelijk los had, was haar panty helemaal kapot. Zij dus snel naar de toiletten om die panty uit te doen. Was ze bijna de toilet uit, zat haar rok nog dubbelgevouwen aan de achterkant! Ze had echt geluk dat een ander meisje uit onze klas het zag (die was even met haar meegelopen) anders had ze nog meer voor banketstaaf gestaan
Supertje
Geplaatst: 11-10-02 16:32
Ok nou durf ik het er wel uit te gooien: mijn 2 allerergste blunders....
Ben een keer in een discotheek het toilet uit komen lopen met met rokje in mijn panty gestopt aan de achterkant... En ik was in m'n eentje naar de wc gegaan, duurde dus even voor ik er op geattendeerd werd... *schaam*
Ik zat eens "redelijk aangeschoten" aan de bar in mijn favo cafe, tot ik heel hard moest lachen en met barkruk en al achterover kukulde... wederom met rokje aan.... Dit keer geen panty aan maar wel een hele mooie onderbroek... met vleugeltjes...
Pink_Horizon
Geplaatst: 11-10-02 16:40
Met carnaval gingen we in Gemert uit met een groepje. Ik was 'verkleed' als duiveltje en had van die lichtgevende dingen op mijn hoofd. Opweg van het ene cafe naar het andere was ik druk met Bart in gesprek en ik draaide mijn hoofd en pleure mn lichtjes eraf. Dus ik buk, loop half door, struikel over mijn armen en beland met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal Het ergste is dat ik pas 1 glaasje ophad
Ik heb lichtelijk de afwijking iemand anders met de menzweep te slaan als Pinky niet luisterd }> De plek naast mijn is dus niet erg fel begeert en eigenlijk altijd vrij
Supertje
Geplaatst: 11-10-02 16:53
Per ongeluk iemand raken dat ken ik ook.. Ik ben zo'n irritant persoon die altijd met haar handen praat, inclusief zwaaiende armbewegingen. Ben dus ook verantwoordelijk voor een flink aantal blauwe ogen en knock-outs...
sanderijn
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-02 17:34
dit is echt hilarisch om te lezen allemaal! en supertje,dat van die barkruk...ik lig helemaal in een deuk!
hobbelheks
Geplaatst: 11-10-02 17:40
Maarten schreef:
Oh ja... nu we het toch over lomp hebben, jij vroeg toch tijdens de vakantie aan je vriendje "waarom ben ik zo lomp??" Heb je al antwoord gekregen??
Volgens mij was dat een paar uur later op het picnickbanje wel duidelijk..... even voor niet insiders: Maarten had mij nog nooit veel alcohol zien drinken en vond dat dat deze vakantie toch wel hoog tijd werd. Dus de laatste avond ben ik aan de tequilla gegaan bij ons eettentje, na drie voelde ik dat toch al aardig. hierna zijn we naar een ander "kroegje" gegaan Omdat ze daar geen tequilla hadden maar aan de jägermeister, geen goede keuze, hier nog vier van gedronken en toen had susan 'm aardig staan. Vandaar dat toen ook de vraag kwam waarom ik zo'n lomp wijvf ben Weer aangekomen bij ons vakantiehuisje nog gezellig even buitenzitten op een picnickbankje die in de tuin stond, michiel (maartens broertje) dronk nog een of andere hongaarse wishkey die verdacht veel op een vruchtendrankje leek hier heb ik een paar slokjes van gehad maar vond het niet bijster lekker (gelukkig) nadat iemand (ik geloof maarten) wel iets heel grappigs vertelde moest ik zo lachen dat ik van het bankje af rolde en niet meer overeind kon komen, maartens broertje was zo lief mij weer op het bankje te tillen terwijl mijn "lieftallige" vriendje foto's maakte. de foto's zijn trouwens niet voor publicatie geschikt! ok misschien klinkt het zo iet zo erg lomp, maar dat was het wel. tja als je met drie mannen op vakantie gaat, moet het ook fout gaan natuurlijk......
xXIreenXx
Geplaatst: 11-10-02 17:45
hahahaha, ik lig dubbel!
Maar dan nu tog maar een van mij acties dit is best lang geleden maargoed...
Ik had een konijn Boef en ik had zo'n tuigje voor katten en konijnen uit te laten, dus ik d8 1x na school: wat zal ik es gaan doen? jaa ff met mijn konijn wandelen...ik loop vrolijk de straat uit (moetje je voorstellen een kind met een konijn a/d wandel ) langs een veld..komt er opeens een hele groep kinderen van het hockeyveld af..richting mij: die Hey irene roepen.... BALEN!!
shariyerke
Geplaatst: 12-10-02 12:35
nou ik heb elke dag wel een lompe actie:
Ik ben een keer op school toen er een lessewisseling was keihard van de trap afgevallen iedereen lachte me uit
ik had ook een keer (ik was best wel dronken) en toen ging het cafe dicht waar we waren, dus ik zeg ik blaas de kaarsjes wel ff uit. Ik blaas heel hard, al het kaarsvet over de bar en ik me haar en over mijn hele gezicht. De volgende dag had ik nog vette wenkbrauwen.
nou dit zijn nog maar lompe acties uit mijn hele asortiment
Lennon
Geplaatst: 14-10-02 08:39
Lompe acties genoeg
Die van die blauwe plekken komen me heel bekend voor...ben ook een held in het overal tegenop botsen en lopen...
En ik heb serieus problemen met trappen... flik het nogal eens om er op uit te glijden, me te mistrappen en te vallen... noem maar op... ik neem dus ook standaard mn vriendje's hand vast als ik een trap op of af moet (anders kan ie me komen oprapen)
Frankinero
Geplaatst: 15-10-02 10:38
Wat is dit grappig zeg. Ik ken ook wel uren vertellen over mijn eigen lompe acties. Voorbeeldje. Op de Mavo gingen we hockey spelen en de instructies waren om je stick laag bij de grond te houden. Even later komt er een vriend van mij de wc uit gelopen met een blauw oog. En ik nog heel onschuldig. Jezus wat is er met jou gebeurt. HAha had ik hem dus een blauw oog geslagen en ik had het niet eens door. Waar ik ook altijd nog om moet lachen is dat ik met mn vriendin en de man bij wie ik sta met mn paard geiten op gingen halen. Ik had nog nooit met een geit gelopen wist ik veel dat je er dus achter moet blijven lopen anders lopen ze niet meer. Hun stonden al een meter of 30 verderop zich de paasei om mij te lachen omdat die geit niet wilde lopen van mij en alleen maar de slootkant inging. Dus mn vriendin komt mij redden. Heeeeel aardig en die zegt tegen mij. Kijk zo moet je dat doen en die rent achter die geit aan en dat ging heel goed totdat die geit op zn rem ging en mn vriendin er boven op lan. ZOOOOOOOO grappig.