Mijn nieuwe verzorgpony

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ikkedus

Re: Mijn nieuwe verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:08

Ja Liliekska! Ik kom rijden hoor! Heb zwanenhalssporen met grote wielen, want dat klinkt zo leuk en anders ken ik niet goed sgoppen! Zaterdag?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:33

lastig schreef:
en je schoenen zijn ook veel modieuser dan die saaie rijschoenen
Dit is veel stoerder.

ik zou zelf stillethohakkuh overwege, dan heb je eigenlijk twee sporen aan iedere kant. as je dan nog harder wil dan dauw je gewoon je hakkuh erin.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:41

ikkedus schreef:
Ja Liliekska! Ik kom rijden hoor! Heb zwanenhalssporen met grote wielen, want dat klinkt zo leuk en anders ken ik niet goed sgoppen! Zaterdag?

Dus je hept niet die spooren uit dat linkje van mei? Das wel een groote ramp hoor

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:46

Maar je kan ook schoenen met studs en spikes gebruiken das nog veeeeeel beter

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:48

ikkedus schreef:

Nee zaterdag kan ik niet? Dan moet ik de wilde merrie van een vriendin temmen. Ik heb die spore uit het linkje met zwanenhals en extra grote wielen..maar die heb ik dubbel dus die mag je wel lenen hoor! Ik heb ook een zweep die elektrische schokken heeft zodat hij extra snel gaat! En een stroomshok ding voor om zn staart dat ie zn staart wel moet optillen want anders krijgt ie schokken. Mn ma vond dat ik teveel peper verspilde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:49

Alle gekheid op een stokje; vergeet je haar niet in de krul te rijden?
Dat gaat heel makkelijk door er in te zagen, en dan vooral aan de buitenteugel trekken.

Succes :) jullie komen er wel

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:50

En als je te slap bent om haar in de krul te trekken kan je handen nog aan je benen vastbinden!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:55

En als je wilt dat je paard zijn benen hoger op tilt moet je bandjes met veel loot aan zijn hoefen hangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:56

Bierdoppen er onder doen, met de prikkant in het been

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 07:06

Ik dacht dat ik erg was :')

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:37

-O-

Wat voor adviezen hebben jullie zeg

Gebruik een Pessoa bit en doe dan de slof teugel op de 3de ring en je teugels op de 2de!!!

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 09:37

billy3105 schreef:
-O-

Wat voor adviezen hebben jullie zeg

Gebruik een Pessoa bit en doe dan de slof teugel op de 3de ring en je teugels op de 2de!!!

Maar een stang en trens is tog veeeel beterder, en dan bijzet aan de stang binden en die super strak doen

Laura12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 10:34

:')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 17:16

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 12:02

Liliekska, ik ga toch afzegguh voor vandaag. Ik ben gevraagd om voor een bekende dressuurruitster te gaan werken en ik verhuis vandaag.
Ze heet Ankie van de Grinsfen uit Errup en mijn nieuwe verzorgpony hert saltinero, maar ze heeft meer pony's en ik mag ze dan eerst rustig rijden, zodat zij er daarna op durft voor de wedstrijd.
Ik neem alle hulpmiddelen mee, maar ik denk dat doe idd eerst zo'n joint up en dan gelijk bitloos.
Vraagje: ik moet ook de hogere oefeningen gaan doen, maar hoe hoog moeten die dan zijn? Er is wel een heuvel in de buurt, maar zou dat hoog genoeg wezen? Ik durv het niet te vragen, straks vindt Ankie me dom .

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 12:13

je kan meel better naar de maunt averest, die is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hogerder das veeeeeeel beter, maar dan meot je wel met het vliegthuig

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:15

ikkedus schreef:
Liliekska, ik ga toch afzegguh voor vandaag. Ik ben gevraagd om voor een bekende dressuurruitster te gaan werken en ik verhuis vandaag.
Ze heet Ankie van de Grinsfen uit Errup en mijn nieuwe verzorgpony hert saltinero, maar ze heeft meer pony's en ik mag ze dan eerst rustig rijden, zodat zij er daarna op durft voor de wedstrijd.
Ik neem alle hulpmiddelen mee, maar ik denk dat doe idd eerst zo'n joint up en dan gelijk bitloos.
Vraagje: ik moet ook de hogere oefeningen gaan doen, maar hoe hoog moeten die dan zijn? Er is wel een heuvel in de buurt, maar zou dat hoog genoeg wezen? Ik durv het niet te vragen, straks vindt Ankie me dom .

_/-\o_ :') _/-\o_

wel oplettuh dat je nie moe betalen om te verzorguh hoor.
je verleent haar een dienst!

las gisteruh ook over een tong aan het bit vastbinden..
maar dat vin ik een beetje laf,
zou die tong gewoon gelijk met een extra bijzet aan je tenen knope, is ie mooi laag

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:18

nee jog een tong vast bindu is juist goeh, vooral alt je te tong met een prikeldraatjeuh vast bind en daar een soort van teezertjuh aan vast bind

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:20

LiannePuthzy schreef:
nee jog een tong vast bindu is juist goeh, vooral alt je te tong met een prikeldraatjeuh vast bind en daar een soort van teezertjuh aan vast bind

met prikkuldraad aan je tenen binden?
ben je mal, dat doe zeer aan me tene!

ik rij namuluk barefoot

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:22

nee het prikkuldraadjeuh aan de tong vast makuh en met een normaal taautje aan t prkkeldraadjuh vast maken en t normale taauwtje aan je teenen vast maken

en iemand zij iets over bitloos, dat moet je wel een hakmoor nemen emt hele lange scharen ofzo en daar een hele strakke bijzet aan binduh

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 13:30

hmm goed idee, krijg je wel mooi overgang naar galop van.. been naar achteren, komt de kop mooi op de borst van en dan hoppa een flinke knal met stroom op ze kont.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 16:56

Ik ben alweer trug. Het was hellemaal niet leuk! saltinero is hellemaal geen eens een ponnie. Hij is hartstikke groot en reet ook niet lekker en die Ankie die luisterde hellemaal niet naar mij. Daar kan ik dus evt niet tegen! Ik weet het beter dan haar!
Heb net bij de Intertoys een gameboy gekocht. Veel leuker!

shettiessx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:01

jullie zijn te erg :+

ik snapte er niks van ik was nieuw op bokt. ik dacht echt zovan dit meen je niet! :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:07

ikkedus schreef:
Ik ben alweer trug. Het was hellemaal niet leuk! saltinero is hellemaal geen eens een ponnie. Hij is hartstikke groot en reet ook niet lekker en die Ankie die luisterde hellemaal niet naar mij. Daar kan ik dus evt niet tegen! Ik weet het beter dan haar!
Heb net bij de Intertoys een gameboy gekocht. Veel leuker!

wat gemeyn van ankie, jei bent veel beterder als ankie

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 17:14

Ankie denkt ook maar dat ze alles is.. beetje jammer