Okee, ik ben het zat. Waar zijn die leuke mannen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:38

Lovely schreef:
Helaas, op het moment heb ik zo niemand voor handen die hier op lijkt, volgende week misschien wel...

HO! Als r0b1n nou z'n haar wat langer laat groeien en zo'n leren jas aan doet... ? Cool

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 16:40

Juist, een beetje interessant en niet zo'n Bold and the Beautiful figuur... brr....
Geef mij maar een flinke lange man (ben zelf 1.78 en draag liefst hoge hakken!) liefst donkere mysterieuze ogen, een intelligente gesprekspartner, wel een eigen mening (heb een hekel aan verliefde mannen die zich overal in schikken als jij het leuk vindt, brr) beetje initiatief nemen mag wel, mij een beetje afremmen ook Knipoog Ohja en hij mag ook wel lief zijn.
Of ben ik nu weer te kieskeurig? Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:40

Lovely heeft in haar vrije tijd zeker een relatiebemiddelingsbureau *LOL* De naam is ook wel leuk Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:51

Laura schreef:

misschien, kan ik beter beoordelen als ik een foto van je zie Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 16:52

foto's? Schijnheilig goh heb toevallig net mn profiel gefixt Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:54

nee je bent niet te kieskeurig hoor *slijm* Lovers

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:56

Okeee Haha!
Lips are sealed *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:58

Laura schreef:
Juist, een beetje interessant en niet zo'n Bold and the Beautiful figuur... brr....
Geef mij maar een flinke lange man (ben zelf 1.78 en draag liefst hoge hakken!) liefst donkere mysterieuze ogen, een intelligente gesprekspartner, wel een eigen mening (heb een hekel aan verliefde mannen die zich overal in schikken als jij het leuk vindt, brr) beetje initiatief nemen mag wel, mij een beetje afremmen ook Knipoog Ohja en hij mag ook wel lief zijn.

Die zoek ik ook, dus als je hem gevonden hebt en hij heeft een oudere broer of zo, jonger mag ook Haha! ligt eraan hoe oud ie is, schuif hem effe door Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:07

Pipo"]
[quote="Laura schreef:

Die zoek ik ook, dus als je hem gevonden hebt en hij heeft een oudere broer of zo, jonger mag ook Haha! ligt eraan hoe oud ie is, schuif hem effe door Haha!
[/quote]

Ik ken wel een paar van dat soort. 3 in totaal, 1tje was toch eigenlijk niet zo lief en nogal egocentrisch, maar zag er wel goed uit. Die andere (en helft van een tweeling, 2 dus) waren wat stoer en leugenachtig, ik weet niet of iemand daar problemen mee heeft?? Ik weet echt heel zeker dat ze zich niet zo 1-2-3 zullen schikken en ook iniatief nemen op de koop toe.
Ritje op de motor zit er zeker in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:08

Sjimmy schreef:
Lovely heeft in haar vrije tijd zeker een relatiebemiddelingsbureau *LOL* De naam is ook wel leuk Haha!

Nee hoor, maar ik heb wel plannen, ik ken nogal wat mensen die ik beter door had kunnen schuiven naar een ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:09

Uhhhh, ik bedoelde een leuke man lovely Haha! niet zo'n eentje die zijn plassertje achterna volgt en bij iedere stijgering daarvan reageerd.

Haha!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:11

een lange man?????????bahhhhhhh Haha!
ik vindt lange mannen vaak zo,zo eng,dun...
geef mij er maar 1 die iets groter dan mij is{ong.1,78}
enne,liefst donker haar+donkere ogen...en wat heb ik???
een vriend die 1.78 lang is,blond haar en HEEEEEEEEEEEL blauwe ogen heeft... Tong uitsteken ook wel lekker hoor,had niet gedacht dat het wat zou worden,maar toch wel dus Lovers
uhm,verder:ik zou zo 1,2,3 geen man voor jullie weten,eigenlijk...
er zijn er zoooooooo weinig,die echt leuk,lief en lekker zijn{tjah,ik heb er 1 Knipoog egotripper! Tong uitsteken }
succes,enne lekker lol blijven houden ey

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:13

lovely,leuk,zulke mannen...je gunt je mede-bokkers wel wat ey Knipoog
geintje hoor!
enne,pipo,jij kan echt super grappige omschrijvingen geven,ik lig constant in een deuk hier{sowieso,heel dit topic is leuk!!!}

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:15

Pipo schreef:
Uhhhh, ik bedoelde een leuke man lovely Haha! niet zo'n eentje die zijn plassertje achterna volgt en bij iedere stijgering daarvan reageerd.

