idee voor 1 aprilgrap?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_DJS

Re: idee voor 1 aprilgrap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:31

een spuitbus slagroom meenemen bijvoorbeeld naar de manegeen dan een beetje op je hand doen en dan tegen iemand zeggen ik moet je echt iets vertellen.Dan loopt diegene mee en dan doe je alsof je wat in diegene z'n oor gaat zeggen en dan doe je je hand in zijn gezicht Ook zeer geslaagd!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:43

OranVera schreef:
hallo allemaal,

Ik heb samen met een jongen van stal afgesproken dat we een 1 april grap gaan uithalen bij een paar mede-verzorgsters. En hij moet natuurlijk wel leuk zijn, maar echt ver komen we niet. Alleen het volgende kunnen we doen:
Kijk naar boven en doe alsof je iets interessants ziet, als anderen dan ook gaan kijken... das de enige grap !

Dus weten jullie nog leuke grappen, Maar geen dingen zoals: je paard is ziek, of een zadel andere beugels vastmaken.

Hebben jullie ideen??

Misschien kun je verzinnen dat *Beroemd paard* (vul zelf in) wegens omstandigheden volgende week een maandje komt logeren en dat *beroemde eigenaar/ruiter* (vul in) zelf ook komt. Misschien kunnen jullie wel een gratis lesje krijgen van *beroemd ruiter (maak het niet te gek) en maak wilde plannen over clinics...

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 21:47

Heb er nog 1

Als je op 1 april les hebt.(paardrijden)en de instructeur zegt bijvoorbeeld dat je een volte moet rijden dan een gebroken lijn doen.Of als je aan het draven bent dat je moet galopperen dat je gaat stappen.

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 22:28

Laat het me weten als je wat leuks hebt gevonden..
don't ask me! Ik zou het niet weten.. k heb er ook elk jaar erg moeite mee..

pluizebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 16:06

even googlen op 1 april, staat genoeg op ik heb al vast weer wat geintjes voor mijn collega's

NewGirl_BQ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:49

euh..Voor in de manege weetik eigenlijk niet echt een..
Maar watk wel al eens gedaan heb :
m'n moeder was op dieet en ze woog haar elke morgen om te kijken of ze al was afgevallen..
Wij hebben zo'n digitale weegschaal waar je dat kan aanpassen: als je erop sta dat je heel licht weegt, of dat je normaal weegt, of dat je heel zwaar weegt..
Ik had em op heel zwaar gezegt en die morgen toen m'n moeder op de weegschaal stond hoorde ik ineens vanuit de badkamer: Eeeegh!!! Dat kan niet!!! ..
Haha ze woog iets inde 100 terwijl ze eigenlijk maar in de 70 woog..

Villa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 23:00

Julie zijn er vroeg bij. Miss dat ik dit jaar ook wat ga doen, er staat wel hele goede bij

Happiness

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:58

geweldig al die grappen
Die met het doorzichtige folie ga ik is uitproberen over de wc en in de deuropening

Malima

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:04

heey, wat een leuk topic...ga ik volge maar ik weet niet echt wat...

Mareska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:17

Het nummer van ouwehands dierenpark of net wat voor dierentuin opschrijven en je slachtoffer laten bellen naar meneer de Leeuw, blijft een favoriet !

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:21

Mareska schreef:
Het nummer van ouwehands dierenpark of net wat voor dierentuin opschrijven en je slachtoffer laten bellen naar meneer de Leeuw, blijft een favoriet !

Doe ik misschien wel met m'n zusje

geluksvogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:01

ohh wat geweldig!! echt allemaal. ik lach echt vet ik een deuk toen ik dit las ik ga er zeker een paar proberen! :d

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:56

Ik weet er misschien ook nog wel eentje ..
Mijn buurmeisje stond een keer de hele tijd naar buiten te zwaaien alsof er iemand stond dan ga je echt zo kijken wie dat nou is
Trapte er elke keer in

Tanja__Daisy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:58

suusapluus schreef:
tandpasta of gel ergens aan smeren waar het niet opvalt, maar toch aan moet raken bijv. een deurknop ofzo

Hebben wij laatst ook gedaan Alleen niet voor 1 april.

Prissiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:27

haha dit topic
zitten echt leuke ideeën tussen.
Vooral die ene van dat doorzichtige folie

Saskia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 22:34

Er zitten echt leuke tussen, zag het al helemaal voor me met die folie en de douchekop met theezakje

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:05

Ik ben jarig op 1 april

Maar wij gaan een zadel uit de zadelkast jatten..
Meisje op stal laat der kast echt altijd open, 't is echt wonder dat der nog nooit wat uitgehaald is.
Misschien dat ze dan wat beter op der spulletjes let

xx_Merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:34

Keb al jaren dezelfde grap
hahah
Moet je zeggen : KIjk daar een vliegende boterham!! en dan heel serieus kijken naar boven of je iets ziet
Of kijk daar vliegt een dood vogeltje!! en je zult zien dat iedereen toch wel kijkt
whaha
Nja weet niks beters }>

Gracy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 00:54

Er zijn toch van de ouderwets grapjes ...

Deurbel drukken
zuiker en zout omruilen...

Vroeger werkte ik op een afd met leuke collega's waarmee we altijd grapjes met elkaar uithaalde... een voorbeeld : we zaten op zwarte stoelen van stof.. toen mijn collega eventjes uit de kamer was, ging ik heel snel zijn stoel goed nat maken en wachten totdat hij weer ging zitten
Ik werd ook terug gepakt, doordat 1 vd wieltjes van mijn stoel werd snel losgemaakt en toen ik een keer ging zitten...

We hadden ook van de leuke nep viruses.... ben je aan 't werk en opeens verschijnt packman op je beeldscherm en alle woorden opvreten
Of er werden commentaar ingeladen terwijl diegene even weg was van zijn computer, en als die een keer een fout maakte.. kreeg die van de leuke foutmelding kreten te horen.. hahaha

lolletje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 01:27

ik heb een keer toen ik met mijn broer en schoonzus hier door het dorp aan het wandelen was bij het cafe alle fietsen die niet op slot zaten op slot gezet en de steutel onder het zadel gestopt

maar ja dat kan alleen als je op een dorp woon want in de stad zetten ze hun fiets allemaal op slot

Joets

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:58

hey wat heb je daar zitten?? (wijzen naar borstkas)
zodra diegene kijkt, ga je met je wijsvinger zo omhoog en tik je tegen de onderkant van haar/zijn neus aan..

Oh met carnaval werd ik gek van zoiemand die dat steeds bij mij deed wil ik het eens terug doen, hangt m'n halve vinger in zijn mond whehe

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:16

Pffff..... ik heb geen idee

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:22

Ik heb zeker wel een idee.

ik ga het namelijk ook uitvoeren.

Een vriend van ons die heeft een bmw.
Nu gaan wij een brief opstellen dat er bij de supermarkt een meisje en een jongen in een bmw, met de portier te openen een andere auto hebben geraakt, het meisje heeft het wel gezien maar heeft besloten toch niks te zeggen en gewoon met die jongen mee te rijden. Alles staat vast op de parkeerplaats camera De bmw, het kenteken noem maar op. We hebben de ouders van die jongen zover dat ze met ons mee spelen. De andere auto waar de portier van de bmw is tegen aangekomen is van een advocaat, een dure crysler en heeft 2500 euro schade exc btw.

We hebben dit verzonnen omdat die jongen al vaak zat verschillende streken bij ons heeft uigevoerd die minstens net zo hard als deze zijn

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 22:26

Voor op kantoor:
linker en rechter muisknop omwisselen voor iemand die niet zo handig is met de muis.
Of een powerpointpresentatie maken, met als plaatje alt +printscreen van het beeld toen hij/zij wegliep en deze laten herhalen, zodat het net lijkt alsof de pc vastzit. Je kan ook nog het pijltje van de muis weghalen. Dan snappen ze er echt helemaal niks meer van . Laatst nog bij een collega gedaan die iemand anders in de maling had genomen en heb erg om zijn verbaasde blik gelachen...

x_shirley_x

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 00:21

een vriendin van mijn moeder heeft mijn moeder een keer zó erg laten schrikken .
als ze een half uurtje weg gaat doet ze de deur nooit op slot, die vriendin wist dat ze weg zou gaan..
Heeft ze hierbinnen een heel hoopin de kelder gezet; Tv, radio, computer allemaal van zulke dingen..zelfs de tafelstoelen .
Dus mijn moeder kwam thuis..en er was een hoopweg..