Mars schreef:[ [url=m/yAe84n.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohh dit topic gaat straks op slot en weg. Ik mis nog steeds de mesthoop.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renee1991 schreef:Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent! Ben je voor het eerst hier, of ben je al bekend? Stamp met je voeten, zet je handen in je zij, ik ben ik en wie ben jij?????
superlotje schreef:Voor het on-topic gevoel:
Ik kon me altijd ook ergeren aan in mijn ogen domme taalfouten. Tot een goed gesprek met een wijs iemand. Nu is mijn lijfspreuk 'wie ben ik wel niet dat anderen mijn mijn standaarden moeten voldoen?' *hint*
[naam]: lust je oreo met peanut butter?Net open.
Rust in vrede kunnen de doden omdat ze weten dat de dood niet het einde is en ze wachten op de wederkomst van de Messias op aarde. Is kort samengevat de strekking van RIP, voor wie het boeit.
Aradis schreef:Rip aan de nabestaande(n) is mijn favo
safina schreef:Aradis schreef:Rip aan de nabestaande(n) is mijn favo
![]()
![]()
![]()
Overigens vind ik RIP ook echt om te huilen. Ik heb al helemaal niks met online condoleances van wildvreemden, laat staan in Engelstalige afkortingen. RIP is geen condoleance, dat is een belediging.![]()
Had iemand het over appeltaart? Ik vind appeltaart ook niet kunnen. Koffie en cake!.
Mariett schreef:Zo gek is het toch ook weer niet dat TS dit zegt![]()
Als ze het nou in een condoleance topic had gezegd was dat behoorlijk ongepast geweest, maar zo.. tsja. Het klopt ook, het ís ook incorrect Nederlands. Ik vind het ook fraaier als er wel gewoon een 'n' achter staat.