Haha!

Ja hallo!! StEIgering bedoel je dan zeker? Ze waren best leuk hoor, je moest er alleen niet teveel mee te maken hebben Haha! Haha!.

Blond? Gerverderrie, van die melkboerenhondenhaartypes, getsie getsie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:17

pebblientje schreef:
lovely,leuk,zulke mannen...je gunt je mede-bokkers wel wat ey Knipoog
geintje hoor!
enne,pipo,jij kan echt super grappige omschrijvingen geven,ik lig constant in een deuk hier{sowieso,heel dit topic is leuk!!!}

Het sarcasme in mij, en lees soms voor de lol de opzij ( feministisch vrouwenblad) + dat ik in het gooi woon, daar rijden al die yuppen rond. Alleen die van dat kleine plassertje zei ik regelmatig bij vrienden thuis, en hun zoon 13 jaar oud, hoorde dat natuurlijk. Dus zei tegen een leraar een keer: Jeetje wat doe jij gefrusteerd. KLein plassertje zeker????, we moesten heel erg lachen, maar hebben het niet aan hem laten merken. Zijn moeder is boos op hem geworden, dat dat soort dingen alleen binnenshuis gezegd mocht worden. Ondertussen had ze het niet meer van het lachen.

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:18

de wat voor haartypes? Haha! hihi
nah,als dat op mijn vriend slaat:hij is niet super blond ofzo,maar hij heeft gewoon net geen bruin haar{opgebleekt door de zon}
maarre,als je hem ziet... Kwijl hihi...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:19

Lovely"]
[quote="Pipo schreef:

Haha!

Ja hallo!! StEIgering bedoel je dan zeker? Ze waren best leuk hoor, je moest er alleen niet teveel mee te maken hebben Haha! Haha!.

[/quote]

Steigering, stijgering, heb effe nazitten denken hoe je dat schrijft. Maar een vliegtuig stijgt toch op en niet steigt op???? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:24

Pipo"]
[quote="Lovely"][quote="Pipo schreef:

Haha!

[/quote]

Steigering, stijgering, heb effe nazitten denken hoe je dat schrijft. Maar een vliegtuig stijgt toch op en niet steigt op???? Haha!
[/quote]

Dan is het 'stijging', maar als dat aan de hand is heb je de poppen aan het dansen, want dat loopt zelden goed af Extreme duivel . Lips are sealed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:26

Tja, we weten allemaal wat ik bedoel toch Haha!

pebblientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:27

wat dan,pipo?ik snap hem niet

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 17:30

HAHAHA Haha!

oh en ehm Lovely, leugenachtig daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van nee. Eerlijk duurt het langst. Maar jij hebt wel veel in de aanbieding Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 17:34

Laura schreef:
HAHAHA Haha!

oh en ehm Lovely, leugenachtig daar ben ik ook niet zo gecharmeerd van nee. Eerlijk duurt het langst. Maar jij hebt wel veel in de aanbieding Knipoog

Tja, kan ik het helpen?

Ik ken ook nog wel aardige, lieve, volgzame, eerlijke mensen hoor, maar dat is ook weer zo saaaaaaaai.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 23:05

he hallo
toevallig werkt er bij ons in de super markt één onwijs leuke gozer !!!!!
en een paar andere wel leuke
maar ja echt niet dat ik iets tegen hem durf te zeggen

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 23:44

Laura schreef:
Hoezo robin, gooi je jezelf in de aanbieding? Schijnheilig

Misschien moet ik amar een topic openen welke boktman een boktmeeting-date met mij wil, krijg ineens ook verdachte pb'tjes Extreme duivel Schijnheilig

Enne Katrien, zie je PB.

Ineens blijkt dat op zoek gaan meer mogelijkheden opent dan niet op zoek zijn haha Haha!

mja Lachen
hier nog een fotootje

Afbeelding

en me haar is wel wat langer hoor, lijkt alleen wat korter door die webcam Lachen

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 23:54

niet verkeerd hoor Haha!