Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Esme_27 schreef:Nou alle paardenmannen boven de 20 mogen zich bij mij melden whahahahaha Zou het echt super vinden om een vriend te hebben die ook wat in de paarden doet, en er dus ook wat in wilt beginnen in de toekomst, zoals een fokkerij, hengstenhouderij weet ik het.
Kom op met die pb's!!!
Esme_27 schreef:Nou alle paardenmannen boven de 20 mogen zich bij mij melden whahahahaha Zou het echt super vinden om een vriend te hebben die ook wat in de paarden doet, en er dus ook wat in wilt beginnen in de toekomst, zoals een fokkerij, hengstenhouderij weet ik het.
Kom op met die pb's!!!
. Hij is er wel-is-waar niet bang van ofzo, maar het interesseert hem gewoon niet. Over het algemeen vind ik het geen punt dat de stal, met alles wat er bij hoort, mijn wereldje is, maar soms vind ik het wel eens jammer dat ´ie niet een beetje geinteresserd is.
! Ook begrijpt hj m´n wens naar een ander huis, waar ik de paarden bij kan zetten, heel goed en ik ben er van overtuigd, dat als we spontaan dát huis vinden, hij ook bereid is voor mij te verhuizen
! Verder vind hij het ook geen punt als ik eens een cursus wil doen of een week met m´n paard op vakantie wil. Tja... eigenlijk heb ik het nog niet zo slecht getroffen
!!!!!
. Hij heeft er weleens opgezeten, vond het wel grappig maar draven vond hij niet zo leuk
(auwie).
Death_Squad schreef:Tsja dan is het ook nog maar de vraag of het ineens de mannen zijn die zich laten zien he!
T kan ook zijn dat er ineens allemaal vrijgezelle vrouwen naar voren komen die ineens een paardenvent willen hebben! stellen de niet paardrijdende mannen dan zo erg teleur?
).....dusssss.....is paardeninteresse essentieel! 
Sypheron schreef:
Ik ben (nog) en niet echt 'paardengozer' maar ik respecteer en accepteer dat Jurga voor Iloon op de eerste plaats komt.

Heb haar al in mei al weer drie jaar, kan het me haast niet voorstellen. Zometeen heb ik er zelfs twee..... Arme Roy! En volgens de planning heb ik er straks drie...
En daar moet Roy mee zien te leven... Hmmm, Ronald en ik gaan proberen een verslaving op te wekken, zaterdag...