Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maarten schreef:pfff.... ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je niet ziek wordt als je de hele avond mixjes drinkt
Trouwens... ff voor de duidelijkheidde tijd van veel drinken is voor mij al lang en breed voorbij en aan al die studentikoze zuippartijen heb ik nooit meegedaan... jaja... ik ben wel een beeeeeeeetje verstandig geweest in mijn 'jonge' jaren
STEN"]
Veel drinken is ook niet stoer (wel leuk), maar zie ook de jongensachtige charme ervan in. (of niet natuurlijk:D).
Mensen trainen om meer dan 2 biertjes te drinken is, wat mij betreft, meer humor dan serieus. (tis wel het KH hier he?).
Neem alleen dingen ook met een korrel zoutof met een biertje (of 2).
Voor jou zijn er ongetwijfeld genoeg mannen te vinden die niet drinken of met mate, alleen wat nou als je droomman het leuk vind om soms wat teveel te drinken?
[/quote]
Ik heb een heel pak zout bij de hand, dus dat is het probleem niet.Alleen kan ik het in dit soort gevallen niet laten om mijn mening te geven en die is serieus (valt samen met het inhoudelijke deel van het kippenhok
). Daarbij kun je je afvragen hoeveel (jonge) mensen doorhebben dat het voor een deel humor is en hoeveel het serieus oppakken, ook al is het het KH. Maar, dit is vast een te serieuse vraag
![]()
Mijn "droomman" mag best wat drinken hoor, helemaal geen probleem mee. En als hij wat teveel wil drinken vind ik dat ook oke, zijn verantwoordelijkheid... Maar, mijn huidige "droomman" is behoorlijk alcohol vrij en dat vind ik best plezierig.
[quote="Pipo schreef:Wmijn? Het gaat er niet om of veel zuipen stoer is, maar een drankje bij een leuk gesprek is altijd gezellig en lekker, en daar gaat het imo meer om.