We krijgen 2 gratis drankjes, gooien deze snel achterover en huppelen richting de VIP kamer! Nicky gooit de deur open en we zijn verbaasd over wat zich achter die deur bevindt

Allemaal lekkere obers in strakke broeken zonder shirt en en en heerlijke banken en heeeeeeeeeel veel alcohol.................. er zit al een hele groep jong en lui euh jonge mensen enzo van onze leeftijd ja. Ze zijn al flink aangeschoten en merken ook niet dat wij eigenlijk helemaal niet bij hun horen. Dus rukken we de fles passie uit de handen van de ober en ploffen vrolijk op de bank neer naast een paar best leuke gozers...."heeeej wassuuppp???" roept Nicky vrolijk. "who`s that biatch??" zegt een van die jongens waarop ik hem meteen een knal voor z`n kop geef "that`s my bitch, bitch!" zeg ik. "vadsige kerels" zegt Nicky. Een van de jongens schiet overeind en begint te bleren(ofzo?) " ze zijn ook nederlands!!! whaaa lekkere nederlandse wijven met alcohol!" Ineens snap ik waarom de barman ons hierheen heeft gestuurd....of niet....
"kom Nicky we gaan, we hebben al alcohol zuipende, onzin banketstaaf boeren!" "ja waar zijn die eigenlijk?" vraagt Nicky. "euh weet ik niet meer, he damn we hadden ze ook moeten aanlijnen...."
We besluiten maar op straat te gaan rond dwalen en als we het grote bord "GAY NIGHT" zien hangen herinner in me weer dat we daar waren geweest........maar wat hebben we daar gedaan.....?