Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fake

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:18

Mijn eerste échte zoen was in Parijs (jaja, Frankrijk!).
En ik vond het verschrikkelijk, Huilen van het lachen (nu wel anders trouwens.. Schijnheilig )

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:22

Unwritten schreef:
Dat klinkt.. pijnlijk? Huilen van het lachen

en onverwacht.. Vork

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:23

leuk topic, kom ik ook maar met mijn verhaal Clown

een jongen vond mij leuk T
ik vond een andere jongen leuk: J

hihi, ik was bang dat ik het niet kon, en dat J op mij af zou knappen, dus ging ik maar mee met T Clown
toen die zijn tong in mijn mond deed schrok ik me rot en sprong ik een meter achteruit haha!

maar durfde natuurlijk niet te zeggen dat het mijn eerste keer was Bloos
dus toen hij mij iets wat vreemd aankeek zei ik maar dat hij het heel anders deed als andere jongens Vork

toen probeerde hij het nog een keer, maar helemaal lekker vond ik het niet..ik was 13

die weer erna met J ging heel goed btw Bloos

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:28

Hahahaha..
Best apart om te zien dat iedereen een andere 'zoenstijl' heeft.
Naar mijn idee moet ik me altijd aan de jongens aanpassen.

Gister zat ik ''opgescheept'' met iemand waar ik al 2x eerder mee heb gezoend en .. nee.. tis niet helemaal my thingie. Te veul van het goede *LOL*

Overigens iemand zei dat 12 de gemiddelede leeftijd is? Volgens mij niet. Ik denk eerder ong. 14 Ja
Ik vind 12 best wel jong Ja

Baron31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:32

Ik was net 13 geworden, en vond mijn eerste ''tongzoen'' echt goor!:O al dat kwijl van een ander in je mond, neeh dankje daar moest ik toen niet meer aan denken, Al denk ik er nu toch echt anders over:D

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:35

De eerste zoen die ik kreeg was van mijn eerste "scharrel".. Ik was jarig, en we waren met de hele groep op stap, waar altijd die leuke jongen rondliep. Smste wel wat met hem enzo, maar van zoenen was het nog nooit gekomen. Tot iemand tegen hem zei 'kom op, 't meiske is jarig vanavond, dus geef d'r nou toch een zoen'. En toen zoende hij mij.. Ik dacht toen dat het lekker was, maar achteraf ben ik er wel achter dat hij echt de slechtste zoener is die ik gehad heb Clown

_LoutJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:39

Toen ik net 14 was Clown
Van de jongen waar ik al zó lang verliefd op was.
We hadden film gekeken, en hij zou me wel even 'thuis brengen'.
Toen we bij mijn huis waren, hadden we dus gezoend [lekker handig de buren zagen het Vork ].
Ik vond het helemaal niet zo vies Schijnheilig
maar de dag daarna zei hij op msn heel bot dat hy niets met me wou Scheve mond
Over verliefdheid Schijnheilig

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:41

Ik was 13. Was helemaal hoteldebotel van die jongen. Hij heeft het me uiteindelijk wel goed bijgebracht, we hebben behoorlijk wat uurtjes 'oefenend' doorgebracht.
Maar ben er wel achter dat hij toch niet zo'n goede zoener was Clown

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:46

Plien91 schreef:
14, in de bioscoop. Vork Zijn beste vriend zoende lekkerder.

ROFL Huilen van het lachen Bedankt voor de info.

Ik was 13, in de bios. Het was met mijn eerste vriendje. Het was niet echt een goeie zoen ofzo, want was voor ons beide de eerste.

En mijn eerste zoen zonde tong (die ik me herinner, zal vast wel meer hebben gehad Haha! ) was in groep 3 of 4. Een vriendje waar ik altijd mee speelde en ik waren 'verliefd op elkaar' ( Haha! ) en toen gingen we elkaar een kusje geven. Hij deed eerste alle gordijnen dicht en deur dicht enzo en toen gaven we elkaar een kusje op de mond. *LOL*

Junip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:47

Nagini schreef:
Hahahaha..

Meisjes passen zich altijd aan, aan de jongens Knipoog
Dat is algemeen bekend.. Jongens kunnen zich niet aanpassen.
Daarom zoenen meisjes eigenlijk nooit fout.
Dus dames.. als je het gevoel hebt dat je gevacuumt/natgelebbert/rondgedraait/weetikhet wordt...
HET LIGT NIET AAN JULLIE!! Huilen van het lachen

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:50

mijn eerste zoen was heel grappig....

