School bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mel

Re: School bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:16

@ E_dicky , hahaha zie je nou wel. Ik ben niet de enige haha :))

marcha1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:53

Zaten met 4 meiden in een zware discussie onder wiskunde hoe het dansen van de cancan gaat. (geloof dat het de can can is hoor :+ dat met je benen/knieen de lucht in gooien zeg maar) en ik was er heilig van overtuigd dat ik toch echt gelijk had.
Dus in het heets van de strijd ben ik hem naar me tafel gaan dansen, zaten wel achteraan.
Ik dus lekker WEL gelijk volgens de leraar en kon gelijk een stempel halen.....

Verder van de trap vallen, naast de stoel zitten, met stoel en al omvallen, vergeten dat het raam dicht zit en er met je hoofd tegen knallen, de deur willen opendoen en de klink missen dus daar ook tegen aan lopen, onderuit glijden.

Dees is ook wel leuk denk, met gym moesten we over of op zo'n hele grote mat springen en dan lagen daarachter weer zo'n mega mat op een stelage.
Ik was toen nog rond de 1,50 zo ong dus klein :+ maar ik redde het mooi wel steeds......
Totdat ik niet meer redde en als een (quote van de gymleraar) "platgeslagen mug" tegen de mat aan knal en daar zo eventjes blijf hangen.

samissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 12:39

A_lette schreef:
[STW] -> [KH]

Nou snap ik het niet meer eerst was het iets (weet niet meer wat)
toen werd het veranderd in STW en nu ineens in KH door de moderaters
is STW een foutje? Of niet goed genoeg voor ons? :o

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 14:47

mayniac_val schreef:
Leraren vervloeken terwijl ze achter je blijken te lopen :')

of zeggen dat je bij een leraar heel goed kan spieken, en dan gelijk je hele methode vertellen terwijl hij achter je staat :+

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:29

bloempotje:
das wel k*t

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:32

ja dat was inderdaad behoorlijk poedersuiker :+

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:12

ik ben een keer tegen de brandblusser gelopen terwijl we lopen en pratend door de gang liepen :P gelukkig hadden de meesten het niet door :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:28

Haha, ik zie wel heel veel herkenbare dingen hier _O- (Leraren vervloeken als ze achter je lopen etc.).

In de 3e liep ik met een vriendin van de trap af. Ik vroeg wie zij voor Wiskunde had. (Ze zit in VWO, ik HAVO). En toen zei ze: ''Van die hele grote dikke vetzak''. O, die *naamleraar* !?
Zij: ''Ja die, die is echt enorm!''.
En toen liep hij achter ons :=

En met het examen liep ik naar voren om het allemaal in te leveren, wou ik de gymzaal uitlopen, maar er zat een stukje omgekruld vloerkleed voor de deur, en daar struikelde ik overheen :+.

En nog wel véél meer van die domme dingen.

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:09

We hebben ook zo'n jongen op school die zich echt gedraagt als homo
Dus loopt hij langs wacht ik even zeg ik tegen een paar meiden moet je zingen It's okay to be gay als ie langs loopt
Wat bleek stond hij de hele tijd achter me :')
Maar hij keek me niet aan en zei ook niks tegen me
pffieww

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 16:10

Oooh nog een
In de 1e zei de docent in het duits zes en dat klinkt als sex
Toen zei ik iets te hard sex hahahahaha
Dat heb ik de rest van het jaar nog aan moeten horen :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:09

Oja! ik heb ook nog een keer een lerares van de trap afgebeukt.. perongeluk _O-

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 17:35

corientjuhh schreef:
Dus loopt hij langs wacht ik even zeg ik tegen een paar meiden moet je zingen It's okay to be gay als ie langs loopt
pffieww

is dat niet hetzelfde als pesten? maar goed aangezien t niet je bedoeling was dat hij het zo horen valt t mee.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 15:28

Onder je eind examen keihard je maag horen rammelen zodat iedereen mee kan genieten maar naar een tijdje ook echt iedereen de slappe lach erdoor kreeg.

En in de les kwamen een vriendin en ik binnen. We hadden net tussen uur gehad. en we zei heel blij; HOOOOII MENEER. en meteen daarachter aan perongeluk een keiharde ordinaire boer van mij er achter aan.. dat heb ik het hele jaar moeten aan horen want met de diploma uitreiking ging hij praten en moest ik komen naar hem. en toen vertelde hij aan alle ouders over mijn boer. :o

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 20:12

DyMarvel schreef:
corientjuhh schreef:
pffieww

is dat niet hetzelfde als pesten? maar goed aangezien t niet je bedoeling was dat hij het zo horen valt t mee.

nee het is niet als pesten bedoelt ;)
daar doe ik niet aan
weet hoe erg het is
wordt nu al 6 jaar ong gepest ;) dus....
nu niet meer zo heel erg
maar op de basisschool was het heel erg en in de 1e en 2e
zit nu in de 3e gebeurt haast niet meer

