Mannen en alcohol

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:28

Mike, had jij vanochtend niet al neergezet: 2-11? of was dat een visioen van mijn kant?

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:31

STEN schreef:
Mike, had jij vanochtend niet al neergezet: 2-11? of was dat een visioen van mijn kant?

Ik heb hetzelfde visioen.

Heeft iemand iets in mn koffie gegooid?

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:33

STEN schreef:

Kan kloppen maar bedacht me later dat ik dan al wat heb! (Week later is Feyenoord - Zwolle trouwens Haha!)

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 10:56

*roept* 23-11?
(week na Zwolle thuis, is nl P$V uit...welliswaar op de zondag...mjaa, die combi he...)

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:17

STEN schreef:
*roept* 23-11?
(week na Zwolle thuis, is nl P$V uit...welliswaar op de zondag...mjaa, die combi he...)

23-11 is wat mij betreft een optie...!!

wie willen er nu eigenlijk allemaal komen, voor deze combi-boktmeeting?? Verward

Mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:46

Voor zover ik weet de mensen die ook naar de bokt LAN-party gingen? Uiteraard zullen STEN en ik aanwezig zijn, daar wij de veroorzakers zijn van een bepaalde uitdaging (drinken maar wel met maten!).

Moet ik m'n aanvraag voor die slaapplaats in drievoud afleveren trouwens?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:49

Hummm... deze maat (als ik jullie tot mijn drinkebroeders mag rekenen tenminste Haha! ) kan niet op 23-11 helaas... Als het een andere datum is dan lukt het wel!

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 12:55

Maat Maarten, doe een voorstel voor een andere datum dan, wel zo gezellig als de groep van de 1e Lan zoveelmogelijk aanwezig is Haha!

Alsmede mijn 1voudige inschrijving voor de nachtelijke plaats Haha!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:16

Euhm.... weekje daarvoor dan misschien? 16 november of anders misschien 7 december? (hoewel dat misschien moeilijk is voor de sinterklaasvierders Haha! )...

Over de groep van de 1e Lan gesproken.... we moeten onze maten Marco en Death ook nog maar even inlichten over dit topic Haha!

Hierbij reserveer ik als het ff kan een plek waar ik mijn matras kan neerleggen. Ik zeg bewust niet dat ik een slaapplaats reserveer want je weet nooit hoe lang we doorgaan *LOL*

STEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:19

Ik denk dat het zinvol is om door te gaan in het Lan-Party 2 topic, te vinden bij Boktmeetings. Voordat we hier echt offtopic gaan en hier meetings afspreken Haha!

en das dus hiero: [BM] Bokt LanParty!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:32

Righto!! Haha!

WennieJ88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 13:33

Als ik mee ging doen dan nam ik bessen 7-up of breezer of kan ook altijd rode wordka redbul... niet te duur en kan er wel goed tegen Knipoog ik heb laatst wel verloren van me broer ik liep steeds voor... maar ineens had hij em op en ik had er nog 1 slok in zitten... Verdrietig maar goed volgende keer beter!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 14:43

pfff.... ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je niet ziek wordt als je de hele avond mixjes drinkt

Trouwens... ff voor de duidelijkheid Haha! de tijd van veel drinken is voor mij al lang en breed voorbij en aan al die studentikoze zuippartijen heb ik nooit meegedaan... jaja... ik ben wel een beeeeeeeetje verstandig geweest in mijn 'jonge' jaren Haha!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 16:50

Maarten schreef:
pfff.... ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je niet ziek wordt als je de hele avond mixjes drinkt

Trouwens... ff voor de duidelijkheid Haha! de tijd van veel drinken is voor mij al lang en breed voorbij en aan al die studentikoze zuippartijen heb ik nooit meegedaan... jaja... ik ben wel een beeeeeeeetje verstandig geweest in mijn 'jonge' jaren Haha!

even voor de duidelijkheid, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, ieder drinkt wat ie wilt drinken, als het maar gezellig is. Mensen moeten dit slap geo*weh**r hier wel een beetje met een korrel zout nemen..... Knipoog

Er is alleen 1 regel in huize MAUSE: er wordt niet gekotst, heb net een nieuwe houten vloer.....!!

Wmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:36

STEN"]
Veel drinken is ook niet stoer (wel leuk), maar zie ook de jongensachtige charme ervan in. (of niet natuurlijk:D).
Mensen trainen om meer dan 2 biertjes te drinken is, wat mij betreft, meer humor dan serieus. (tis wel het KH hier he?).