Ik zat in een bubbelbad en ik en een knappe bruinharige jongen gingen steeds onder water en opeens voelde ik wat op mijn lippen!
dus ik met een ruk mijn hoofd boven de bubbels en vroeg verontwaardigd: "Wat doe jij nou!!??" (dit was een jongen waar ik al een hele dag mee zwom en op de speeltoestellen speelde Knipoog )
hij zo heel onschuldig: "ik zoende je.. heb je dat nog nooit onder water gedaan dan?"
ik dacht, ik heb nog nooit gezoend! dus ik antwoordde heel nonchalant: "nee, ik wist niet dat dat kon... "
toen gingen we naar het buiten bad (ik was geloof ik 12 ofzo) en toen zat ik op zijn schoot (wijdbeens) en toen zoende ik voor het eerst echt, maar bang dat ik was!!!
Ik dacht toen namelijk dat ik zwanger kon raken door het water heen omdat ik op zijn schoot zat, ik dacht dat hij zaadjes zou verliezen en dat dat bij mij naar binnen kon zwemmen! HAHAHAHA omdat ik zo dicht op zijn schoot zat.... wist ik toen veel! Knipoog Tong uitsteken Tong uitsteken
en helaas omdat ik daar aan zat te denken wilde ik gauw een eind maken aan het zoenen! terwijl ik het zoenen met hem als zeer prettig ervaarde... Knipoog

maar mijn eerste vriendje had ik toen ik een jaar of 6 was.... hij zou mij judo-lessen geven op het grote bed van mijn ouders... Knipoog
ahum judo lessen??? het was meer rollebollen op het bed, op elkaar liggen enzo en ook een kusje...

het lijkt misschien alsof ik er vroeg bij was, maar ik was op mijn 24ste nog maagd Knipoog
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 23-11-08 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:51

Didoo schreef:
Dus dames.. als je het gevoel hebt dat je gevacuumt/natgelebbert/rondgedraait/weetikhet wordt...

Duh Haha!

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:51

Didoo schreef:
Nagini schreef:
Hahahaha..

Meisjes passen zich altijd aan, aan de jongens Knipoog
Dat is algemeen bekend.. Jongens kunnen zich niet aanpassen.
Daarom zoenen meisjes eigenlijk nooit fout.

Ik ben blijkbaar dus niet alleen met dat idee. Dat ik me altijd moet aanpassen aan de 'zoenstijl' van de jongen. Lachen
Is daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan? ROFL

@Palhaço: je kan me echt oprapen nu met jouw verhaal Huilen van het lachen

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:02

Loose schreef:
Plien91 schreef:
14, in de bioscoop. Vork Zijn beste vriend zoende lekkerder.

ROFL Huilen van het lachen Bedankt voor de info.

Ik was 13, in de bios. Het was met mijn eerste vriendje. Het was niet echt een goeie zoen ofzo, want was voor ons beide de eerste.

En mijn eerste zoen zonde tong (die ik me herinner, zal vast wel meer hebben gehad Haha! ) was in groep 3 of 4. Een vriendje waar ik altijd mee speelde en ik waren 'verliefd op elkaar' ( Haha! ) en toen gingen we elkaar een kusje geven. Hij deed eerste alle gordijnen dicht en deur dicht enzo en toen gaven we elkaar een kusje op de mond. *LOL*

Sssssst Nagelbijten / Gniffelen

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:05

ohja en in een bubbelbad zoenen vind ik maar niets... ónder water dan he.. Knipoog je proeft vooral water en misschien een bubbel wat eigenlijk een scheetje van iemand is Knipoog hahah
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 23-11-08 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:06

Palhaço schreef:
ohja en in een bubbelbad zoenen vind ik maar niets... je proeft vooral water en misschien een bubbel wat eigenlijk een scheetje van iemand is Knipoog hahah

Baaaah, waarom krijg ik daar meteen ee nvieze smaak bij in mn mond Sigaar

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:08

Didoo schreef:

Mwuahaha. Huilen van het lachen Geruststellend.

Mijn eerste zoen was met uitgaan, ik was niet nuchter meer en ben echt nog een paar maanden gestalkt door die jongen Nagelbijten / Gniffelen. Hij wist alles te achterhalen, van mn 06 tot mn msn tot aan mn woonplaats Clown.

