miss bokt verkiezing

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wie wordt Mister Bokt (Miss bokt volgt later)

Steef
65 (100%)

Totaal aantal stemmen: 65

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:52

wennie"]
[quote="pieterjan schreef:
een miss bokt moet ook erg aantrekkelijk zijn dus valt doree af!!:) ik stem op mytje en op mezelf , aangezein ik model ben zal ik wel niet zo heel erg lelijk zijn he Knipoog
[/quot

kunnen we het a.u.b gezellig houden???
Dit soort uitspraken maken je niet erg geliefd, een excuse zou wel op z''n plaats zijn. (ik kan die poll nog veranderen hoor Schijnheilig )
[/quote]

Jeetje mensen gevoel voor humor is bij jullie ver te zoeken. Voelen jullie je aangesproken ofzo dat jullie het zo letterlijk opvatten? Dat zegt dan meer over jullie dan over PJ die toch duidelijk een lachsmiley heeft toegevoegd, vermoeiend hoor. Maar jullie kunnen weer vd kast afkomen hoor.

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:15

Mytens, dat vind ik een originele conclusie....een andere optie zou zijn dat juist PJ geen gevoel voor humor heeft en dus beter alsnog zijn excuses kan aanbieden.

Maar goed, als wij nu allemaal van de kast komen, haal jij je lippen dan van zijn billen Knipoog (is duidelijk met een smiley, DUS gevoel voor humor)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:23

hahah ik heb geen gebrek aan humor hoor Spades. maar waarom moet jij in godsnaam vd kast afkomen? Voelde jij je ook aangesproken door de tekst van PJ??? Of ben je jaloers dat jij niet in het rijtje van misterbokt vd Poll voorkomt? Haha!

prakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:44

Ik stem voor mr. Bokt op: Steef. Dat is eigenlijk de enige mannelijke booker die ik ontmoet heb...euh..alleen in artis heb ik een glimp opgevangen van Bart en Marsje, maar die ken ik verder niet, vandaar...enneh hij is gewoon een schatje...
Ik stem voor ms. Bokt op: Dorine. Zoveel moed en positiviteit, daar zouden we allemaal een voorbeeld aan moeten nemen!!!

Verder ben ik benieuwd wanneer de kronen worden uitgedeeld. En hebben we een feestje daarna??? Want je moet natuurlijk wel een echte verkiezing hebben...krijgen we ze ook te zien in badkleding en gala, en krijgen we ook hun voornemens te horen als ze mr. en ms. Bokt worden? ("Worldpeace"...)hihi
Ben errug benieuwd naar de mannen in badkleding...hihi

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:07

Ik zie het al, hebt mijn punt gemist Haha! . Ik ben lichtelijk geiriteerd door de gedachte dat je met een smiley van alle blaam gezuiverd zou zijn.

Om te beginnen wordt zo'n 'grapje' geplaatst. Ik weet niet of de betreffende personen elkaar kennen, maar het is een vrij persoonlijk grapje, dus kan het geen kwaad als je eerst zeker weet wat je aan elkaar hebt. Ik ga er, gezien de verdere reacties, van uit dat dit niet het geval is.
Dus wordt het grapje uit een zekere puberale naiviteit toch geplaatst.

Het 'grapje' is geplaatst en door een aantal mensen niet leuk bevonden. Da's op zich nog niet echt belangrijk, wat wel belangrijk is is de reactie van degene over wie het 'grapje' gemaakt wordt. Daar is namelijk geen enkele smiley in te vinden.

Een reactie als 'er staat toch een lachsmiley bij dus tis een grapje, overgevoelige nederlanders' van Narcissus Haha! (zoek maar even op google) is dan ronduit lomp en onfatsoenlijk te noemen. Hoe je het ook wendt of keert, zelfs al vindt IEDEREEN het 'grapje' verder leuk, als de persoon ten koste van wie het gemaakt wordt op deze manier te kennen geeft er niet van gediend te zijn, bied je je excuses aan. (PUNT)

Brengt me bij het volgende punt, ik vond het geen leuk grapje. Als ik me vervolgens ook nog door jou moet laten vertellen dat MIJN gevoel voor humor ver te zoeken is en mijn reactie, die ik overigens in eerste instantie niet eens heb gegeven maar overeenstemt met die van een aantal anderen, meer zegt over mij dan over ons aller Narcissus Haha! wordt ik lichtelijk annoyed.

