en toen was het alweer zondag..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wild_Horses9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:15

Ik ga zometeen met m'n vriendin en Bieb rondrijden door het dorp, verder doe ik m'n huiswerk :p

Saab99

Re: en toen was het alweer zondag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:33

huiswerk maken bokken en m'n kamer opruimen als ik dan nog tijd heb naar de paardjes

Edisons

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:35

Leren, leren... Heb deze week 8 proefwerken dus heb wel wat te doen... Helaas...

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:37

Ik ga zo paardrijden :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 11:38

ik moet inderdaad wel nog de kleding kamer opruimen, gister nog wat tafeltjes gemaakt.
en hopelijk van de week een kast ophalen,,, hoop dat ik vervoer kan regelen.. heb wel een aanhanger maar die staat bij de wei, dat wilt dus zeggen dat ik wel de kast gratis kan ophalen, maar ik wel een halve tank lichter ben,,, heeft niet echt zin dus

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:38

Sjors schreef:

sjorsie!!!
eeh vergeet niet om een schutting te beklimmen :+

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:40

Saab99 schreef:
Sjors schreef:

sjorsie!!!

Eh . Je zit in jet verkeerde topic gekkie :P

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:41

Sjors schreef:
Saab99 schreef:

sjorsie!!!

Eh . Je zit in jet verkeerde topic gekkie :P

weet ik :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:44

iMijn zondagen zien er altijd anders uit haha. Maar heb nooit dan 'het is zondag wat moet ik doen gevoel'. :P
Ik doe eigenlijk van alles, uitkateren van de zaterdag avond,vroege of late dienst werken in de zorg, lekker helemaal niks doen en filmpjes kijken, shoppen met koopzondag, met vriendinentjes/familie afspreken, sporten, uitgebreid koken, poetsen...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:51

Meestal pak ik op zondag echt mn rust (en dan verveel ik me weer want ik kan niet goed stilzitten :+ ), omdat ik bijna iedere avond in de week na mn werk weg ben/iets te doen heb. Vandaag ga ik even sporten en een taart afmaken. Helaas moet ik vanmiddag van 4 tot 10 uur werken (uitzondering, normaal werk ik tijdens kantooruren), maar ik heb morgen lekker vrij *\o/*
En als ik nog tijd over heb ga ik heerlijk zitten met.. een puzzel. :D Daar kan ik helemaal bij ontspannen.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 11:53

bello2005 schreef:
mackkwek schreef:
Ik snap ook nooit dat mensen zich kunnen vervelen.... ja zondags zijn altijd de winkel dicht,maar nog genoeg dingen te verzinnen om te doen.... lekker stuk fietsen,...op visite... en tip:"kijk eens bij de vvv"...zijn namelijk genoeg(ook gratis) dingen te doen....open dagen, musea...kunstroutes, en zoals hier in de buurt ook een openluchttheater,waar regelmatig dingen te doen zijn. ik ga zometeen ook lekker fietsen met mijn 3 meiden.... het regent..who cares?!? lekker dik inpakken... dorpje verderop fietsen, dan even bij het theater kijken of er iets te doen is en als afsluiter een bakie koffie bij een goede vriend van me... dan weer paar km naar huis fietsen...allemaal even lekker warm douchen... oude kloffie aan,.en met zn allen een filmpje kijken met chips en koppie thee erbij........ heerlijk!!!

jij bent een die hard.. haha mij niet gezien om in de regen te wandelen.. wel als ik eenmaal al aan het lopen ben blijf ik ook doorlopen, maar als ik me moet oppakken om door het weer te gaan nee bah. zo wie zo mijn hond vind het echt niet fijn om door de regen te gaan.. dan knijpt ze haar ogen dicht gaat snel plassen en rent weer als een gek naar binnen hah

haha ja..de eerste stap om in de regen te gaan is minder,..maar hup,..schop onder mijn kont...en gaan met die banaan. Soms wel een momentje van "waar ben ik in godsnaam aan begonnen?!?" ,maar als we eind vd middag weer thuis zijn.....lekker rozig en alles begint te "gloeien"en je lekker op de bank zit,dan denk je toch:"goh,...was toch even lekker zeg!"

kun je niet een ruimtepak voor je hond uitvinden met een ingebouwde 3-d bril waar ie de zon door ziet?!? :+ :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 11:56

hahahah,,, joa kan eens proberen.. .hahah maar of ze dan nog zo soepel loopt haahah.. helemaal stijf van het pak hahah

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:01

bello2005 schreef:
hahahah,,, joa kan eens proberen.. .hahah maar of ze dan nog zo soepel loopt haahah.. helemaal stijf van het pak hahah

ja uh....kleinigheidje hou je altijd :+ ...anders bind je hem rolschaatsen onder?

