En ik vond het verschrikkelijk,
(nu wel anders trouwens..
) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
(nu wel anders trouwens..
) Unwritten schreef:Dat klinkt.. pijnlijk?

].

Plien91 schreef:14, in de bioscoop.Zijn beste vriend zoende lekkerder.
Bedankt voor de info.
) was in groep 3 of 4. Een vriendje waar ik altijd mee speelde en ik waren 'verliefd op elkaar' (
) en toen gingen we elkaar een kusje geven. Hij deed eerste alle gordijnen dicht en deur dicht enzo en toen gaven we elkaar een kusje op de mond.
Nagini schreef:Hahahaha..
Best apart om te zien dat iedereen een andere 'zoenstijl' heeft.
Naar mijn idee moet ik me altijd aan de jongens aanpassen.

)

Didoo schreef:Dus dames.. als je het gevoel hebt dat je gevacuumt/natgelebbert/rondgedraait/weetikhet wordt...
HET LIGT NIET AAN JULLIE!!
Didoo schreef:Nagini schreef:Hahahaha..
Best apart om te zien dat iedereen een andere 'zoenstijl' heeft.
Naar mijn idee moet ik me altijd aan de jongens aanpassen.
Meisjes passen zich altijd aan, aan de jongens
Dat is algemeen bekend.. Jongens kunnen zich niet aanpassen.
Daarom zoenen meisjes eigenlijk nooit fout.
Dus dames.. als je het gevoel hebt dat je gevacuumt/natgelebbert/rondgedraait/weetikhet wordt...

Loose schreef:Plien91 schreef:14, in de bioscoop.Zijn beste vriend zoende lekkerder.
![]()
Bedankt voor de info.
Ik was 13, in de bios. Het was met mijn eerste vriendje. Het was niet echt een goeie zoen ofzo, want was voor ons beide de eerste.
En mijn eerste zoen zonde tong (die ik me herinner, zal vast wel meer hebben gehad) was in groep 3 of 4. Een vriendje waar ik altijd mee speelde en ik waren 'verliefd op elkaar' (
) en toen gingen we elkaar een kusje geven. Hij deed eerste alle gordijnen dicht en deur dicht enzo en toen gaven we elkaar een kusje op de mond.

je proeft vooral water en misschien een bubbel wat eigenlijk een scheetje van iemand is
hahah Palhaço schreef:ohja en in een bubbelbad zoenen vind ik maar niets... je proeft vooral water en misschien een bubbel wat eigenlijk een scheetje van iemand ishahah
Didoo schreef:Dus dames.. als je het gevoel hebt dat je gevacuumt/natgelebbert/rondgedraait/weetikhet wordt...
Geruststellend.
. Hij wist alles te achterhalen, van mn 06 tot mn msn tot aan mn woonplaats
.
.
].
Maar tevens ook de beste tot op heden, die kan echt goed zoenen!

nooit uitgelopen tot een relatie hoor