Lovely schreef:Helaas, op het moment heb ik zo niemand voor handen die hier op lijkt, volgende week misschien wel...
HO! Als r0b1n nou z'n haar wat langer laat groeien en zo'n leren jas aan doet... ?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ohja en hij mag ook wel lief zijn.
Laura schreef:Juist, een beetje interessant en niet zo'n Bold and the Beautiful figuur... brr....
Geef mij maar een flinke lange man (ben zelf 1.78 en draag liefst hoge hakken!) liefst donkere mysterieuze ogen, een intelligente gesprekspartner, wel een eigen mening (heb een hekel aan verliefde mannen die zich overal in schikken als jij het leuk vindt, brr) beetje initiatief nemen mag wel, mij een beetje afremmen ookOhja en hij mag ook wel lief zijn.
Of ben ik nu weer te kieskeurig?
ligt eraan hoe oud ie is, schuif hem effe door
Pipo"]
[quote="Laura schreef:Juist, een beetje interessant en niet zo'n Bold and the Beautiful figuur... brr....
Geef mij maar een flinke lange man (ben zelf 1.78 en draag liefst hoge hakken!) liefst donkere mysterieuze ogen, een intelligente gesprekspartner, wel een eigen mening (heb een hekel aan verliefde mannen die zich overal in schikken als jij het leuk vindt, brr) beetje initiatief nemen mag wel, mij een beetje afremmen ookOhja en hij mag ook wel lief zijn.
Of ben ik nu weer te kieskeurig?
ligt eraan hoe oud ie is, schuif hem effe door 
ook wel lekker hoor,had niet gedacht dat het wat zou worden,maar toch wel dus
egotripper!
}Pipo schreef:Uhhhh, ik bedoelde een leuke man lovelyniet zo'n eentje die zijn plassertje achterna volgt en bij iedere stijgering daarvan reageerd.
.pebblientje schreef:lovely,leuk,zulke mannen...je gunt je mede-bokkers wel wat ey![]()
geintje hoor!
enne,pipo,jij kan echt super grappige omschrijvingen geven,ik lig constant in een deuk hier{sowieso,heel dit topic is leuk!!!}
Lovely"]
[quote="Pipo schreef:Uhhhh, ik bedoelde een leuke man lovelyniet zo'n eentje die zijn plassertje achterna volgt en bij iedere stijgering daarvan reageerd.
.
Pipo"]
[quote="Lovely"][quote="Pipo schreef:Uhhhh, ik bedoelde een leuke man lovelyniet zo'n eentje die zijn plassertje achterna volgt en bij iedere stijgering daarvan reageerd.
.
.
Laura schreef:Hoezo robin, gooi je jezelf in de aanbieding?![]()
Misschien moet ik amar een topic openen welke boktman een boktmeeting-date met mij wil, krijg ineens ook verdachte pb'tjes![]()
![]()
Enne Katrien, zie je PB.
Ineens blijkt dat op zoek gaan meer mogelijkheden opent dan niet op zoek zijn haha