Neem alleen dingen ook met een korrel zout Haha! of met een biertje (of 2).Haha! Voor jou zijn er ongetwijfeld genoeg mannen te vinden die niet drinken of met mate, alleen wat nou als je droomman het leuk vind om soms wat teveel te drinken?
[/quote]

Ik heb een heel pak zout bij de hand, dus dat is het probleem niet. Haha! Alleen kan ik het in dit soort gevallen niet laten om mijn mening te geven en die is serieus (valt samen met het inhoudelijke deel van het kippenhok Lachen ). Daarbij kun je je afvragen hoeveel (jonge) mensen doorhebben dat het voor een deel humor is en hoeveel het serieus oppakken, ook al is het het KH. Maar, dit is vast een te serieuse vraag Knipoog Haha!

Mijn "droomman" mag best wat drinken hoor, helemaal geen probleem mee. En als hij wat teveel wil drinken vind ik dat ook oke, zijn verantwoordelijkheid... Maar, mijn huidige "droomman" is behoorlijk alcohol vrij en dat vind ik best plezierig.
[quote="Pipo schreef:
Wmijn? Het gaat er niet om of veel zuipen stoer is, maar een drankje bij een leuk gesprek is altijd gezellig en lekker, en daar gaat het imo meer om.

Dat ben ik helemaal met je eens, drinken gaat om gezellig en lekker en daar heb ik echt geen problemen mee! Ik zie alleen te vaak dat het wel gaat om stoer doen en dat is denk ik heel jammer. Maar, misschien is dit meer iets om tijdens een goed glas te bespreken? Haha!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 23:59

ja, ik zou zeggen Wmijn, doe gezellig mee en kom ook op deze boktmeeting!!!

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 00:02

Een zuip botmeeting? *LOL* I'm in!! haha nee hoor, geintjuh

Wmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 15:23

Mause, als ik kan, dan kom ik gezellig ranja drinken. Haha! Of een paar potten thee, die gaan er ook wel in... Ik ben alleen niet zo into computerspelletjes (en dat was ook een deel van de meeting, toch?) maar, dat komt vast wel goed. Er waren er meer geloof ik... Lachen

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 15:41

essiedepessie schreef:
echte mannen drinken niet...

EN JIJ BENT EEN VOLENDAMMER??!!!!? Hoe hou je het daar uit met die mening, haha!!!

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 16:02

BTW, ik ben ook goed in mensen onder tafel drinken, heb er zelfs eens voor gezorgd dat het huis van een vriendin van me volledig onder gekotst is omdat een onverstandige jongen zonodig een wedstrijdje Drop-Shot zuipen met me moest houden... Iedereen zegt trouwens altijd dat je het niet trekt als je alles door elkaar gaat drinken, ligt het aan mij of houden meer mensen het juist langer vol als ze dat wel doen?

Vanavond concert van de Dijk hier op marken....Ik ga over een half uurtje vast beginnen met BIEREN!!!! Vingers aflikken

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 19:57

He bah kotsen Misselijk, nee met dingen door elkaar ga je juist sneller dronken worden enz. Ook als je a allerlei mixjes een glas bier drinken zeggen ze... ik hebdat nog nooit geprobbert en ga het ook lekker niet doen Lachen

Ik hou echt niet van bier, alleen als het ijskoud is en buiten super warm!

vvtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:03

Als ik langskom zal ik zorgen voor de ranja, in drie smaakjes/kleurtjes. En natuurlijk een goeie fles Jack Daniels. Tong uitsteken

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:09

He bah dat is toch wiskey, dat is stijlloos Lachen Soory viv maar dat vind ik echt voor mannen, het brand trouwens je slokdarm door, je krijgt het er wel wamr van *LOL*

Maar komt die meeting er echt? Zal wat kosten zeg, drank is echt super duur. En dabn moeten jullie ook boswabdeling kopen want dat lust bijna niemand en heb ik lekker (net als bij ander feesie) de hele fles *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:18

[quote="avantilover"]He bah dat is toch wiskey, dat is stijlloos Lachen Soory viv maar dat vind ik echt voor mannen, het brand trouwens je slokdarm door, je krijgt het er wel wamr van *LOL*quote]

En bedankt he! ik vind het superlekker, maar ben toch echt vrouw Haha!

AvantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-02 20:20

haha en ik vind het ook nog eens voor Russiche mannen Tong uitsteken hah nee hoor, ik mag officieel dat spul volgens niet eens *LOL* Moet je toch 18 ofzo voor zijn.
Dan ben je zeker naar een paar glaasjes als super dronken??