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 12:02

hahaah ,,, jij zit vol met ideeen haha

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:05

Vervelen op zondag?! Nou, dat lukt mij echt niet. Zo meteen gaan mijn vriend en ik hardlopen -we zijn zelfs al aan de late kant-, hapje eten, op visite, eten koken en dan moet ik alweer naar huis. Elk weekend vliegt voorbij en dan vooral de zondag.

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:06

:j
bello2005 schreef:

moet toch wat he op mijn oude dag :P ...stil achter de geraniums is ook niks,...dus fantasie de vrije loop en gaan met die banaan :+
(sorry,ben in een flauwe bui vandaag haha)

maar goed,..ik ga er vantussen nu.... dochters zijn er klaar voor,dus we gaan de regen trotseren.... toelekedokie iedereen en have fun met jullie zondag

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:07

Na 3 drukke dagen van werken, paard doen, bruiloft, weer werken, verjaardagsfeestje en nachtje stappen.. Vanochtend heerlijk lang op bed gelegen, even brunchen en dan naar mijn paardje. :)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:08

Lekker uitgeslapen, en vanmiddag naar de toppers :D

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 12:08

mackkwek schreef:
:j
bello2005 schreef:

moet toch wat he op mijn oude dag :P ...stil achter de geraniums is ook niks,...dus fantasie de vrije loop en gaan met die banaan :+
(sorry,ben in een flauwe bui vandaag haha)

maar goed,..ik ga er vantussen nu.... dochters zijn er klaar voor,dus we gaan de regen trotseren.... toelekedokie iedereen en have fun met jullie zondag

jij ok veel plezier :)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:19

Sowieso woon ik gelukkig in een grote stad waar alles wèl open is op zondag := Maar ik verveel me ook nooit eigenlijk! Mijn zondagen zijn eigenlijk niet heel anders dan mijn andere dagen, behalve dat ik doordeweeks af en toe college heb. Lab reports en essays schrijven, ander werk voor de uni doen, kamer schoonmaken, schilderen/tekenen, lezen, lekker in de stad gaan zitten studeren in een café, met vrienden gaan brunchen, naar de sportschool, naar m'n ouders, wandelen of fietsen, boodschappen doen.... en ga zo maar door! Niks geen verveling :D

wendyenbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:25

De zondag is voor mij een rustdag, waarbij er zelfs nog heel veel te doen is.

Koeien melken/voeren, Kerk, lekker koffie (gaan) drinken eten koken en natuurlijk lekker gaan eten. hier nemen we op zondag lekker rustig de tijd voor, omdat we door de weeks veel te druk zijn.
smiddags een wandeling maken of fietsen, of ouderwets spelletjes doen met de kinderen.

daarna gaat manlief weer melken/voeren, ik weer naar de kerk met de oudste 2 kinderen of andersom.
savonds eten we weer uitgebreid met het gezin. waarna de kinderen alweer naar bed gaan.

rustig koffie (gaan) drinken.

Wij wonen op een boerderij er is dus altijd werk te doen, Wij kiezen er voor om op zondag geen extra werk aan te halen. het enige extra werk dat ik doe is de was die altijd maar blijfd komen.

verder tijd voor Bokken en spelletjes op facebook.
Nee ik verveel me nooit op zondag.

Ik verveel me juist op zaterdag, iedereen zie er opuit gaan, leuke dingen doen. en wij zijn thuis vanwege al het werk dat nog moet.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 17:54

Ik verveel me eigenlijk nooit, kom altijd vrije tijd te kort.
Op zondag doe ik van alles eigenlijk, elke keer anders: paardrijden, mennen, winkelen, met vriendinnen afspreken, zonnebanken.
Binnenkort eens een zondag plannen om helemaal niets te doen, een rustdagje. Heerlijk!

Marieke_K schreef:
Ik kan echt genieten van de rust tov hectische werkdagen :D

Kan ik begrijpen, heb dat ook echt nodig na drukke weken.
''Helaas'' zitten m'n weekenden steeds behoorlijk vol. Heel gezellig, maar eigenlijk ook echt eens plannen om uit te rusten! :o

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:42

Haha, hier ook altijd tijd te kort. Dag is om voor je er erg in hebt.

Wat ik doe? Boodschappen, fitnessen, met de honden naar het bos of het duin, shoppen, met vriendinnen afspreken. En 's avonds tv kijken. Nou dan is je dag om hoor! ;)

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-13 20:46

heb toch nog wat gedaan vandaag.. even naar maastricht ,, voor vriendlief naar de shop... boah die hele K U T stad rond gereden er zijn er nog maar 3 open :S... we moeten echt wat anders gaan fiksen want ik ga niet meer naar de shop.. je betaald je scheel plus je bent kwart tank leger..pfff

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 20:49

Paardgereden, naar de winkels om mobiel te kopen, lerenleren, tv kijken en in bad geweest. Zo m'n bed in.