Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dat met je benen/knieen de lucht in gooien zeg maar) en ik was er heilig van overtuigd dat ik toch echt gelijk had.
maar ik redde het mooi wel steeds......
gelukkig hadden de meesten het niet door
(Leraren vervloeken als ze achter je lopen etc.).
.
corientjuhh schreef:We hebben ook zo'n jongen op school die zich echt gedraagt als homo
Dus loopt hij langs wacht ik even zeg ik tegen een paar meiden moet je zingen It's okay to be gay als ie langs loopt
Wat bleek stond hij de hele tijd achter me
Maar hij keek me niet aan en zei ook niks tegen me
pffieww
DyMarvel schreef:corientjuhh schreef:We hebben ook zo'n jongen op school die zich echt gedraagt als homo
Dus loopt hij langs wacht ik even zeg ik tegen een paar meiden moet je zingen It's okay to be gay als ie langs loopt
Wat bleek stond hij de hele tijd achter me
Maar hij keek me niet aan en zei ook niks tegen me
pffieww
is dat niet hetzelfde als pesten? maar goed aangezien t niet je bedoeling was dat hij het zo horen valt t mee.

dus....
Ik dook dus als een malle over die kast heen. Ik heb het nog lang moeten horen
Sodeletuut schreef:Omg ja vreselijk
Ik was echt zo vrolijk, dus ik wilde van zo'n trapje afspringen, maar ik sprong iets te enthousiast en toen knalde ik met mn kop tegen de muur boven de trap aan, en toen viel ik op mn stuitje op de hoek van de trap
Hahahaha, deze vond ik echt hi-la-risch.

samissy schreef:A_lette schreef:[STW] -> [KH]
Nou snap ik het niet meer eerst was het iets (weet niet meer wat)
toen werd het veranderd in STW en nu ineens in KH door de moderaters
is STW een foutje? Of niet goed genoeg voor ons?

JENNx schreef:Haha. Jaaaa. Ik ook, natuurlijk.
We hadden een discussie over wanneer vaderdag is. Dus ik m'n agenda erbij gepakt.. Bij aankomende zondag stond er vaderdag. Ik was er dus echt heilig van overtuigd dat het écht zondag was. Dus ik nog eens goed kijken, stond er een (B) van België achter. Yes, weer een blunder voor de hele klas.
Hema agenda? 
Vriendinnen waren zich aan het omkleden voor een toneelstuk, waren een beetje melig. Dus ik ging heel vreemd dansen, staat een leraar achter me hééél vreemd naar mij te kijken. 

suus_Mette schreef:JENNx schreef:Haha. Jaaaa. Ik ook, natuurlijk.
We hadden een discussie over wanneer vaderdag is. Dus ik m'n agenda erbij gepakt.. Bij aankomende zondag stond er vaderdag. Ik was er dus echt heilig van overtuigd dat het écht zondag was. Dus ik nog eens goed kijken, stond er een (B) van België achter. Yes, weer een blunder voor de hele klas.
Haha, dat had een vriendin van mij ook![]()
Hema agenda?