Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lilian__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:34

ik ging met mijn oma naar der zus in het berjaardetehuis, had men rok aangetrokken, oke we zaten dus op de fiets komt er opeens een groote vrachtwagen langs.... en jaa en groote wintvlaag (waar ik niet op had gerekend) en toen vloog me rok omhoog.. hahaha geen idee hoe hoog die kwam..

hij kwam wel in mijn gezicht

Anchieee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:26

volgens mij heb ik elke dag wel een blunder

me mp3 in de sloot laten vallen toen ik over het hekje bij mijn paarden klom

op me werk;
omroepen, en vergeten wat je wou zeggen en dus niet verder komen dan ATTENTIE...

ik moest de koelcelschoonmaken sta ik op de ladder moest ik de ladder verschuiven dus ik liet m`n schoonmaakspuit erop staan verschuif ik de ladder valt die spuit op m`n hoofd

ik wil water pakken, draai de kraan (achtig iets) open spuit dat ding als een gek helemaal doorweekt natuurlijk

laatst fietste ik bij me ponies weg dus ik kijk ze nog even na en roep nog wat boem BOEM fiets ik zo tegen een boom op

van het podium afvallen met uitgaan
ik was zaterdag uit en wou naar me vriendin toe en ik had had hakjes aan en de vloer was heel glad dus ik kom de zaal binnen HOPLA daar lag ik dan voluit over de vloer, leuke entree...

ooh ik kan nog wel even doorgaan

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 21:36

zo smoor als een aap, in centerparcs fries tegen een paar jongens gaan praten (die er niks van verstaan)
boos worden omdat je de hik hebt en je geen water krijgt, je strompeld naar binnen, en flikkert volop tegen de openhaard aan.. dan krijg je een plastic bekertje.. die opdrinken, dan weer naar buiten..
je vriend 2 kopstoten geven omdat die wat wil zeggen en jij net van plan was om m een kusje te geven
dan wil ie op bed, jij nog niet, hij tilt je naar bed, en zegt als je misselijk bent moet je wel naar de wc gaan he? ok.. wil uit bed gaan en flikker volop op mn bek tegen de deur aan.. hij brengt je naar de wc
vervolgens lig je 2 uren lang kotsend (en slapend) op de wc en wil je er niet meer wegkomen,vragen aan een vriendin of je water mag? brengt ze het hoef je het niet meer, en dan in het fries zeggen je mag wel op mn voeten zitten hoor geeft niets, kom maar... kom dan het mag echt wel.. tegen iedereen zeggen dat je vriend ECHT van je houd.. en nog langer in de wc blijven liggen, telkens als ze je er bijna uit hebben weer terug kruipen, terwijl iedereen moest plassen, met gevolg dat je vriend heel boos word en je naar bed stuurd, veel verder dan de gang kom je niet, schreeuwt ie tegen je, jij kruipt naar je bed, beklimt em alsof het de mounteverest is, en halverwege val je in slaap..
volgende dag word je met een beste kater wakker, kijkt om je heen.. geen vriend dan hoor je gesnurk, en ligt ie boven op het stapelbed omdat jij zo nodig het hele bed in beslag moest nemen

weet er niets meer van trouwens, maar goed ook

Blackpearls

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:48

*hmrmf*

*grinnik*

*grijns*

*WHOEHAHAHAHA!!!!!!*

Geweldig, die verhalen hier....

Waar moet ik beginnen?

in een boom klimmen, eruit sodemieteren en in de vijver vallen....

opstappen op een paard en vervolgens met zadel en al er onder hangen...

voluit onderuit gaan in de aula....

iets héél erg verkeerds zeggen tegen iemand op msn....

smsje voor je vriend naar de verkeerde persoon sturen...

iemand die verliefd op je is een knal geven omdat hij je zonodig een bijnaam moet geven...

een boer laten terwijl je vriendje je net wil zoenen...

Nog 'n keer uit een boom vallen...

erin slagen om je geld, mp3, mobiel en zakmes in de vaatwasser te leggen... (gelukkig stond ie nog niet aan!) en in de sloot te laten sodemieteren...

en grootste blunder, niet lachen:

tegen een grote witte bus aanrijden op de fiets terwijl hij stilstond...

Oeps...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:28

hha, k heb er zoo veel, op je werk niet zien dat er een put zit en er zo in gaan staan

staat een ijzeren tafel en wel 10x achter elkaar over die tafelpoot struiklen

je hoofd stoten 3x achterelkaar aan de rollen plastic..

door je enkel gaan als je met je paard loopt

door je knie gaan omdat je lieve paardje haar knie in jou knieholte zet

plat op je bek gaan, dan hang je aan je vriend midden op t piratenfeest

en idd in 2 sec van de trap af zijn ging wel lekker snel trouwens

je niet vasthouden achterop de scooter, met als gevolg dat als je over een heuvel gaat je half van de scooter flikkerd, en een hoop lol hebt

plat op je bek gaan omdat je over een bevroren drol van je paard struikeld

dat was wel weer genoeg

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 16:04

o ja en bijna onderuit gaan, omdat er een lever op de grond ligt, dat was wel heer erg geweest, dan had ik die hele bak met kippenmagen over me heen gehad.. heb em toch maar even weggeschopt..