In case you're wondering, ik heb helemaal niets met Doree. Ik heb geen hekel aan d'r maar ze staat ook bij lange na niet bovenaan mijn lijstje om getuige te zijn op mijn bruiloft (sorry Doree Knipoog ). En ik hoef echt niet zo nodig mister bokt te worden hoor Knipoog Ik mag dan welliswaar niet de looks hebben om model te zijn, maar mijn normen en waarden heb ik over 20 jaar nog steeds. Dat valt voor die looks nog maar te bezien *LOL*

Gr.
Marco

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:25

Maargoed dat jij over jezelf kan zeggen dat je normen en waarden hebt . Slapen
Enne waarvoor zijn de smileys dan eigenlijk? Enne ik geloof dat PJ zelf al neer heeft gezet dat het een grapje was. Enne BTW als je al die topics van/over Doree leest bij kippenhok (is niet zo moeilijk te vinden) zie je ook wel dat het een meid is die grapjes maakt over van alles en waarschijnlijk zelf ook wel tegen een grapje kan. En zoniet dan heeft Pj toch nog duidelijk aangegeven dat het een grapje was. Enne ik kan ook erg lachuh met Doree via MSN enzo dus het gaat mij er niet om over wie dat grapje ging maar over de reacties daarop. Bij sommige bokkers komen opmerkingen van bokkers vaak negatief over terwijl je het juist ook positief kan opvatten. Maarja dat heb je met internet als je iemand niet kent en je er geen gezicht bij ziet. Maar verder ga ik hier niet zoveel aandacht meer aanbesteden want het boeit me weinig hoor want ik lees alles als 1 grote grap op bokt want dan kom je ook nooit snel op de kast terecht.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:29

Thank you Marco! Lovers

En wb PJ en Mytens. Wie zegt dat jullie mijn tekst met mijn smileys niet verkeerd opvatten? Daarin is het blijkbaar ook niet duidelijk of ik het meen of niet. (Tja de smileys zeggen van wel, maar ja dat werkte bij PJ ook niet geheel verhelderend!)

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:36

Het gaat mij er ook niet om wat er gezegd werd en over wie maar dat zowat heel bokt zoiets negatief opvat. Sigaar

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:51

Ja daar heb je wel gelijk in. Maar dat komt gewoon omdat ze mj allemaal wel heel leif en aardig vinden! Tong uitsteken Haha!

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:55

Verward ehh... Iedereen heeft normen en waarden hoor Mytens, dus dat kun jij ook van jezelf zeggen *LOL*

En inderdaad kan Doree zelf ook heel veel grapjes maken. Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar zelfs IK maak wel eens grapjes *shock horror* En ook nog wel eens ten koste van anderen *nog meer shock horror* waaronder ikzelf. Maar zodra iemand aangeeft dat een grap verkeerd aankomt zal ik hopelijk ook de eerste zijn om mijn excuses aan te bieden.

Het gat mij ook niet om dat grapje, het gaat mij ook om de reacties die er duidelijk van getuigen dat sommige mensen er andere normen en waarden op nahouden dan ikzelf. En zelfs daar gaat het me nog niet direct om. Als jij dat een leuk grapje vindt heb je een ANDER (let wel ik roep niet meteen geen) gevoel voor humor dan ik. Als iemand echter aanstoot neemt aan een grap die over hem of haar gemaakt wordt is het niet meer dan normaal om op zijn minst sorry te zeggen. En ik vind het lomp en onbeschoft om iemand vervolgens af te wimpelen met 'het was maar een grapje'.

Dat zijn dan toevallig MIJN normen en waarden. Ik weet dat ik hierin wellicht een beetje naief ben, d'r zijn op bokt mensen die met geen mogelijkheid hun ongelijk kunnen/durven toegeven uit angst om gezichtsverlies te lijden denk ik. Normaal zet ik ook niet zo'n Don Quichotte tour in. De grap van PJ en de reactie van Doree waren eigenlijk redelijk afdoende (afgezien van een excuus), maar als zo'n onbeschofte actie verdedigd wordt waarbij ook nog eens het verwijt wordt gemaakt dat je niet over gevoel voor humor beschikt als je er niet om kunt lachen. Dan worden de windmolens iets te vervelend om toe te blijven kijken.

Als je iemand kwetst kun je 100x zeggen dat het een grapje was, maar 1x sorry maakt veel meer indruk.

Enne maak je over die kast geen zorgen, ik weet niet eens waar hij staat Knipoog

Gr.
Don

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:59

Zoooooo, en na deze normen & waarden & aanverwanten discussie zou ik u graag weer mee terug nemen naar het hoofdonderwerp: De miss en Mister Bokt verkiezing & nominaties!

