Hans Teeuwen! :))

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 20:03

Cody schreef:
Oh da's ook dat stukje met die helm!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Bert bert ga door ga door! laat je niet afleiden! Vertel! Geef alles! *LOL* *LOL*

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:41

Ah bert vertel vertel, desnoods leggen we geld bijijijijijijij!!!! *LOL*

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:58

niet te snel we schrijven meeejjjjj Haha!:D:D

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:23

Over bot gesproken..
hier in Amsterdam.. ik stap in een taxi.. die chauffeur zegt "WAAR MOT JE HEEHEEN?".. "ik wil graag naar het leidseplein.." "JAAA DAAR KOM IK G0DVERD0MME NET VANDAAN!!! "oooh doe dan maar rembrandtsplein"

prachtig Haha!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 19:46

Hehehe, mooi man.
Ik kan dat grove ook wel waarderen. Dat paardenstuk zal ie idd geen bal van menen, net als de rest eigenlijk.
Het is meer de manier waarop ie iets verteld! *LOL*
Met Kaboutertjes/ lilliputters kom ik gewoon echt niet meer bij...tranen rollen dan over mn wangen.

'vroeger hé, vroéger, vroeger geloofde ik altijd, dat er érgens, ergens op de wereld een sproókjes bos was...
En daar was het átijd gezellig...nou ja, altijd altijd altijd altijd altijd altijd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar was het ook wel s hommeles!!!
Whahaha, hou op ik heb t niet meer!!! Clown

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:42

Dat dan weer wel!
Omdat je hasjies had gesmokkelt zit je in een Turkse cel, je had nog beter eeuwig kunnen branden in de hel. Het eten is niet lekker, en ze slaan je om het uur..
Maar daar mee krijg je wel een inkijk in een andere cultuur!

Haha!

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:39

Ja die ken ik!

Vroeger he..vroeger toen geloofde ik altijd dat er ergens op de wereld een sprookjesbos was. Met kabouters en heksen en reuzen en waar de dieren konden praten en daar was het altijd gezellig.. Nou ja..altijd..altijd, altijd, altijd, altijd,altijd, altijd, altijd ,altijd, altijd!!!!!!!!!!
Daar was het ook wel eens hommeles.. Maar dat was dan snel weer opgelost, dan was er bijvoorbeeld een heks, die had zich dan misdragen en hoppakee..die werd gewoon het sprookjesbos uit gebonjourd! Of de heks kwam tot inkeer, dat kon natuurlijk ook.

Ik geloofde daarin, totdat ik een jaar of 25 was en toen snapte ik in 1 keer..het bestaat niet..en daar heb ik het zo moeilijk mee gehad.. Want al mijn illusies waren weg.. er bestonden geen heksen..er bestonden geen reuzen. Er bestonden geen elfjes, de dieren konden niet praten, geen sneeuwwitje, geen doornroosje, geen roodkapje, geen assepoester, geen repelsteeltje, geen gelaarsde kat.. Het was allemaal weg!!

Het enige.. wat wel bestond.. dat zijn kabouters!
Ja die bestaan wel kabouters.. alleen, snap je, die heten geen kabouters.. maar lilliputters.. Ja..en die wonen niet in het bos, maar in aangepaste huizen wonen die. En die dragen geen puntmutsen en lange baarden, maar gewone mensen kleren, alleen in een hele kleine maat..
Ik kwam er eens eentje tegen..enne eeuh, toen vroeg ik aan hem..eeuh, ja gewoon zo.. Ja, ja, wa..waarom die geen puntmuts op had.. Enne..hij werd erg kwaad! Ja..ik snapte er niks van, maar ja..eeuh..het was wel in een bos waar ik hem tegen kwam, dus ik dacht.. Ja, dat is heel raar..maar ik kwam hem zo tegemoet gelopen zo en toen zei ik zo eeuh..
"Hallo Kaboutertje, waar is je puntmuts?!!"
Werd ie heel kwaad, begon ie met zand te gooien zo, dus ik zei hee hee hee hee hee.. En..en toen zei hij zo eeuh..Ik ben appelflap geen kabouter!!! Zei die.. En toen dacht ik, dit is vast een kabouter die het moeilijk heeft he.. Eentje die niet kan accepteren,..dat ie een kabouter is.. Dus ik zei tegen hem.. "Je hoeft je niet te schamen hoor.. Kaboutertje!
Ik ben dol op kaboutertjes!..Waar is je holletje?" Toen werd ie helemaal rood, begon met zijn beentjes te stampen zo..
Doe toch rustig man..
En toen dacht ik van weet je wat..ik moet hem gewoon even lekker stevig vastpakken, kusjes geven, dan wordt ie rustig..
Dus nou..ja, ik pak hem zo vast, wilde hem een kusje geven, begon ie te spugen!
Gatverdamme!
Ik zeg "jij bent een stout kaboutertje!!" En ik liet hem los.
En toen ging ie op de grond liggen huilen.

