hij kwam wel in mijn gezicht
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dan hoor je gesnurk, en ligt ie boven op het stapelbed omdat jij zo nodig het hele bed in beslag moest nemen

ging wel lekker snel trouwens

k had er snel weer terug en hij voelde zich heel schuldig, dan sta je best voor banketstaaf

creative schreef:Oeh, oeh een blunder Topic!! Hier MOET ik op reageren als
Miss Blunder![]()
Zonder zadel op pony, iemand roept keihard BOEH, pony schrikt niet en ik wel! gevolg ik lag languit naast de stomverbaasde pony! hihi![]()
In de winter op hééél dun ijs gaan staan: "nee hoor ik zak er niet door" Spring spring: ik zakte er dus wel door... blub..![]()
Ach, ik herinner mij er vast nog wel meer zometeen!
(Wij zitten in de tweede
Te Komisch

uit me skibroek gescheurd enzo..
Nou, ik kwam niet meer bij van het lachen. Foto's gemaakt met mijn mobieltje natuurlijk
.. Natuurlijk wel ff gemeld enzo, en het werd netjes opgeruimd en ik kreeg alles nieuw.

, hij zei nog wel 'Hoi' terug
.
.
iedereen keek .. en terwijl ik viel hoor ik ineens *oeh*
:+
(hard achterhoofd had ie
)
Lindah schreef:Ik was aan het shoppen en ik zag steeds 2 jongens *best behoorlijk knap* en hun keken ook een beetje, poosje later draaide ik me nogal onverwachts om, knal, tegen een van die jongens aan :S Hij beetje lachen, ik ook en natuurlijk rood worden. Een half uurtje draaide ik me ook om, knal, tegen precies dezelfde jongen hij: lachen en 'pas je wel op waar je loopt'. Ik schaamde me dood !!!
(gelukkig vond ie het niet erg zei hij
)
Anchieee_ schreef:hahaha k zat een keer in de klas en ik had kauwgom ik had er 4 in me mond ofzo dus ik was bellen aan het blazen dus ik draai me om naar achter en wil weer een bel blazen maar ik moest nogal veel kracht zetten omdat ik zoveel kauwgom had en spuugde ik me kaugom zo in het gezicht van me achterbuurman met al me kwijl eraan
.
.
.
.
?