PMU - speciaal voor Bart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 18:09

Dit Miepje was druk bezig wiekent te vieren, dus kon ik even niet bokken. Maar ik ben nu weer volop aanwezig!

Miepjestime!!!

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-01 19:52

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 08:33

hmmm, jullie moeten nog flink oefenen op jullie zangkwaliteiten...
Ik heb ondertussen een nieuw idee: we gaan het miepje van de week verkiezen. Het is de bedoeling dat iedereen zijn miepigste dingen op noemt, en dat dan iedereen gaat stemmen.
Zal ik maar beginnen? Het miepigste heb ik gister gedaan, ik had mijn onderschrift veranderd, en toen was ik 1 teken vergeten en vervolgens heb ik een heel topic (Bart mag t wel verplaatsen naar dit forum zodat iedereen t kan zien) op Moddiepraat verdingest. Was erg leuk!
Vorige week heb ik ook iets miepigs gedaan, namelijk een kwartier lang achter een computer gezeten die niet goed op wilde starten. Vervolgens kwam mijn blonde en niet zo computerfreakige baas langs die dan altijd roept: OPNIEUW opstarten. Dus ik dat doen, deedtie het opeens wel! Whoops, was ik nogal blond...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 10:48

laui, weer een moeilijk woord gevonden in je stukkie tekst!!!!
COMPUTERFREAKIG! *LOL* *LOL* *LOL* hoe kom je er toch op?? *lol*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:08

ehm, geen idee, komt er zo uitrollen... tralalalla, maar verder doet niemand hier miepige dingen? Al een hlee week niet? Sjonge, vind ik toch zwaar tegenvallen. Ik denk dat ik iedereen royeer (volgende moeilijke woord) als lid... Sjonge, wat zijn jullie kinderachtig! Aan mij kun je al je miepigheden (nog een moeilijk woord) kwijt hoor...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:19

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:27

tja het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je onder Miepigheden verstaat he. maar gekke acties heb ik de laatste tijd niet echt gehad eigenlijk.... wat een narigheid toch weer!! *LOL* *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 11:28

owkay, dan ben ik dus Miepje van de Week of niet? Want dat van Karin was niet deze week, ook heel miepig, maar dan ben je gewoon Miepje van die-en-die Week...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 11:29

owja dus jij benoemt jezelf maar even tot Miepje van de Week??? eigendunk! Knipoog }> Maar goed, wacht maar af hoor ik word ook nog wel een keertje miepje van de week!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 12:15

Niemand anders doet miepige dingen, dus ben ik Miepje van de Week toch? Dat is nou logisch Cool

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 12:19

ja das waar. de logica van een fietsbel zullen we maar zeggen dan he? *LOL* *LOL* *tring*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 12:50

Laulogica Tovi...
Maar goed, deze geweldige langzame chat van ons is een voorbeeld voor alle andere miepjes... Komop miepjes!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 15:14

Ik ken een veel moeilijker woord fundametalisme enne zionisme (teveel aardrijkskunde gehad Misselijk )

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 16:50

Ja ik weet nog wat miepigs Tong uitsteken Allemaal smylies plaatsen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!: D Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 12:43

wat jij kan pg kan ik ook Haha!

Haha! Clown Verward Cool Huilen Extreme duivel Boos! Frusty Schijnheilig Koe Kwijl *LOL* Lovers Party!! Scheve mond\ Kusje Tong uitsteken Misselijk Bloos Verdrietig Pling Lips are sealed Slapen Dromen Lachen Vork Knipoog Gaaaap Vingers aflikken
Haha! Clown Verward Cool Huilen Extreme duivel Boos! Frusty Schijnheilig Koe Kwijl *LOL* Lovers Party!! Scheve mond\ Kusje Tong uitsteken Misselijk Bloos Verdrietig Pling Lips are sealed Slapen Dromen Lachen Vork Knipoog Gaaaap Vingers aflikken

zal er maar niet nog meer plaatsen he?! anders word ik te miepig *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marfiek op 2001-10-02 13:48 ]</font>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-01 13:42

hier mee word je niet Miepje van de Week, dus ik ga de trofee toch maar eens ophalen dnek ik...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:34

Ho wacht, mag ik nog ff? Kon niet eerder plaatsen, bok nu pas want ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan (sch*tmisselijk, op zich al miepig genoeg). Maar ik ben gisterenavond dus gaan tanken terwijl ik eerder die avond op de manege al wist dat ik m'n portemonnee niet bij me had. Dacht ik dus ff niet aan toen ik doorreed naar de BP. Heb daar m'n mobieltje achtergelaten, MOEST ik wel terug, gelukkig zit die pomp om de hoek. Tja, ff veel aan m'n hoofd, zieke kat, zelf al niet helemaal lekker... Maar miepig is het wel.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 18:52

ok karin bij deze ben jij ook genomineerd voor Miepje van de Week!!!!
nog meer mensen met miepigheden??? *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 19:58

Ehhmm, ik weet niks, ben ik dan zo onmiepig? Verdrietig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Spirit op 2001-10-02 21:31 ]</font>

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 20:21

eeh is het mieppig als je voor de gein de les niet ingaat en als je dan naar binnen wil dat de meligste leraar opeens de chagiste is en je een briefje moet halen? Haha! Haha! Haha! We waren alleen maar melig.. Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 13:45

Karin wordt gewoon Miepje van t jaar... Want dit is al de 2e errug miepige actie.
Of zou ze speciaal om dit topic Miepige dingen zijn gaan doen?
Iemand voor vandaag nog een moeilijk woord? ik heb geen inspiratie (niet moeilijk genoeg)...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:09

laui is IN SPI RA TIE LOOS!!!! *LOL* *LOL* *LOL*
maar das ook niet echt een moeilijk woord he. (wel 5 lettergrepen maar das niet echt moeilijk...)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:34

Nee hoor, het is gewoon Miepweek bij mij. Voel me lichamelijk niet top en ben er met m'n kop ook niet bij.

Zo merkte ik gisteren dat het tijd wordt voor internetbankieren. Ik kreeg van m'n bank twee overschrijvingen terug die niet uitgevoerd konden worden: bij de een had ik m'n rekeningnummer niet ingevuld en bij de ander het bedrag niet.

Nou ja, niet helemaal mijn schuld, moet die bank er maar eens voor zorgen dat ik KAN gaan internetbankieren, IK vraag het steeds aan en ZIJ activeren niets...

Maar ergens is het wel miepig, ja.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:50

jaaaaaa Karin t moeilijke woord van vandaag is binnen!!!!
INTERNETBANKIEREN!!!! *LOL* *LOL* *LOL*
ik stem voor!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:31