waarom zeuren al die mannen zo, ik wil een paardenvent!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:31

valt mij op dat in dit topic ineens uit alle hoeken en gaten van bokt mannen tevoorschijn komen waarvan ik niet eens wist dat ze er waren.. Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 13:48

Dat idee had ik nou ook }>

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:45

Nou alle paardenmannen boven de 20 mogen zich bij mij melden whahahahaha Zou het echt super vinden om een vriend te hebben die ook wat in de paarden doet, en er dus ook wat in wilt beginnen in de toekomst, zoals een fokkerij, hengstenhouderij weet ik het.

Kom op met die pb's!!! Haha!

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:03

Ik ben zondag op SGW geweest in Chaam, nou, er zijn dus ECHT nog WEL mannen in de paardensport hoor!!

De meeste voor mij een beetje oud, al waren er wel een stel leuke jongens Haha! Haha!

Dusse: allemaal SGW gaan rijden!

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:41

dit is nu eens een topic om bij te zitten te zitten en breeduit lachen.
ik heb me uitstekend vermaakt

ik heb mijn levenlang al een ander probleem,de dames die ik uitzocht hielden niet van paarden.

en daar ben ik nu nog niet van genezen!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 16:53

Esme_27 schreef:
Nou alle paardenmannen boven de 20 mogen zich bij mij melden whahahahaha Zou het echt super vinden om een vriend te hebben die ook wat in de paarden doet, en er dus ook wat in wilt beginnen in de toekomst, zoals een fokkerij, hengstenhouderij weet ik het.

Hahahha, ja idd, uitstekend idee. Misschien moeten we toch maar eens met zijn allen gaan sgw-en.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:42

ieuwww moet er niet aan denken, gaat hij mij straks vertellen hoe ik iets met mn paard moet doen, of je zal hem eens moeten vertellen dat hij rijdt als een krant (of andersom). Nee hoor, laat hem maar lekker aan zijn eigen PK sleutelen (motor) en mij prima laten pruttelen met mn eigen hobby!
Haha misschien kan ik gewoon niet tegen kritiek..... Haha!

daniel79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 17:53

Esme_27 schreef:

Volgens mij wordt het tijd voor een "Dating"-forum Haha!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:58

grassie schreef:
valt mij op dat in dit topic ineens uit alle hoeken en gaten van bokt mannen tevoorschijn komen waarvan ik niet eens wist dat ze er waren.. Haha!

Hmm, ja, je hebt eigenlijk wel gelijk.....tsja jongens, ik ben ook nog steeds vrijgezel..... Party!!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:41

Tsja dan is het ook nog maar de vraag of het ineens de mannen zijn die zich laten zien he!

T kan ook zijn dat er ineens allemaal vrijgezelle vrouwen naar voren komen die ineens een paardenvent willen hebben! stellen de niet paardrijdende mannen dan zo erg teleur?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 11:23

Hmm... een paardenman? Nee, die heb ik ook niet Scheve mond . Hij is er wel-is-waar niet bang van ofzo, maar het interesseert hem gewoon niet. Over het algemeen vind ik het geen punt dat de stal, met alles wat er bij hoort, mijn wereldje is, maar soms vind ik het wel eens jammer dat ´ie niet een beetje geinteresserd is.
Als er weer eens een Da-rekening komt, die hij moet betalen }> , roept ´ie altijd dat ik bij de volgende keer de slachter maar moet bellen ipv de DA, maar dat meent ´ie niet hoor Lovers ! Ook begrijpt hj m´n wens naar een ander huis, waar ik de paarden bij kan zetten, heel goed en ik ben er van overtuigd, dat als we spontaan dát huis vinden, hij ook bereid is voor mij te verhuizen Lachen ! Verder vind hij het ook geen punt als ik eens een cursus wil doen of een week met m´n paard op vakantie wil. Tja... eigenlijk heb ik het nog niet zo slecht getroffen Lovers !!!!!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:48

Nou Death Squad, bij mij vallen alle mannen tot nu toe teleur whahahahaha Tong uitsteken

Maar ik zou zo graag een paardenman willen, dit omdat ik ervoor gekozen heb paarden mijn baan te maken, dus wil ik graag bij iemand zijn die in ieder geval affiniteit heeft met paarden en alles wat daarmee te maken heeft.

Dan kan je dus samen iets opbouwen, of in ieder geval met iemand achter je die het ook leuk vind. Mijn man hoeft niet perse ook zijn baan in de paarden te hebben, maar het wel heel erg leuk vinden, en het liefst ook rijden of mennen, dan kunnen we samen weekendjes weg om te rijden, of op een avond even een lekkere buitenrit maken.

