Hoe ben je bij bokt.nl terecht gekomen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lonnebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 13:54

Geen leuke reden. Ik moest mijn pony zien te verkopen voore hij bij de handelaar zou belanden. Carina (Gomir) zei dat ik het op bokt moest prberen. Het is gelukt, en ik ben nog steeds (pony-loos) op bokt

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 14:04

Ik ben hier tercht gekomen door xdenisex, ze zei dat het hier zoooo leuk was! en ik ben nu ook boktverslaaft!! en ik blijf hier nog wel ook!

lysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 21:29

iemand van msn zei dat ik eens op bokt moest kijken. ik ging telkens in in the picture kijken en na een tijdje dacht ik dat het misschien wel handig zou zijn om lid te worden. toen heb ik manon (gliss) aangestoken en die bokt nu ook Haha!

katjatencate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-02 22:47

marieketencate schreef:
Ik zat weleens op het Divoza-forum, maar dat was niet echt leuk, iedereen liep elkaar af te zeiken en niemand gaf normaal advies...als je dat dan wel deed, dan begonnen ze je weer af te zeiken......
Toen zei er iemand op dat forum: wat deden jullie toen bokt plat lag??? Ik vroeg me af wat dat was, ging kijken en toen....tja, wel een beetje verslaafd nu Haha!

marieke is mijn zus...dus een paar dagen later was ik ook bokt gebruiker.... *LOL*

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-02 11:50

via me pa die bokte hier ook ( heeel soms) hij heet hier SED misschien bij iemand 9in z`n geheungen?
ik ben hier gaan kijken en was meteen verslaafd!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 16:45

Ik hoorde tijdens een ruiterweekend dat een van hen regelmatig op deze site te vinden was en ben toen ook nieuwsgierig geworden en dus net pas aangemeld. Ik ben haar (Jacqueline met paard Legor) trouwens nog niet eerder hier tegengekomen.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 18:18

ik was op vakantie in frankrijk, en toen gingen we boogschieten en toen raakte ik aan de praat met astrid (assie hier) we kenden elkaar helemaal niet, maar bleken vlak bij elkaar te wonen, toen zijn we gaan msnen en omdat zij altijd aan het bokken was, begon in nieuwsgierig te worden dus heb me toen ook maar aangemeld

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 18:31

iemand op de manege zei dat er een leuk paard te koop stond op bokt. Dat paard heb ik overigens nooit meer gevonden Haha!

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 15:04

ik werd door een paar vriendinnen overgehaalt Haha!
en ja het is hier heel cool!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 15:58

Vorig jaar door 2 stalgenootjes. Ik heb eerst 'kritisch' als gast mee zitten lezen en begreep er weinig van...... Haha!

Nu, na bijna een jaar bokken, kan en wil niet meer zonder bokt!!!

sweetbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 17:16

ik kan nu al niet zonder bokt, terwijl ik het pas 1 dag heb Haha!

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 17:20

Ik heb werkelijk geen idee hoe ik on godsnaam op bokt ben gekomen... Ik weet wel dat ik in het begin Bokt was vergeten Bloos Sorry sorry...maar nu is het al flink lang het eerste wat ik opstart als de computer aan gaat, en het laatse wat ik afsluit. Ik ben echt zwaar verslaafd...

Buitenzorg schreef:
Idd...same here! Vooral dat kunnen Haha! Tong uitsteken

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 16:00

he hallo
ben hier gekomen dankzij lovely en von, vind het nog steeds leuk hier
groetjes

Dustylovergirl16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 20:09

boogiegirl en yentl praatte er vaak over dus dacht ik ook maar eens op gaan kijken

Flootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 02:01

vlieg schreef:
via t divoza-forum! Omdat daar een tijdje terug zoveel onzin op gelult werd en er geen moddie was om t weg te halen zocht ik een ander paardenforum....is gelukt!

Ik ben op precies dezelfde manier bij Bokt terechtgekomen tijdens een nachtdienst en heb toen heel veel ouwe topics gelezen. Sindsdien kom ik nooit meer op Divoza...
Jij wel, Vlieg?

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 09:57

Ik via Evelien (Evy op bokt)

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-02 12:07

Ireentjuh schreef:
via de bonnie pony page eigenlijk (en oppergoden blabla Schijnheilig ).. eerst was ik een actieve BPP'er, maar de BPP werd gesloten.. toen ging dat oppergodending kapot en ik verveelde me de heeeele dag.. Ik wist wel dat Nathalie, Fonnie en Eline hier ook zaten dus ik ging maar eens kijken

IDD precies hetzelfde Haha! verveelde me dood. ben toen ook maar ff rond gaan kijken hier en nu ben ik verslaafd Schijnheilig Ik vond trouwens BPP wel erg gaaf hoor maar gewoonm heel anders dan dat het hier is!