Ik wilde naar een jongen een bericht sturen van f*ck (en dan nog een bericht), maar mijn autocorrectie maakte er steeds f*ckboy van, verklaar dat maar, als die er zelf 1 is

ofeh, ik ging bokkie ipv nokkie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ja, leuk!!! Nu gelijk?
Citaat:Hè, zou je mij niet eindelijk eens likken?
elenaMM77 schreef:Ok..
Ik wilde dus aan iemand even aanspreken op het feit dat hij mijn berichtje niet geliked had.
Om te beginnen vergat ik te vermelden dat het om mijn berichtje ging.. En daarna verbouwde autocorrect mijn bericht ook nog eens..
Laten we zeggen.. zijn antwoord was:Citaat:Ja, leuk!!! Nu gelijk?
mijn berichtje was:Citaat:Hè, zou je mij niet eindelijk eens likken?
ik durfde hem niet meer onder ogen te komen..
En mijn partner begon al over 'belofte maakt schuld' en dreigde hem diezelfde avond nog uit te nodigen voor een biertje
Citaat:Incassokosten maken mij inderdaad misselijk!
Citaat:Ik houd niet zo van groentes
Citaat:U dient de incasso kotsen over te maken binnen 14 dagen.
Citaat:Met vriendelijke groente,
elenaMM77 schreef:Nu hebben we het over autocorrect..
Maar in mijn voormalige werk gebruikte ik Word met correctie..
Daarnaast werden onze brieven ook nog even nagekeken (iedereen had daar review dienst voor) voor ze de deur uitgingen..
Helaas vallen sommige woordcombinaties of woorden niet op in de autocorrectie + lezen mensen er vlot overheen..
Zo kreeg ik ooit antwoord terug op mijn brief, waarin twee hele aparte opmerkingen stonden:
-Citaat:Incassokosten maken mij inderdaad misselijk!
+Citaat:Ik houd niet zo van groentes
Met name die laatste brak ik mijn hoofd over.. wat heeft dat er nu weer mee te maken..
Het ging erom dat een klant toch echt zijn incassokosten moest betalen..
Dus ik trok mijn brief er nog maar eens bij om te kijken of ik er nog wat voor kon maken..
-----
ik trof het volgende aan in mijn brief:
-Citaat:U dient de incasso kotsen over te maken binnen 14 dagen.
en ik sloot af met:
-Citaat:Met vriendelijke groente,
---
gelukkig had ik een klant met humor. Het was hem allang duidelijk, hij had de kosten al voldaan, maar hij kon het niet laten mij er een plagerig briefje over terug te sturen.