En heb je de accu wel eens verwijderd? Zit bij de mijne tussen zijn achterbenen. Helaas ben ik de accu daarna kwijtgeraakt, dus zit ik nu met een onoplaadbaar paard . dat is ook niet handig kan ik je vertellen?
De mijne is zelf-op-laadbaar, dus na een galopje is ze niet meer te houden buiten en de rem werken dan ook niet meer erg goed. De accu lijkt dan wel op hol geslagen. Iemand tips?
S_en_Z
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 18:25
3x flink goed klappen op beide oren tegelijk met je handen. Die activeren de "doof" stand
Ik heb vanmiddag geen uit of aan knopje gevonden.. wel de bok-knop quartel! Was toch niet zo handig midden in mn proef (ze schrok van een hard dichtslaande deur )
quartel
Geplaatst: 18-09-11 18:26
svdijk86 schreef:
3x flink goed klappen op beide oren tegelijk met je handen. Die activeren de "doof" stand
Ik heb vanmiddag geen uit of aan knopje gevonden.. wel de bok-knop quartel! Was toch niet zo handig midden in mn proef
Oh dat is niet moeilijk hoor, wandel met je paard naar het dichtsbijzijnde winkelcentrum, bind hem aan een paal, wel een lange lijn zodat hij niet in de knoop komt tijdens het lopen. Smeer wat modder in de vacht zodat hij er zwaar verwaarloosd uitziet, en geef hem een tijdelijke nieuwe naam ... penny,rakker,beauty ..
Gegarandeerd succes !
Heb ik met Mondy ook wel eens gedaan, uitknop was zo gevonden. Maar nu ben ik dringend op zoek naar de uitknop van die kinderen !!
rien10
Geplaatst: 27-09-11 08:19
Ik heb wel een leuke blonde eigenwijze dame in de aanbieding. Nog lekker jong. Zoek ook haar uit knop af en toe