Dagboek van een blondje. "I might be dumb but I rock&qu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zamora

Re: Dagboek van een blondje. "I might be dumb but I rock&qu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:03

Hij wijst ons een deur waar V.I.P op staat. vragend kijkt Nicky mij aan "vip...! ooo dat zag ik eens in een film en toen waren er allemaal dingen en en...." maar ik hoor haar (gelukkig) niet door de keiharde muziek. "Mogen wij daarin?" vraag ik de barman nog eens lief als ik voorover de bar leun. "Ja zeker dames, jullie wel" zegt hij met een dikke knipoog. Als ik het aan Nicky vertel staart ze me wazig aan "kan jij spaans dan??" vraagt ze. "nee hij kan nederlands..." Ik ga het niet uitleggen ook aan haar want ze denkt nog steeds dat in Spanje iedereen alleen spaans kan...
We krijgen 2 gratis drankjes, gooien deze snel achterover en huppelen richting de VIP kamer! Nicky gooit de deur open en we zijn verbaasd over wat zich achter die deur bevindt Knipoog

Allemaal lekkere obers in strakke broeken zonder shirt en en en heerlijke banken en heeeeeeeeeel veel alcohol.................. er zit al een hele groep jong en lui euh jonge mensen enzo van onze leeftijd ja. Ze zijn al flink aangeschoten en merken ook niet dat wij eigenlijk helemaal niet bij hun horen. Dus rukken we de fles passie uit de handen van de ober en ploffen vrolijk op de bank neer naast een paar best leuke gozers...."heeeej wassuuppp???" roept Nicky vrolijk. "who`s that biatch??" zegt een van die jongens waarop ik hem meteen een knal voor z`n kop geef "that`s my bitch, bitch!" zeg ik. "vadsige kerels" zegt Nicky. Een van de jongens schiet overeind en begint te bleren(ofzo?) " ze zijn ook nederlands!!! whaaa lekkere nederlandse wijven met alcohol!" Ineens snap ik waarom de barman ons hierheen heeft gestuurd....of niet....
"kom Nicky we gaan, we hebben al alcohol zuipende, onzin banketstaaf boeren!" "ja waar zijn die eigenlijk?" vraagt Nicky. "euh weet ik niet meer, he damn we hadden ze ook moeten aanlijnen...."

We besluiten maar op straat te gaan rond dwalen en als we het grote bord "GAY NIGHT" zien hangen herinner in me weer dat we daar waren geweest........maar wat hebben we daar gedaan.....?

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:52

hahahaha geweldig, keep writing please Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 00:15

Super weer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 15:05

HAHAH. geweldig Haha!

De volgende open ik mijn ogen en zie Suusie rond lopen in onze hotel kamer. "Stond hier niets iets? ik mis echt iets" mompelt ze tegen me en kijkt bedenkelijk rond.
"euh.. ik weet het niet maar het is inderdaad best leeg... en stil..."zeg ik en op dat moment weet ik het. "Klaas en kees!!!!" roep ik.
"Jaaaa dat is het!! Ik dacht al, er is iets veranderd!" roept Suusie.
"We bellen de politie! En maken een aanplakding met erop van : 2 dudes vermist, roze halsbandje en....en en ........" Ik kijk suus aan.
"niet?" zegt ze voorzichtig.

Die middag gaan we lekker shoppen.
"IK HEB EEN MOOI GUCCI SHIRTJE!!" roept Suus.
Ze komt aanlopen met een shirtje waar KOETSJIE op staat.
"eh ja mooi suus.... Weet je zeker dat het geen neppert is?"
"Tuurlijk ist geen neppert" zegt Suus verontwaardigd.
Er komt een jongen aan lopen. "Zoek je iets speciaals? "zegt hij, veel te aardig lachend zodat ze zijn nep-witte tanden ziet blinken in de zon. "Blinken in de zon..binnen?" zegt Suus bedenkelijk. "Huh? dat kan niet.."zegt de jongen verward.
"In mijn wereld wel" zeg ik en hij weet niet meer wattie moet zeggen.