En aangezien ik het heel de dag over paarden heb ongeveer, moet hij toch ook een interessante gesprekspartner zijn bij dat onderwerp whahaha

Gr en XXX Esme

PS En waar blijven die PB'S!???? Verward

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 09:30

nou ik ben dus op zoek gegaan naar paarden jongen... dat is snel zullen sommige mensen zeggen, tja inderdaad.

heb leuke jongen via de chat ontmoet, maar volgens mij gaat ie zich onwijs met mijn paardjes bemoeien en denkt ie dat ie alles beter kan... zou dat de oplossing zijn!

he es, ik hoor er van op, jij fulltime in de paarden??? (sorry erg oftopic)

maar goed als er nog meer vrijgezellen mannen zijn dan melden ze zich maar hoor...bij mij hebben ze er gelijk 16 paarden en pony's bij!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 10:42

Mijn vriend interesseert zich niet zo in de paardjes, hij had liever gehad dat ik niet reed maar ja het is nou eenmaal zo. En hij gaat heus weleens mee, al gaat íe dan liever bij de jonge konijntjes in de box zitten dan een paardje aaien Haha! . Hij heeft er weleens opgezeten, vond het wel grappig maar draven vond hij niet zo leuk Extreme duivel (auwie).
Al viel ik gisteren bijna om van verbazing. Jelrite moet bijna bevallen en ik heb tegen de eigenaar gezegd dat ze mij maar moesten bellen (ook 's nachts) toen zei hij gisteravond: "Als ze bellen moet je mij ook wakker maken" Ik: "Huh" Hij: "Niet vergeten he..." Verward Cool
Zolang hij mij mijn gang laat gaan Lovers Kusje

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:41

he hallo
toch zijn de meeste leuke mannen in de paarden springruiters alleen zijn die niet te vertrouwen !!!!!!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 16:05

Volgens mij valt dat best wel mee van die springruiters. Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 23:29

Yves niet he chantal? Knipoog

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:03

Death_Squad schreef:
Tsja dan is het ook nog maar de vraag of het ineens de mannen zijn die zich laten zien he!

T kan ook zijn dat er ineens allemaal vrijgezelle vrouwen naar voren komen die ineens een paardenvent willen hebben! stellen de niet paardrijdende mannen dan zo erg teleur?

Nou, blijkbaar dus hè! Het probleem is gewoon (en dat hadden we al duidelijk geloof ik) dat een 'paardenmeisje' ofwel snel gezien wordt als een Pennymeisje en dus niet serieus genomen wordt, of de jongen knapt af op het feit dat het paard toch altijd op de eerste plaats komt (en terecht Pling ).....dusssss.....is paardeninteresse essentieel!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:06

hahaha nou dat klopt wel, ik heb een keer een 'niet' paardengozer gehad en die dumpte me gewoon omdat mijn paard meer aandacht kreeg !!!!!
ik wil wel een paardengozer maar eentje die niet te bijdehand is Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:14

Ik ben (nog) en niet echt 'paardengozer' maar ik respecteer en accepteer dat Jurga voor Iloon op de eerste plaats komt. Dat is ook logisch ook want dat beest heeft meer verzorging nodig als mij, en over een tijdje ga ik zelf ook pogingen ondernemen om te rijden dus dan wordt ik ook een 'paardengozer' Tong uitsteken
Lovers

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:15

Enige wat ik hierop te zeggen heb: *met open mond* Lovers !!!!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:40

Sypheron schreef:

Ik ben (nog) en niet echt 'paardengozer' maar ik respecteer en accepteer dat Jurga voor Iloon op de eerste plaats komt.

Hahaa, ik kan het mij goed voorstellen dat Jurga voor haar op de eerste plaats komt; ze heeft dat paard al véél langer dan dat ze jou heeft!
Domenic komt ook voor Linet hoor! En dat terwijl wij nu al een hele poos hebben.

Grtjs!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 02:09

Steef schreef:
Yves niet he chantal? Knipoog

Sssssttttttt, dat zeg je toch niet op een forum Knipoog

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:30

Jaaaah, ik ben onderhand zowat getrouwd met dat truttekopje van me. Haha! Heb haar al in mei al weer drie jaar, kan het me haast niet voorstellen. Zometeen heb ik er zelfs twee..... Arme Roy! En volgens de planning heb ik er straks drie... Tong uitsteken En daar moet Roy mee zien te leven... Hmmm, Ronald en ik gaan proberen een verslaving op te wekken, zaterdag... *LOL*

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 13:40

hahahaha over een jaar is Sypheron dus ook een paarden vent

een ex van mij was voordat ik wat met hem kreeg al bang voor een cavia 2 maanden later liep hij met kojack lache hoor