Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), omdat ik bijna iedere avond in de week na mn werk weg ben/iets te doen heb. Vandaag ga ik even sporten en een taart afmaken. Helaas moet ik vanmiddag van 4 tot 10 uur werken (uitzondering, normaal werk ik tijdens kantooruren), maar ik heb morgen lekker vrij 
Daar kan ik helemaal bij ontspannen. bello2005 schreef:mackkwek schreef:Ik snap ook nooit dat mensen zich kunnen vervelen.... ja zondags zijn altijd de winkel dicht,maar nog genoeg dingen te verzinnen om te doen.... lekker stuk fietsen,...op visite... en tip:"kijk eens bij de vvv"...zijn namelijk genoeg(ook gratis) dingen te doen....open dagen, musea...kunstroutes, en zoals hier in de buurt ook een openluchttheater,waar regelmatig dingen te doen zijn. ik ga zometeen ook lekker fietsen met mijn 3 meiden.... het regent..who cares?!? lekker dik inpakken... dorpje verderop fietsen, dan even bij het theater kijken of er iets te doen is en als afsluiter een bakie koffie bij een goede vriend van me... dan weer paar km naar huis fietsen...allemaal even lekker warm douchen... oude kloffie aan,.en met zn allen een filmpje kijken met chips en koppie thee erbij........ heerlijk!!!
jij bent een die hard.. haha mij niet gezien om in de regen te wandelen.. wel als ik eenmaal al aan het lopen ben blijf ik ook doorlopen, maar als ik me moet oppakken om door het weer te gaan nee bah. zo wie zo mijn hond vind het echt niet fijn om door de regen te gaan.. dan knijpt ze haar ogen dicht gaat snel plassen en rent weer als een gek naar binnen hah
bello2005 schreef:hahaah ,,, jij zit vol met ideeen haha
...stil achter de geraniums is ook niks,...dus fantasie de vrije loop en gaan met die banaan
mackkwek schreef:
bello2005 schreef:hahaah ,,, jij zit vol met ideeen haha
moet toch wat he op mijn oude dag...stil achter de geraniums is ook niks,...dus fantasie de vrije loop en gaan met die banaan
![]()
(sorry,ben in een flauwe bui vandaag haha)
maar goed,..ik ga er vantussen nu.... dochters zijn er klaar voor,dus we gaan de regen trotseren.... toelekedokie iedereen en have fun met jullie zondag
Maar ik verveel me ook nooit eigenlijk! Mijn zondagen zijn eigenlijk niet heel anders dan mijn andere dagen, behalve dat ik doordeweeks af en toe college heb. Lab reports en essays schrijven, ander werk voor de uni doen, kamer schoonmaken, schilderen/tekenen, lezen, lekker in de stad gaan zitten studeren in een café, met vrienden gaan brunchen, naar de sportschool, naar m'n ouders, wandelen of fietsen, boodschappen doen.... en ga zo maar door! Niks geen verveling
Marieke_K schreef:Ik kan echt genieten van de rust tov hectische werkdagen