Een horde van minstens 80 paardendames die zich virtueel storten op iedere willekeurige nieuwe mannelijke Bokker.
Na minstens 10 moderator opmerkingen over te veel off topic verhuizing naar huiskamertopic.Waarop alle deelnemers aan dat off topic geklets beledigd zijn....
Ts vraagt om welke hengst voor haar merrie.Ontelbaar veel reacties over waarom er niet gefokt mag worden met de betreffende recreatiemerrie
Maar ook typisch bokt: “Waar woon je? Jij/hond/paard/kat/konijn kan altijd/tijdelijk bij mij terecht, ik heb plek zat”
Femke_Tweety schreef:Ts vraagt om welke hengst voor haar merrie.Ontelbaar veel reacties over waarom er niet gefokt mag worden met de betreffende recreatiemerrie“Je wilt dus niet serieus fokken, je wilt vermeerderen”
Ik heb even op je profiel gekeken TS, zie dat je nog maar 14 bent. Misschien nog een paar jaar wachten
De hoefijzerloosbrigade, de bitloosbrigade, de boomloosbrigade, de dekenloosbrigade.In feite iedere idealistische brigade...
Ys "Ik heb 30 hectare grond, en twee paarden" (of iedere royale hoeveelheid grond)Minstens 10 reacties dat je toch écht te weinig grond hebt en dat dat niet kàn.