Ik zei: Kaboutertje, je hoef toch niet te huilen, hhhmmmmmmmmm je moet niet huilen kaboutertje, waarom huil je nou! Hmmhh hm hm waarom huil je nou kaboutertje dat hoef toch helemaal niet. Je moet niet huilen kaboutertje. Hmm ik vind niet, kijk dan kaboutertje, kijk dan, koegie koegie koegie. He kaboutertje niet uhh, toen wou ik hem over zijn hoofd aaien, trok ie zijn hoofd weg, en hij bleef maar huilen.

Waarom huilt ie nou en toen dacht ik in een keer o ja natuurlijk..hij huilt, omdat ie verdrietig is! Maar waarom,.. omdat ie verdwaald is.. Tuurlijk! Kabouters komen toch nooit zo dicht bij de grote mensen wereld.. Ik moet hem terug brengen, naar het diepste punt van het bos..
Nou, toen heb ik hem bij zijn beentjes gepakt en een heel eind het bos ingesleept. Daar heb ik een holletje voor hem gegraven en hem ingeduwd, toen wou ik hem nog een snoepje geven, maar dat wilde die niet.. nou ja.. uuh, uuh.. dan niet.
Enne, hij bleef maar huilen, klagen en schelden, maar ik zei: "Nee kaboutertje.. jij moet hierrrrrrrrrrrrr blijven wachten tot je vrienden je hebben gevonden.. ja! Jij hoort niet in de grote mensen wereld. Wees maar blij dat je mij bent tegen gekomen.. Zo, nou moet ik gaan kaboutertje."
Enne ja.. ben ik naar huis gegaan, want uuh ja, kom op.. blijf niet aan de gang.
En toen heb ik thuis, speciaal voor het kaboutertje heb ik thuis.. een walsje geschreven

Hij is grof, maar wel leuk!
ik vind hallo huib ook leuk, die doet hij samen met iemand anders 9weet de naam ff niet)

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:52

En dat stukje van het kamperen (van bert).
Is heeeeelemaaal niksssss. *LOL*

en die met dat kousje om dat kampeer lampje, is heeeeleemaaal niksss.

Ja ik vind hem geweldig *LOL*

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:55

die eerste show van bert die is geweldig aan het einde.
elsje viederelsje zet je klompjes bij t vuur. MOET je vooral doen, moet je vooral doen zou er nog een reep chocolade in doen ook.

Hopjes vla : hop hop hop hop hop hop hop hop

Gwen

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 07:13

nou ik had er nog nooit van gehoord dus ik download hem ff van kazaa Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling Pling nou ik kom niet meer bij!!!!!!!!ga daalijk fff K*THo3ren luisteren Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

*imke*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 07:14

HAAAHAHAHHAHAAHHAHAAHAHA die is grof nog wel over ons VROUWEN

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 10:28

pojack schreef:
En dat stukje van het kamperen (van bert).
Is heeeeelemaaal niksssss. *LOL*

en die met dat kousje om dat kampeer lampje, is heeeeleemaaal niksss.

Ja ik vind hem geweldig *LOL*

dat kousje is een condoom met aardbeiensmaak Knipoog

"en een uur later doe je de gaslamp aan, denk je: wat stinkt er hier naar aardbeien?"
"he-le-maal niks!"
"niet doen! niet doen! jaweeeelll!!" *LOL* *LOL*

"Volgens mij staat familie mug al klaar als jij de tent opzet! Goedemiddag!!! Met zo'n koffertje met angeltjes" Haha! Haha!

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 18:46

Ja hij is geweldig met dat stuk van het kamperen.
ken je die ook van de HEMA sizzy, die is ook erg leuk haarnetjesss en ina 2 bij 2 en de tegeltjes golven achter haar aan Haha! Haha!

Gwen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:12

Nee die ken ik niet, is die ook van Bert Vischer? Dan ga ik hem meteen downloaden!! Haha!
Ken je recycle trut pojack? Met zijn 'kakkakoekoekonijn" hahahaha Haha!