"euh ja dus... zoek je iets speciaals?"
"ja! het liefst iets korts,straks of veel te laags Lachen " zegt Suus.
Even later komt hij aanlopen met een rood jurkje. "mooi?" zegt hij, terwijl Suus een glimp opvangt van het prijskaartje (slik...)
"eh... euh.... HALLO ZIE IK ERUIT ALS EEN prutsmuts ofzo?" zegt ze maar gauw en we lopen de winkel weer uit, waar ik nog even galant struikel over de deur mat en plat op mn plaat ga.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:08

Whaha weer een leuk stukje Knipoog
alleen denk om typfouten enz, Knipoog
ooh ja, en een citaat hoort ook gewoon met een hoofdletter te beginnen Lachen

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:17

Leuk stukje weer. Haha!

Jel, volgens mij maakt ze dat weinig uit, aangezien het verhaal op KH staat. Knipoog

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:20

hahahahaha gelweidg weer, hoe kom je der toch op Tong uitsteken

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 20:22

_Evelijn_ schreef:
Leuk stukje weer. Haha!

Jel, volgens mij maakt ze dat weinig uit, aangezien het verhaal op KH staat. Knipoog

ah ja Tong uitsteken
daarom hou ik de rest van het commentaar maar thuis Vork Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 21:48

nujaro schreef:
Whaha weer een leuk stukje Knipoog
alleen denk om typfouten enz, Knipoog
ooh ja, en een citaat hoort ook gewoon met een hoofdletter te beginnen Lachen

ja.....dus? Tong uitsteken

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:38

Dat bedoel ik. Clown

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 19:37

whaha zelf weten Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:41

"Kom we gaan ons haar laten doen!!" roept Suusie en voordat ik wat kan uitbrengen sleurt ze me een winkel in. "auw!Kreng!" krijs ik en krijg dan pas door dat we midden in een herenkapsalon staan waar stilte heerst.
"You like me cut hair?" zegt een grijnzende dikke spanjaard met een veels te grote schaar in zn handen.
"No senks!" roept Suus en rent de zaak uit. na 10 minuten krijg ik door dat ze weg is en dat ik word aangestaard door zo'n 15 spanjaarden.
"doei!" roep ik en loop ook maar snel de zaak uit.

"Suuuuuuuus!" roep ik en kijk in het rond. Nergens hoor ik een vertrouwd "huh" of "wat bedoel je daarmee".
"SLET?????" roep ik en gelijk staat Suus naast me.
"Ik was je kwijttttt" "zeg ik, waarop Suus antwoord: "waarom liet je me dan niet omroepen?"
"... ik kan geen spaans..." probeer ik nog als excuus te verzinnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:08

Zamora schreef:
Nicky sleurt me meteen langs de boulevard(ofzo?), want daar staan allemaal leuke kraampjes! "You buy this yes??" zegt een veel te behaarde man slijmend tegen Nicky. "damn hij doet me ergens aan denken" zeg ik dan als ik plots heel veel gekreun en gesteun hoor: "Oooh..." "auwww" We zien twee voorover geleunde lekkere jongens voorbij strompelen. "he dat zijn nog eens leuke gozers! De eerste sinds we hier zijn!" roept Nicky vrolijk. "Oooh daar zijn ze hoor, hebben jullie je wel beetje vermaakt dames??" zegt Klaas. Nicky heeft nog steeds niks door en is helemaal van slag: " hij kent me naam!! hij hij hij lijkt op klaas....." "hehe owja helemaal vergeten" zeg ik dan. "jullie hebben je zeker wel vermaakt he? heb jullie helemaal niet thuis horen komen!". "euh ja ten eerste zijn we in Spanje en we waren de weg kwijt" zegt Kees. "smoesjes smoesjes! En nu mogen jullie de rest vd week alles voor ons betalen!" zegt Nicky. "doen we toch altijd..?" zegt klaas zachtjes. Ik geef hem een knal voor z`n hoofd en we sleuren ze naar een heeel sjiek restaurantjedingetje. We hebben honger gekregen van al dat gepraat. Aangezien niemand de kaart kan lezen besluiten we maar naar een supermarkt te gaan.......................................