was een leuke jongen met een hond die jongen zei hoi ik ook, toen zag [naam] die stok draait zich om en sprint weg k had er snel weer terug en hij voelde zich heel schuldig, dan sta je best voor banketstaaf

Anchieee_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 16:35

hahaha ik ben ook een keer tegen een busje aangereden en ze hebben er een foto van gemaakt en ik vond het toch grappig

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 16:41

ahahaha

creative

Re: Blunders in het dagelijks leven kom maar op!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:29

Oeh, oeh een blunder Topic!! Hier MOET ik op reageren als
Miss Blunder

Zonder zadel op pony, iemand roept keihard BOEH, pony schrikt niet en ik wel! gevolg ik lag languit naast de stomverbaasde pony! hihi

In de winter op hééél dun ijs gaan staan: "nee hoor ik zak er niet door" Spring spring: ik zakte er dus wel door... blub..

Ach, ik herinner mij er vast nog wel meer zometeen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:33

creative schreef:
Oeh, oeh een blunder Topic!! Hier MOET ik op reageren als
Miss Blunder

Zonder zadel op pony, iemand roept keihard BOEH, pony schrikt niet en ik wel! gevolg ik lag languit naast de stomverbaasde pony! hihi

In de winter op hééél dun ijs gaan staan: "nee hoor ik zak er niet door" Spring spring: ik zakte er dus wel door... blub..

Ach, ik herinner mij er vast nog wel meer zometeen!

ja met ijs heb ik ook wel vaak gehad...

Blackpearls

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:07

Oja, k ben ook al meerdere keren door het ijs gezakt....

door m'n enkels gaan terwijl ik knoeperhard over het ijs ga....

een ouwe kerel knalde tegen me op op de ijsbaan en ik vloog eerst een eindje door de lucht, alvorens op m'n stuitje te landen....

en dan zijn er vast nog wel een paar ijsblunders...

of ehm... toen t zo hard gesneeuwd had vorig jaar. Er lag bij ons zo'n dikke laag dat ik tot over m'n bovenbenen er in zakte op sommige plekken (en lange benen heb ik!)... o.a bij de sloot. de 'oevers' waren bedekt met een hele dikke laag sneeuw, ik stapte opzij omdat m'n moeder er langs moest, en ploemp! daar lag ik in dat piepkleine stroompje... En kóúd dat k het had! brr.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 11:16

Een vriendin van mij had laatst ook zo'n erge. Ze was bijna te laat, dus ze racede keihard de school in en net toen ze het lokaal in ging, ging de 2de bel. Zei: "YES!" Blijkt ze in een totaal andere klas te zitten.. vol derde klassers Tong uitsteken (Wij zitten in de tweede *LOL* Te Komisch Haha!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 12:19

Phoe, echt heel veel.
Ik heb vorige week nog een shampoofles uit het toilet moeten vissen. Bloos Tong uitsteken

Miss_Monet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 12:53

Nou moet ik toch ook wat neerzetten Haha!
Ik was bij vriendinnen en voor de lol ging ik als een model vanaf de trap af. Nou toen was er nog een trap en dit keer deed ik als of ik er af viel.. en je raadt het al.. ik viel er echt af Vingers aflikken

Verder maak ik ook vaak heeeeele domme opmerkingen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 18:33

ja ik ook, kom soms niet uit mn woorden, vaak is het dan trilala, er tussendoor als ik echt niet uit mn woorden kom, dan kijken mensen je soms wel raar aan.. Vork

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 22:39

Vaak genoeg.. Tong uitsteken uit me skibroek gescheurd enzo..
Woensdag ging ik naar de McDonalds, en toen liet ik het dienblad, met daarop een milkshake van 0,5 L en me grote portie frietjes, vallen. Bloos Nou, ik kwam niet meer bij van het lachen. Foto's gemaakt met mijn mobieltje natuurlijk Haha! .. Natuurlijk wel ff gemeld enzo, en het werd netjes opgeruimd en ik kreeg alles nieuw. Bloos Tong uitsteken
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Haha!

Oh, en vandaag moest ik even wat halen bij de supermarkt, en daar werkt een vriend van me. Dus ik zie hem -gebukt- staan, dus ik roep al heel hard: 'Heeeeeeeeey!'. Toen ging die jongen staan, en het bleek hem dus niet te zijn Clown , hij zei nog wel 'Hoi' terug Tong uitsteken .

Op iemands tenen gaan staan, terwijl je met diegene zoent is ook altijd leuk Clown .

