Gister op tv een dame met de naam Kaouter. Waarschijnljk een hele normale marokkaanse naam, maar wij lazen toch echt iets anders. En heel groot was ze niet nee
Oud klasgenootjes hebben hun kinderen de namen: Djenna, Djelena, Djayden etc gegeven ik snap die D ervoor niet echt. Vind het ook echt niet mooi.
Jolien87
Geplaatst: 14-03-16 19:24
Aranel schreef:
Jolien87 schreef:
Was er eens niet een deelnemer van Idols die telkens weer nadrukkelijk zei dat het echt A-Aron was?
Ja klopt!! Een donkere jongen toch?
Uhu, met zo'n big-ass afrokapsel. Het werd overigens anders gespeld, maar ik typte het op deze manier om de uitspraak wat duidelijker te maken.
Anoniem
Geplaatst: 14-03-16 21:31
Heb een Marokkaanse collega gehad die Kaoutar heette, dus vind het inderdaad niet zo bijzonder. Sprak je uit als Kawtar.
Bij Djazz zie ik een bekende vosse hengst voor me, sorry
Anoniem
Geplaatst: 14-03-16 21:51
Mijn vriend heet Matt, als in Matthias zonder hias. Ik vond het in het begin vrij bijzonder, er is ook niemand die hem bij zijn volledige naam noemt maar nu ligt het volledig vertrouwd in de mond
Sammie
Geplaatst: 14-03-16 22:52
Leprycorn schreef:
Aaron is misschien wel een oude naam, maar A-aron vind ik wel een rare naam of ligt dat nou aan mij?
Toen ik m voor het eerst hoorde vond ik dat ook, maar inmiddels ben ik er wel aan gewend.