*Tamara*"]
[quote="Kais schreef:Sorry trouwens van je topic *Tamara*Neem Nona gewoon met 'n korrel zout
Is goed hoor! Zal ik jou dan ook maar met een korrel zout nemen?

[/quote]
Neem maar 'n schep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*Tamara*"]
[quote="Kais"][quote="*Tamara*"]
[quote="Kais schreef:Sorry trouwens van je topic *Tamara*Neem Nona gewoon met 'n korrel zout
Rainie"]
[quote="*Tamara*"][quote="Kais"]
[quote="*Tamara*"][quote="Kais schreef:Sorry trouwens van je topic *Tamara*Neem Nona gewoon met 'n korrel zout
Rainie"]
[quote="*Tamara*"][quote="Kais"]
[quote="*Tamara*"][quote="Kais schreef:Sorry trouwens van je topic *Tamara*Neem Nona gewoon met 'n korrel zout
Kais"]
[quote="Rainie"][quote="Kais schreef:Sh*t, 't heeft me doorGrrrr ~~}>
Nona schreef:blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.
Rainie"]
[quote="Kais"][quote="Rainie"]
[quote="Kais schreef:Sh*t, 't heeft me doorGrrrr ~~}>
Avanti"]
[quote="Nona schreef:blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.
Avanti"]
[quote="Nona schreef:blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.
Tiffany"]
[quote="Avanti"][quote="Nona schreef:blond is een lelijke kleur, en blondjes hebben drie keer zoveel capsones als mensen met een andere kleur haar. en daarbij zijn blondjes altijd sletten, want ze krijgen alles voor elkaar met hun "mooi blonde haar", en daar raken ze aan gewend en vervolgens gaan ze hun hele lichaam gebruiken + hun "mooi blonde haar" en zie hier, de blonde prutsmuts.
Kais schreef:Ieeeellllll blooooond *SHOCK*
Maar ik vind je wel lief hoor
Voordelen blanke mensen met zwart haar:
* Ze zijn tof.
* Ze zien er cool uit.
* Het is mooi.
* Het past goed bij toffe kleding.
* Andere mensen moet het verven om het zo te krijgen en zij hebben het van zichzelf.
Kais"]
[quote="Indie schreef:hihi ben ik ff blij dak brunette ben!!
niks geen vooroordelen
Indie"]
[quote="Kais"][quote="Indie schreef:hihi ben ik ff blij dak brunette ben!!
niks geen vooroordelen