xMendy schreef:
Is dit fout dan?
Ik zie de plaatjes alleen maar als een legale manier van elkaar belachelijk maken en te lachen om andermans cultuur....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

van die dingen die alleen hier gebeuren. storrum schreef:Fissa is vissen lees ik net.... nou ja.
Wat ik wel heel leuk vind is deze http://www.facebook.com/MakeThatTheCatWise
Maar daar begrijpen de "tatta FB site makers" waarschijnlijk weer niets van.....
Love_Swing schreef:Ik voel me niet beledigd ofzo, maar ik heb wel zoiets van, gekleurden(laat ik het zo maar noemen, want ik heb heel snel het idee dat dat ook niet goed is maar ik noem het dus even zo) voelen zich snel gediscrimineerd door bijvoorbeeld zwartepiet, maar dan krijgen wij dit, dat snap ik dan even niet.
Bij andere soorten opmerkingen is het inderdaad altijd meteen discriminatie en héél beledigend...
Thesserd schreef:Love_Swing schreef:Ik voel me niet beledigd ofzo, maar ik heb wel zoiets van, gekleurden(laat ik het zo maar noemen, want ik heb heel snel het idee dat dat ook niet goed is maar ik noem het dus even zo) voelen zich snel gediscrimineerd door bijvoorbeeld zwartepiet, maar dan krijgen wij dit, dat snap ik dan even niet.
Dat heet zelfspot. Dat heb ik in ieder geval welBij andere soorten opmerkingen is het inderdaad altijd meteen discriminatie en héél beledigend...
Love_Swing schreef:Ik voel me niet beledigd ofzo, maar ik heb wel zoiets van, gekleurden(laat ik het zo maar noemen, want ik heb heel snel het idee dat dat ook niet goed is maar ik noem het dus even zo) voelen zich snel gediscrimineerd door bijvoorbeeld zwartepiet, maar dan krijgen wij dit, dat snap ik dan even niet.

Op dat moment maakt het je namelijk niet meer uit. Sammy_xxs schreef:Love_Swing schreef:Ik voel me niet beledigd ofzo, maar ik heb wel zoiets van, gekleurden(laat ik het zo maar noemen, want ik heb heel snel het idee dat dat ook niet goed is maar ik noem het dus even zo) voelen zich snel gediscrimineerd door bijvoorbeeld zwartepiet, maar dan krijgen wij dit, dat snap ik dan even niet.
Ja maar dat is het nou juist, dit is gewoon geen discriminatie zo simpel as that.
Dit is gewoon als grap, en inderdaad elkaars cultuur belachelijk maken.
Er zijn genoeg van die memes over negers hoor...
Ik zie geen verband in ieder geval met discriminatie en dit..
Met deze opmerkingen kwets je toch geen mensen? En zoja, dan ben je wel erg licht geraakt....
Vind het wel heel slecht als mensen geen grapjes over zelfspot kunnen waarderen...
cabaretiers doen dat bijna altijd in hun shows...daar kan iedereen wel om lachen?