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:18

hahaha tgaat weer lekker, schrijven jullie maar lekker door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:20

"en dit wil ik, en dit wil ik.." zegt ik terwijl ik vanalles in de kar mik.
"maar..." zegt klaas "kijk een pinguin!" roept ik snel en wijs ergens heen waar in ieder geval géén pinguin is, om van het gezeik af te zijn.
"waar!!??!!!!" roept Suus en rent weg om de pinguin te zoeken.
Een uurtje later vinden we haar terug in het vriesvak.
"ikk kkkkkan geen ppppinguin vvvvvinden Nnnnnnicky"
"Doos!" zegt kees. "wwwaar!!! een doos? waar!" roept Suus en Kees neemt haar gauw mee voor ze wegrent om en doos te zoeken.

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 18:41

Weer heel leuk *LOL*

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 20:14

hihi thnx Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 01:50

"kom we gaan naar een bordee...euh ik bedoel cafe" zegt Kees als we die avond nutteloos op de bank hangen.
Voor Suus hem een klap kan geven duikt hij weg.
Klaas ligt natuurlijk helemaal in een deuk omdat ze dezelfde humor hebben.. (mannen....zucht)

Even later zitten we in een overvol cafe. "Waar blijven die bittere ballen nou!" zeg ik. "bitterballen bedoel je" zegt Klaas.
"Dat zei ik" zeg ik snel en zeg gauw "ik denk dat ze nu wel zwart zijn" voordat hij erover door gaat. "dat zei je nie...." probeert Klaas nog maar ik sta al bij de bar.
"kan ik je helpen?" zegt de barman. "Ja, zijn je ballen nog niet zwart?" zeg ik. "wat?" zegt hij. "De euh....bittere ballen?"
"ooh... de bitterballen bedoel je!Helemaal vergeten!"
Ik wil hem uitschelden maar hij loopt naar de keuken.
Even later komt hij terug met een schaal vol drab.
"Sorry schat, ze zijn ontploft!" zeg hij.
"ach.." lach ik "ontploffen.. dat overkomt elke man weleens"
Ik loop al denkend weg.. waarom staarde hij me nou zo aan?

Een paar zatte uren later staat Suus erop dat zij in de taxi mag rijden die we nemen. "Ja maal meneel, euh meneer,.... ik kan wel heus rijden nog!"
Met al haar charmes (haha) overtuigd ze de taxi chauffeur.
Na 10 keer op de stoep te zijn gereden zien we een politieauto staan.
"stoppen suus!!" roept Kees. "wat??" zegt Suus en draait zich om naar de achterbank.

Met een klap komen we tot stilstand.
Ik kan alleen maar heel hard lachen als ik de fikse deuk in de politieauto zie.
"ik lig in een deuk hahahaha!!" zeg ik en stoot klaas keihard aan. "snap je hem, in een deuk hahaha!" Klaas werpt me een boze blik toe.
"ik snap m wel hoor nicky!! hahaha!!" lacht Suus.
"Das dan ook het enige.." fluistert Klaas en hij kan een klap niet meer ontwijken.

"Wie parkeert hier dan ook!" hikt Suus nog na.
"Suus, je moet blazen!"
"hahaha okeee!!!" lacht Suus en ze blaast. "Nee in het apparaat domme doos!" zegt Klaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:08

"hihi in een doows blaasje??" giechel ik. "aah senorita you blow!" zegt de besnorde man in uniform.
"euh wat wil die enge meneer Nicky??" "ow zucht je moet in dat kastje blazen!" zegt ze dan.
Als de blaastest negatief uitslaat, gooit Nicky al d`r blonde charmes in de strijd. "Ja maar het is 5 uur `s ochtends!" "euh de euh taxichauffeur stond erop dat Suus zou rijden!" "euh de melk was op en we gingen nieuwe halen!" "nee...?"
Dan haald de meneer de handboeien te voorschijn en Nicky vliegt de auto uit pakt de handboeien en zet het op een lopen. De meneer is zo afgeleid dat hij achter haar aan rent en ons helemaal vergeet. Dus sleuren klaas en kees me de auto uit en rennen de andere kant op.

Dit was het intelligente commentaar van de schrijfster:

Citaat:
ofzo ik kan niet meer hahaha

Wat ik erop te zeggen heb:

Melk halen... HAHAHAHAHA

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:11

haald met een D what was i thinking....waarschijnlijk niks zoals altijd ahahahahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:12

Zamora schreef:
haald met een D what was i thinking....waarschijnlijk niks zoals altijd ahahahahah

hahhahaha!!!