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:22

hahaha ok ik kan ook niet ahcter blijven hihi

tijdens stage (bij de marine) moesten de jongens opgesteld staan (met zn alle in dri rijen naast elkaar) voor straf mochten de meiden gewoon gaan eten, wij rennen naar de ingang van de eetzaal, ren t trapje op en bij de laatste tree ga ik languit Clown iedereen keek .. en terwijl ik viel hoor ik ineens *oeh* Haha!:+

of een slok cola in je mond hebben ,moeten lachen ,en dan je cola over iemand uitspugen Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:37

Ik liep afgelopen donderdag achter een klasgenoot van mij(jongen) en hij had een heerlijke parfum op
Liep dus strak achter hem om er zeker van te zijn of hij de gene was die dat geurtje op had
Ik was dus niet echt aan het opletten en hij staat plots stil en ik bots zo tegen hem op
Mijn neus kwam hard tegen zijn achterhoofd en ik had een bloedneus Nagelbijten / Gniffelen (hard achterhoofd had ie Clown)
Op dat moment barste ik in lachen uit en die jongen me maar vaag aankijken en zijn excusses aanbieden *LOL*

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 20:44

Ik was aan het shoppen en ik zag steeds 2 jongens *best behoorlijk knap* en hun keken ook een beetje, poosje later draaide ik me nogal onverwachts om, knal, tegen een van die jongens aan :S Hij beetje lachen, ik ook en natuurlijk rood worden. Een half uurtje draaide ik me ook om, knal, tegen precies dezelfde jongen hij: lachen en 'pas je wel op waar je loopt'. Ik schaamde me dood !!!

Anchieee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 09:52

hahaha k zat een keer in de klas en ik had kauwgom ik had er 4 in me mond ofzo dus ik was bellen aan het blazen dus ik draai me om naar achter en wil weer een bel blazen maar ik moest nogal veel kracht zetten omdat ik zoveel kauwgom had en spuugde ik me kaugom zo in het gezicht van me achterbuurman met al me kwijl eraan Haha!

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 10:46

Ben je buiten aan het galloperen en door een minivreugde bokje beland je voor het zadel. Iedereen kee echt zo van. HUuuuh wat doe jij nou? OEPS

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 13:02

Lindah schreef:
Ik was aan het shoppen en ik zag steeds 2 jongens *best behoorlijk knap* en hun keken ook een beetje, poosje later draaide ik me nogal onverwachts om, knal, tegen een van die jongens aan :S Hij beetje lachen, ik ook en natuurlijk rood worden. Een half uurtje draaide ik me ook om, knal, tegen precies dezelfde jongen hij: lachen en 'pas je wel op waar je loopt'. Ik schaamde me dood !!!

whahaa ja of in een overvolle "disco" staan en op rock muziek voor de grap keihard mee gaan doen (moest ook wel, want iedereen was aant springen) en dan door een jongens aangesproken te worden die zegt "je hebt nu al 4 x op me voet gestaan" Bloos (gelukkig vond ie het niet erg zei hij Haha! )

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:01

Gaan solliciteren en de naam van je winkel waar je wilt gaan werken vergeten. Sigaar

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:06

Oeeh dat is wel heel erg.

Jansi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:19

Anchieee_ schreef:
hahaha k zat een keer in de klas en ik had kauwgom ik had er 4 in me mond ofzo dus ik was bellen aan het blazen dus ik draai me om naar achter en wil weer een bel blazen maar ik moest nogal veel kracht zetten omdat ik zoveel kauwgom had en spuugde ik me kaugom zo in het gezicht van me achterbuurman met al me kwijl eraan Haha!

AAAHAHAHA Haha! .

Ik was vandaag echt lekker bezig Scheve mond.
Ik ging op een bankje zitten maar zei ondertussen net wat tegen een vriendin, dus ik ga half op dat bankje zitten en val er zo af.
Even later ging ik op een ander bankje zitten en die rugleuning deed heel raar, dus ik schrok me dood. Een vriendin dacht dat ik opschoof dus die ploft zo bij me op schoot, dus ik gilde keihard "AAAH", vriendin schrok zich rot en sprong meteen van mn schoot af. Vervolgens keek iedereen ons aan alsof we gek in ons hoofd waren Scheve mond.

M'n moeder vroeg net zo; Wat wil je voor je verjaardag hebben?
*Ik probeer ondertussen een eng vliegend beest dood te slaan*
Ik; EEN BEEST.
Moeder; Eh?

Een vriendin en ik zaten in een bus die net wegreed, buiten zwaaide er een jongen naar ons.
Ik wist even niet meer wie het was dus ik stond echt van HUH:\? En ik bleef ook echt zo dom staan te kijken met mn mond open.
Na een tijdje besefte ik het weer en schreeuw keihard door die bus; HEE DAT WAS FRANK!
Vriendin werd helemaal gek en zat van; WAAR?WAAR?WAAR?
Ik; DAAAAR!
Zij; WAARDAN?WAARDAN?IKZIEHEMNIET?
Ik; hij is nu al weg.
Zij; Oh Scheve mond.
Iedereen zat ook echt zo van emh Rolleyes ?

HAHA, OOH IK WEET ER NOG EEN.
Nja, niet van mezelf maar van iemand die ik ken.
We waren buiten vlakbij een huis van een meisje waarme we ruzie hadden, dr lamp stond voor het raam en dachten dus dat zij voor het raam stond met een pet op. Dus wij rennen snel weer weg, evenlater kijken we nog een keer en toen zagen we dus dat het die lamp was.
Iemand moest toen zo erg lachen dat ze in dr broek plaste.
Haha!