Dank voor alle aandacht die u uw medemens gaf!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:03

Mister mag van mij Spades worden! Tong uitsteken

Spades

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:04

*niet nodig*

Nominaties dan:
Ik blijf bij Joost als miss bokt (i've seen what he can do }> )
Om een beetje in lijn te blijve met de ingeslagen weg heb dan voor mr. Bokt eigenlijk een vrouw nodig met ballen (figuurlijk gesproken dan)........*denk denk denk*
Laatst bijgewerkt door Spades op 11-01-02 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:09

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Knipoog Knipoog Knipoog

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:32

Frank!
Ik heb op 'm gestemd.
In 't begin toen ik hier nieuw was, hebben we lopen kletsen over alles en nog wat (over o.a zo'n rij-bare stal).
Bij deze dus *LOL*

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:36

Jeeeee!
Joost en Marco,
miss en mister

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:43

spades schreef:
Bij deze dan, mijn excuses dat ik PJ van lomp en onbeschoft gedrag beschuldigde, aangezien Doree het duidelijk minder persoonlijk opnam dan HAAR reactie mij deed vermoeden.

Ik nam het WEL persoonlijk op! Ik bedoelde daar alleen maar mee te zeggen dat je niet echt aan de smileys die PJ gebruikte, kon zien of hij het meende of niet. (althans ik niet!)

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:55

Ik ga denk ik voor Spades en Death_Squad, voor dat superrrrrrrrr commentaar dat ze hebben op die foto's van die boktmeetings. Haha

Voor de Miss Bokt ga ik denk ik voor Fitzroy, aangezien haar eerlijke antwoorden die mij altijd wel aanstaan.

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:25

pffff, 1 mister en in miss bokt? Dat wordt moeilijk!

mister: Prima, PJ of Joostvangestel

miss: Mytens, Margreet, Orri of Fitzroy

Daar ga ik nog maar even over nadenken....

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:27

Tja jongens en meisjes, ik heb eigelijk geen goeie foto van mijzelf, maar ik zal ff kijken of ik er nog 1 kan vinden.

In ieder geval bedankt voor het stemmen op mij. Ik denk niet dat ik zal winnen.......en als ik nou beloof NOG liever te zijn? Helpt dat dan? Knipoog

Trouwens puck, breng nou je stem uit!!! (ik hoop stiekem dat je op mij stemt dan Haha! )

groet,

Prima!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:52

Ja, ik heb nu eindelijk ook gestemd. Op wie. dat laat ik in het midden omdat ik niet graag scheve gezichten zie.

Mister: heb ik gekozen omdat zijn berichten me opgevallen zijn en ondanks het scherpe kantje meestal wel van waarheid voorzien zijn.

Miss: deze keuze was sneller gemaakt dan de mister. Ten eerste omdat zij de laatste tijd een hoop tegenslagen heeft gehad en omdat zij een waardevole aanvulling is op bokt.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:00

chrico schreef:
Mister: heb ik gekozen omdat zijn berichten me opgevallen zijn en ondanks het scherpe kantje meestal wel van waarheid voorzien zijn.

Nou dan zou ik het eigelijk wel moeten weten. Knipoog

Ik heb hier een paar foto's van mezelf. (oja ben geen model, dus ik op niet dat dat zwaar telt) (en ik heb mij haar nu kort)

Afbeelding

Afbeelding

Sorry dat ze zo groot zijn!!
Laatst bijgewerkt door Prima op 10-01-02 15:16, in het totaal 1 keer bewerkt

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:14

Prima schreef:
Tja jongens en meisjes, ik heb eigelijk geen goeie foto van mijzelf, maar ik zal ff kijken of ik er nog 1 kan vinden.

In ieder geval bedankt voor het stemmen op mij. Ik denk niet dat ik zal winnen.......en als ik nou beloof NOG liever te zijn? Helpt dat dan? Knipoog

Trouwens puck, breng nou je stem uit!!! (ik hoop stiekem dat je op mij stemt dan Haha! )

groet,

Prima!

Ik stem op Prima! Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:14

grinnik, ik loop giga voor!! Lachen

miss bokt mag van mij mytens worden omdat ik zo om haar heb gelachen het laatste jaar, en omdat ze zo eerlijk is Haha!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:16

niet meer iegendunnk kweken he steef Schijnheilig Lachen