Mgoed, ik vond het ook alles behalfe prettig haha Tong uitsteken.
Mn eerste nuchtere zoen, was door n jongen die absoluut niet kon zoenen, maar omdat ik zo verlieft was boeide me dat niet zo ^^. [Alhoewel, de eerste keer zoenen met hem was dan in een niet nuchtere toestand, en toen was ik zwaar in shock en dacht ik echt dat het door de alcohol kwam ofzo.. maar jaa later bleek dat niet het geval haha Tong uitsteken].

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:10

Geweldig alle verhalen en vooral ervaringen te lezen!!!
En o wat kunnen jongens soms vreselijk zoenen! Dat wasmachine-gedoe of het rondgelebber daar werd je soms wel moe van!
Maar goed, mijn eerste tongzoenervaring, was toen ik 14 was en op ponykamp... Haha!
Op onze kamer, en ik nam het initiatief. Niet de beste in de rij, maar ik heb ze slechter gehad...

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:10

Mijn 1e echte zoen,
was in een discotheek.
Het was net uit met mijn vriendje omdat ik te preuts was.
Dus ik dacht,
ik doe het gewoon!
Ik kwam daar een jongen tegen, en ik vond hem erg schattig.
Ik zou weggaan, en toen pakte hij mij.
Ik vond het opzich wel lekker, en we waren alletwee ontgroend! Haha!

Maar nu heb ik er wel spijt van.
Dat ik hem schattig heb gevonden kan ik nu niet meer geloven.
Ik walg er nu eerder van, haha.

Ik was 12 btw.
Laatst bijgewerkt door jillie1994 op 23-11-08 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:13

Mijn eerste echte zoen was op m'n 13e. Ik weet er niet meer zoveel van, wel dat het een beetje stuntelig ging en het was met iemand die ik niet kon. Nu overkomt mij het altijd dat ik met alles en iedereen zoen, mijn ex was dan ook de eerste die ik kon voordat we gingen zoenen. Bloos Maar tevens ook de beste tot op heden, die kan echt goed zoenen!

Ik ben het er ook wel mee eens wat Didoo schrijft, dat idee heb ik namelijk ook altijd wel. Huilen van het lachen

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:16

Mijn eerste zoen was met mijn huidige vriend. Lachen
We vonden elkaar al een tijdje leuk maar waren te verlegen om wat te doen. Op het schoolfeest waren we allebei, een vriendin van ons beiden had daarvoor gezorgd. We zijn naar buiten gegaan en toen hebben we gezoend. In het begin was het niet zo lekker, het was heel snel, maar later begon dat al rustiger te worden. Nee, heb er geen spijt van, hij zoent goed, ook nog na 21 maanden. Clown

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:19

mijn eerste echte zoen was toen ik 16 was met een jonge die ik al heel heel heel erg lang leuk vond.. was bij hen thuis.. was best stuntelig.. maar kan het me nog tot alle details weten.. was er wel heel erg onzeker van geworden. 2e kus(1e die niet stuntelig ging) was na uitgaan op de fiets.. langs un drukke weg.. Haha

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:21

linda de mol zegt net op tv dat er onderzoek naar is gedaan en hoe beter de eerste kus gaat hoe langer de relatie duurt. dat geloof ik wel dus als de eerste gwn poedersuiker gaat dumpen of nie te veel van verwachten Clown

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:21

Mijn eerste echte zoen was toen i k14 was, kende die jongen al 7 jaar en vond hem al jaren leuk en hij mij, ik zag hem alleen in de zomers op de camping en toen bleef het altijd bij kusjes enz. totdat hij een keer bij mij thuis kwam, we gingen naar t zwembad en daar was mn eerste zoen, ookal snapte ik er toen geen reet van wat er lekker aan moest zijn, gaat me nu wat beter af hahaha Tong uitsteken

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:23

Hahahah nouja misschien klopt het wel ROFL
Die jongen waar ik mee heb gehad was het na 3 weken ook uit Tong uitsteken
Met mn andere vriendje na... 2 weken (was ook niet een geweldige zoener).

En al die andere 'eerste kussen met nieuwe jongens' zaten toch echt wel goede bij *LOL* nooit uitgelopen tot een relatie hoor Tong uitsteken