Straks heb de KB op je dak, en kunnen we alles weer zelf doen
Nog maar te zwijgen over eventuele boetes.....
Schijnbaar leest niemand Kabouternieuws van het ministerie van kabouter welzijn en minimensen.....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alane schreef:willen jullie dit niet zo op www zetten!!!!!!!!
Straks heb de KB op je dak, en kunnen we alles weer zelf doen![]()
Schijnbaar leest niemand Kabouternieuws van het ministerie van kabouter welzijn en minimensen.....
Levy"]
[quote="Alane schreef:willen jullie dit niet zo op www zetten!!!!!!!!
Alane"]
[quote="Levy"][quote="Alane schreef:willen jullie dit niet zo op www zetten!!!!!!!!
Levy"]
[quote="Alane"][quote="Levy"]
[quote="Alane schreef:willen jullie dit niet zo op www zetten!!!!!!!!
) iedereen die een probleem heeft met zijn of haar mesthoop moet de moddies of beheerders pb-en.....die weten waar je een mesthoop kunt laten
Apple schreef:Levy, je maakt het Anoukie wel moeilijk nu.
Een niet werkende Mestboy, nog geen Kabouters uit de fok van Sjuim en als het zo doorgaat wordt Sjors ook nog achtergehouden totdat de kabouters zijn geleverd.
Ik sta niet graag in de schoenen van Anoukie.
. Waar is die boom waar ik mijn auto tegenaan kan parkeren? Ik zie ut niet meer te sitten (bb),... Anoukie"]
[quote="Apple schreef:Levy, je maakt het Anoukie wel moeilijk nu.
Een niet werkende Mestboy, nog geen Kabouters uit de fok van Sjuim en als het zo doorgaat wordt Sjors ook nog achtergehouden totdat de kabouters zijn geleverd.
. Waar is die boom waar ik mijn auto tegenaan kan parkeren? Ik zie ut niet meer te sitten (bb),...
Levy"]
[quote="Anoukie"][quote="Apple schreef:Levy, je maakt het Anoukie wel moeilijk nu.
. Waar is die boom waar ik mijn auto tegenaan kan parkeren? Ik zie ut niet meer te sitten (bb),...
Alane"]
[quote="Levy"][quote="Anoukie"]
[quote="Apple schreef:Levy, je maakt het Anoukie wel moeilijk nu.

. Zie mijn laatste reactie Anoukie schreef:Niet zoveel quoten svp dames, dan wordt het topic zolang.
Maar nee, mijn vorige auto is in december overleden en deze heb ik sindsdien, nog erg recent dus. Dan laat ik Sjors maar schieten, ik weet nog een leuke Ferro te staan.
Crista schreef:maar als die kabouters al het werk moeten doen he...wat hebje dan nog aan die mest-boy? die is toch veelte groot om door kabouters te worden "bediend" ?(of is dat dicriminatie van kleine mensjes?)
Levy"]
[quote="Anoukie schreef:Ik kan heel goed zoeken, ik huur de kabouterclub van Sjuim wel even in om mee te zoeken!
. Werkt altijd
. Anoukie schreef:Wie levert mij mijn kabouters? Ik doe er wat voor terug in de plaats, kijk hier:
[VMR] Waar zijn complete setjes te koop?
!!! Reacties svp in dit topic !!!
Anoukie"]
[quote="Levy"][quote="Anoukie schreef:Ik kan heel goed zoeken, ik huur de kabouterclub van Sjuim wel even in om mee te zoeken!
. Werkt altijd
.