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:04

Ja de HEMA is ook van bert, is van zijn eeerste show.
Ha ha ha dat kakkakoekoekonijn ja die is leuk Haha!
Ken je die ook van het weefgetouw? die is ook erg leuk: Ik zweef ohh nee ik weef, en die van de wishky vogel en de takagaai.

Gwen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:29

Jaa, Takagaai! takagaai! Haha! hijs fijn Knipoog

Ken je educatief Honingslingeren? Haha! Die zit in dezelfde show als Bloemschikken

"bzzz bzzz, ik weet niet wat ik moet ik weet niet wat het is, kom ik vraag het aan de VIS"
"bzzz, is het een ijscoverkoper?? Nee man!!!"
"Wat dan Bert? Vertel! Vertel!!"
"Nee het is een imker!"
"O ja nou zien we het ook Lachen "

Susan

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:31

Wat hebben we verder nodig bij het educatief honingslingeren?
Nijlpaarden!!!!! Nee tuurlijk niet man, haal dat maar weer weg!
Oke Bert, GUM GUM GUM GUM GUM!! Haha!:D

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 17:29

Nee we hebben bijen nodig...
OOOOO dan kunnen we de ij van nijlpaarden laten staan!!!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 18:13

aaah bert vischer Schijnheilig

geweldig..

idd dat stukje over kamperen *LOL*

"dan moet je koken op zo`n 1 pittertje... ik heb thuis veertig keramische platen!!"

"ken je die plastic mokken?? wat ik er ook in doe hete koffie. hete soep, het smaakt allemaal naar plastic..... ik heb thuis voor een ton aan boerenbont!!!

enne dat stukje over pino??

"24 horizontaal pratende vogel... oh ja pinoooo, nee is te kort... maak er gewoon klotepino van!!oooh ik heb toch zo een schijthekel aan die pino, ik wou dat er een gekke pino ziekte was, dan hoef je maar 1 af te maken!!! Haha!

en over die kinderliedjes:

"daar was juist een meisje een meisje loos, die wou gaan varen nou bel b botje dan die hufter zit de hele dag in zijn boot!!"

"altijd is kortjakke ziek..... ALTIJD MAAR DAN OOK ALTIJD is kortjakke ziek.. ALTIJD is ie ziek...
word het dan niet tijd om dat infuus is dicht te draaien??"

in 1 woord geweldig hans teeuwen ook een topper maar lang niet altijd

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 18:17

pojack schreef:
Ja de HEMA is ook van bert, is van zijn eeerste show.
Ha ha ha dat kakkakoekoekonijn ja die is leuk Haha!
Ken je die ook van het weefgetouw? die is ook erg leuk: Ik zweef ohh nee ik weef, en die van de wishky vogel en de takagaai.

Gwen

hahahha. ben je gek dat gaat nie kapot douw hem er maar in gaat niet kapot ben je gek!! douw hem er maar in, ik zeg altijd de een douwt hem in een vrouw de ander douwt hem in een man en ik douw hem het liefst in een weefgetouw!!!! hahha hou op hou op...
Laatst bijgewerkt door amagun op 22-07-02 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 18:20

of dat stukje over roken van hem dan?
die is helemaal goed.....

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 20:29

r0b1n schreef:
Nee we hebben bijen nodig...
OOOOO dan kunnen we de ij van nijlpaarden laten staan!!!

*LOL* *LOL*
Des te losser de bijtjes fladderen, des te zoeterderder de honing wordt. Sommige bijtjes zijn een beetje agressief en daarom heb ik de HELM op. Laat ze los eikel! Jaahaaa

JEE doet dat geen pijn? Jawel! Maar het moet er wel uit! Je hebt geen KEUZE!! Haha!

pojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 21:48

In holland staat een huis, in holand staat een huis.
Gooooohhhh wat zou er toch in holland staan, EEN HUIS, ik vroeg me al jaren af wat er nou in holland staat. Knipoog

Of die, van het vreemdelingen legioen, Doorgaan of sterrrrrvvvveeeeenn.

Of die van die kaas: ting dong, hallo hallo, gezellig gezellig, kom binnen, slaapt bert al, ja die slaapt al. NIETES BEN NOG WAKKER LIG VASTGEBONDEN OP BED HEEEEELLLLLLLLPP. Haha! Haha!
en eerst nog ff alle kaas van de prikkertjes eten, ik hoor mijn moeder nog zeggen iemand nog een stukje kaas, liggen er op de schaal nog 40 prikkertjes *LOL*

ja heerlijk kan er uren naar kijken geweldig.

Gwen