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:16

lachen?! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 02:29

HAHAHHAHAHAHHAAAAAAA NEEEEEEEEEE HAAAAAAAAAAAHAHHA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:22

hahaha ik kom echt niet meer bij, heb net weer ff een heel stuk zitten lezen van wat we hadden geschreven Nagelbijten / Gniffelen HAHA!

Nicky:

"Haaaaahaaaa vadsigerd!! zo hard kan jij niet rennen he??? Had je maar niet zoveel donuts moeten eten!!" roep ik naar de politieman die achter me aan *rent*, terwijl ik achterom kijk naar zijn huppeltjes..
Op dat momen ren ik keihard tegen een lantaarn paal.
"Auw!" kan ik alleen nog maar roepen.

"Consiga adentro!!!!" hoor ik nog, terwijl de dikke zwetende spanjaard me terug sleept naar de politie auto.
"Neeeeeee!!! Ik wil niet dood!!!" roep ik terwijl hordes mensen staan toe te kijken hoe ik uitgeladen word op het bureau.

Even later zit ik in een kamertje, in mijn eentje.
Ik zit me net te bedenken wat ik de afgelopen 4 weken gegeten heb en uit te rekenen hoeveel ik uit heb gegeven in mijn leven aan schoenen, als er een politie meneer binnen komt. "Laat me gaan ik wil nog niet dood ik ben onschuldig en Suus is mijn sloerievriendinnetje en die kan er ook niets aan doen want die is dom en.........oehhhh" zeg ik, als ik zie dat ie wel veel heeft getraind de laatste tijd.. "dies niet mis" zeg ik hardop.
"Nee?" zegt de agent. "euh... zei ik dat hardop?" stamel ik terwijl ik mezelf aan het bedenken ben of *dies niet mis* in het Spaans ook *dies niet mis* betekent.
"Ik ben Juan, je tolk, ben de enige hier die nederlands kent" zegt hij.
"ohhh, vandaar! dat ehm...dacht ik al" zeg ik gauw.

na een poosje wachten (en eindeloos naar m staren en snel wegkijken alsie kijkt), komt de vadsigerd binnen en gaat zitten.
"usted lleva las armas o algo aguda?" zegt hij, nog steeds na zwetend van zijn marathonloop Haha!
Ik kijk hem dom aan. "Of je wapens of iets scherps bij je hebt" zegt Juan. Ik lach op mn allerliefst naar hem. "ehm.. geen idee, je mag me wel fouileren?" zeg ik zo serieus mogelijk.
Hij lacht even snel, tot de vadsigert vraagt wat ik zei.
Als hij even heel zielig kijkt zeg ik snel "is een nagelvijl ook scherp?"
waarna de dikzak mijn hele Gucci tas omkeert op de tafel (gelijk heel de tafel vol haha) Als Juan ziet dat ik het (gekregen, weet je nog?) comdoompakket in mijn tas heb zitten barst hij in lachen uit.
De vadsigert zend hem gauw een pissige blik. "euh.. sorry" zegt Juan gauw.

Als ze alles weer in hebben geladen (half uur later) behalve mijn nagelvijl, oogpotlood,vijf zonnebrillen, fles drank, lipgloss, schroevendraaier en confettispray gaan we verder met het gesprek.
" donde lo haga usted viene de?" zegt de dikke.
"waar kom je vandaan?"
"Uit het land waar hulpeloze lieve blondjes stoere politieagenten verleiden en zo onder hun straf uit komen!" lach ik.
De dikke kijkt Juan met een vragende blik aan.
Ineens krijg ik een geniale ingeving. "Ik zeg niks meer tot mijn avocado hier is" zeg ik en kijk dr heel trots bij.
"Haha... advocaat bedoel je" zegt Juan. "Denk dat je dan lang je mond moet houden, als je wil wachten tot ie hier is vanuit Nederland."
Na een halfuurtje irritant zijn en dubbelzinnige opmerkingen maken sta ik weer op de straat.
"FREEDOOOMMM!!!" schreeuw ik keihard, tot ik zie dat er politie aan komt lopen. Ik zet t maar weer op een rennen..........

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 20:31

whahahaha ik blijf het maar lezen vnd het echt geweldig Tong uitsteken