Ook zeer geslaagd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook zeer geslaagd! OranVera schreef:hallo allemaal,
Ik heb samen met een jongen van stal afgesproken dat we een 1 april grap gaan uithalen bij een paar mede-verzorgsters. En hij moet natuurlijk wel leuk zijn, maar echt ver komen we niet. Alleen het volgende kunnen we doen:
Kijk naar boven en doe alsof je iets interessants ziet, als anderen dan ook gaan kijken... das de enige grap !![]()
Dus weten jullie nog leuke grappen, Maar geen dingen zoals: je paard is ziek, of een zadel andere beugels vastmaken.
Hebben jullie ideen??

terwijl ze eigenlijk maar in de 70 woog..

! Mareska schreef:Het nummer van ouwehands dierenpark of net wat voor dierentuin opschrijven en je slachtoffer laten bellen naar meneer de Leeuw, blijft een favoriet!
Doe ik misschien wel met m'n zusje
ik ga er zeker een paar proberen! :d 
suusapluus schreef:tandpasta of gel ergens aan smeren waar het niet opvalt, maar toch aan moet raken bijv. een deurknop ofzo
Alleen niet voor 1 april.

en je zult zien dat iedereen toch wel kijkt

wil ik het eens terug doen, hangt m'n halve vinger in zijn mond whehe
De bmw, het kenteken noem maar op. We hebben de ouders van die jongen zover dat ze met ons mee spelen. De andere auto waar de portier van de bmw is tegen aangekomen is van een advocaat, een dure crysler en heeft 2500 euro schade exc btw.
. Laatst nog bij een collega gedaan die iemand anders in de maling had genomen en heb erg om zijn verbaasde blik gelachen...
.
.