Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marieketencate schreef:Ik zat weleens op het Divoza-forum, maar dat was niet echt leuk, iedereen liep elkaar af te zeiken en niemand gaf normaal advies...als je dat dan wel deed, dan begonnen ze je weer af te zeiken......
Toen zei er iemand op dat forum: wat deden jullie toen bokt plat lag??? Ik vroeg me af wat dat was, ging kijken en toen....tja, wel een beetje verslaafd nu

Sorry sorry...maar nu is het al flink lang het eerste wat ik opstart als de computer aan gaat, en het laatse wat ik afsluit. Ik ben echt zwaar verslaafd... Buitenzorg schreef:Idd...same here! Vooral dat kunnenNu, na bijna een jaar bokken, kan en wil niet meer zonder bokt!!!
vlieg schreef:via t divoza-forum! Omdat daar een tijdje terug zoveel onzin op gelult werd en er geen moddie was om t weg te halen zocht ik een ander paardenforum....is gelukt!
Ireentjuh schreef:via de bonnie pony page eigenlijk (en oppergoden blabla).. eerst was ik een actieve BPP'er, maar de BPP werd gesloten.. toen ging dat oppergodending kapot en ik verveelde me de heeeele dag.. Ik wist wel dat Nathalie, Fonnie en Eline hier ook zaten dus ik ging maar eens kijken
verveelde me dood. ben toen ook maar ff rond gaan kijken hier en nu ben ik verslaafd
Ik vond trouwens BPP wel erg gaaf hoor maar gewoonm heel anders dan dat het hier is!