Ik leg een warme kruik in bed, ongeveer een uurtje voordat ik erin kruip. Eerst bij de voeten en zodra ik de slaapmaker inloop om daarna te gaan tandenpoetsen enz. leg ik hemiets hoger. Zalig
Haha, mooi topic Ik fohn mn bed niet, maar wel mn rijlaarzen voordat ik erin stap in de winter, werkt hottie ook ideaal in!
holly
Geplaatst: 09-12-09 12:07
Wat een gezellig topic Nathje, ik hou wel van zulke gein. Een hottie is hier niet nodig. Punt 1 ontploft mijn haar dan nog harder dan dat het al doet en punt 2 dan smelt mijn waterbed
__Nathalie__
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-09 12:14
haha ja ik had vroeger ook een waterbed die stond ook altijd lekker warm ingesteld! dat is wel fijn dan is je bed zoiezo al lekker warm!
A_lette mijn vriend is heel nuchter en vind me dan ook een diebiel dat ik dat doe
Maar dat maakt me niks uit, als hij me niet opwarmt gebruik ik hottie wel
als jij je in bed vermaakt met een fohn, waarmee doe je je haar dan? zo'n vibrerende krultang?
Gentlegiant
Geplaatst: 09-12-09 12:27
Whahaha Geweldig ik ben dan nog net geen 18 maargoed:P ik dacht eerst waar heeft die het over toch niet wat ik denk he
Ow een fhon nou daar was ik nooit te minner opgekomen hoor dacht echt dat het ja een ander ding was
maar het is indd een super tip heb ook altijd ene koud bedje denk dat ik hat ook maar eens ga proberen weet alleen niet of het zo gezond is voor mijn schaapie op bed
funnyhorses
Geplaatst: 09-12-09 12:30
een föhn in bed?whahahahahahaaaaaa neem het maar niet mee in bad om bubbels te maken hoor!
Ik houd het toch maar bij mn elektrische deken Half uur voordat ik naar bed ga fijn aanzetten en dan een lekker warm bed
Joyce_
Geplaatst: 09-12-09 20:32
Tallie1979 schreef:
Cookies schreef:
Tja ik heb ook een relatie met iets wat in het nachtkastje ligt.
Ja, ik ook, in de volksmond ook wel eens BOF genoemd!
BOF? Ik ben volgens mij één van de weinige vrouwen die er geeneen heeft (hoewel als je het op bokt vraagt ineens alle boksters dat écht niet hebben!! ), en vraag me dan ook zeker af waar BOF voor staat?
Bewegend Onderdeel voor Feminsten?
Geweldig stuk ts!
Ingmar_
Geplaatst: 09-12-09 20:36
Oké, ik geef toe, ik wilde per sé weten wat jij dan wel in je nachtkastje hebt liggen.
Ik ben er nog ingetrapt ook Geweldig idee trouwens, jammer dat ik geen stopcontact bij m'n bed heb.