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 21:08

Bonjoy schreef:
Oja! ik heb ook nog een keer een lerares van de trap afgebeukt.. perongeluk _O-

Ja, ja, Joyce >;)

Dat laatste vind ik eerlijk gezegd wel verdomde veel op pesten lijken :j
Zelfs al bedoel je het niet zo, zo kan het over komen :)
Ik zou het iig in zijn situatie niet echt leuk vinden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 16:29

Liep op krukken, dus ik moest iedere dag met de lift. Op den duur was het niet echt meer nodig, maar ik ging toch voor de zekerheid nog wel met de lift. Stond ik in die lift, samen met een vriendin uit mijn klas, en ging ik perongeluk met mijn tas tegen het alarm staan. Nou, ik werd echt knéttergek, want ik dacht dus dat er iets mis was en ik ben echt vreselijk bang voor liften. Nou, die middag nog de sleutel ingeleverd :))

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 18:13

Haha, herkenbaar dit. Ik ben in 1 week 5x onderuit gegaan. En daarvan waren er 4 middenin de gang _O-
Oh, en met gym, gingen we een soort van arabier doen over een kast, met een trampoline ervoor en een dikke mat erachter. Dus je sprong in de trampoline en dan zette je je handen op de kast en dan zwaaide je je benen er dus overheen. Klinkt heel makkelijk, dacht ik ook. Dus ik ren vol goede moed naar die trampoline, spring en BAM.
Ik sprong ietsje te enthousiast, waardoor ik mijn handen niet op de kast zette, maar erachter. :') Ik dook dus als een malle over die kast heen. Ik heb het nog lang moeten horen _O-

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:45

Sodeletuut schreef:
Omg ja vreselijk :')

Ik was echt zo vrolijk, dus ik wilde van zo'n trapje afspringen, maar ik sprong iets te enthousiast en toen knalde ik met mn kop tegen de muur boven de trap aan, en toen viel ik op mn stuitje op de hoek van de trap _O-

_O- Hahahaha, deze vond ik echt hi-la-risch.
Zelf gelukkig geen bloopers gemaakt :')

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:03

haha ik lees toch een hele hoop bekende bloopers!

heb ook een keer gehad dat ik per ongeluk het knopje van de brandblusser in drukte (had niet verwacht dat die zo gevoelig was) dus hele school in rep en roer.
moest ik naar de conrector, ik zwaar ontkennen dat ik het gedaan had, komt ie met videobeelden aan... wist ik veel dat daar een beveiligingscamera hing :+

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:09

Haha. Jaaaa. Ik ook, natuurlijk. :')

We hadden een discussie over wanneer vaderdag is. Dus ik m'n agenda erbij gepakt.. Bij aankomende zondag stond er vaderdag. Ik was er dus echt heilig van overtuigd dat het écht zondag was. Dus ik nog eens goed kijken, stond er een (B) van België achter. Yes, weer een blunder voor de hele klas. :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 18:01

samissy schreef:
A_lette schreef:
[STW] -> [KH]

Nou snap ik het niet meer eerst was het iets (weet niet meer wat)
toen werd het veranderd in STW en nu ineens in KH door de moderaters
is STW een foutje? Of niet goed genoeg voor ons? :o

Ik vond dit topic toch iets te onserieus voor STW. Dit topic is eerder van LZP naar STW verplaatst en toen heb ik hem dus naar de KH verplaatst.

Om even ontopic te gaan, ik heb genoeg blunders... :o

Onderuit gaan in de schoolgangen, van de trap vallen, tegen kluisdeuren aanknallen, niet goed kijken waar ik loop, over mijn eigen voeten struikelen en ga zo maar door. De hele verhalen zet ik er niet op, die zijn toch wel iets té :o

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 15:55

JENNx schreef:

We hadden een discussie over wanneer vaderdag is. Dus ik m'n agenda erbij gepakt.. Bij aankomende zondag stond er vaderdag. Ik was er dus echt heilig van overtuigd dat het écht zondag was. Dus ik nog eens goed kijken, stond er een (B) van België achter. Yes, weer een blunder voor de hele klas. :')

Haha, dat had een vriendin van mij ook _O- :') Hema agenda?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:55

Wat heb ik niet gehad. :')

Vandaag ook weer. :+ Vriendinnen waren zich aan het omkleden voor een toneelstuk, waren een beetje melig. Dus ik ging heel vreemd dansen, staat een leraar achter me hééél vreemd naar mij te kijken. :+

Een vriendin van mij had een periode waarbij ze steeds flauwviel, met de leswisseling ook weer. Ik liep achter haar, en ze viel achterover. Dus ik klap op 't bankje, lig onder die vriendin en de hele school liep langs ons heen. :Y)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:40

suus_Mette schreef:
JENNx schreef:

Haha, dat had een vriendin van mij ook _O- :') Hema agenda?

Jep.. helemaal goed. :+ :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 14:52

van de trap vallen, goed he. :')
god wat heb ik me geschaamd.