Ik las in een artikel vanochtend, Jayjani (meisje).
Froukje
Forever young
Geplaatst: 25-02-25 13:42
Reactie op Facebook.. "De naam van onze dochter kom je ook niet vaak tegen, of eigenlijk ben ik die nog nooit tegengekomen. Ze heeft Brendalynn"
Joh
Konstantine
Geplaatst: 25-02-25 13:55
Ik begrijp wel dat je dat niet vaak ziet.
Vanmorgen onderweg zag ik een geboortebord voor Samba. Daar vind ik ook wel wat van.
Anomien
Geplaatst: 25-02-25 14:25
fohadie schreef:
xColorCross schreef:
Ik zag laatst Noek (voor een meisje). Zou het als het een jongen was Koen heten?
Of ze waren de "A" vergeten.
Maar noek komt toch al wel vaker voor?
Heb het zeker vaker gehoord.
Mama3
Geplaatst: 26-02-25 01:04
Konstantine schreef:
Ik begrijp wel dat je dat niet vaak ziet.
Vanmorgen onderweg zag ik een geboortebord voor Samba. Daar vind ik ook wel wat van.
Ah, wat leuk een geboortebord voor een puppy
iirrssjjee
Geplaatst: 26-02-25 01:29
Froukje schreef:
Reactie op Facebook.. "De naam van onze dochter kom je ook niet vaak tegen, of eigenlijk ben ik die nog nooit tegengekomen. Ze heeft Brendalynn"
Joh
Dat soort reacties zie ik heel vaak ja. En dan denk ik telkens als ik dan de naam lees; goh, gek zeg!
_Karlijn
Geplaatst: 26-02-25 06:44
Ik heb het volgens mij al eens genoemd hier maar ik ben lid van de Facebookpagina "That name isn't a tragedeigh, is a murghdyrr" en daar komen echt de ☆☆☆☆☆ namen voorbij. Nederlandse tragedeighs post ik daar niet, in een groep van vooral Amerikanen snapt toch niemand waarom het een bizarre naam is, maar enkele van mijn bijdragen daar: - Laurazepam - Rawnique - Tiffanea - Lior - Whimzee - Kaely (inclusief boze moeder zien niet begreep waarom niemand haar dochters naar niet gewoon uitsprak af Kayleigh)
Het is echt top vermaak, cringe en medelijden tegelijkertijd Nog een aantal echte tragedeighs van de afgelopen tijd: - Quartney - Rainbeau Enoch - N8 - Kilburn - Eliudt (Elliot) - Rebyl Free - Axxcel
En dit is maar een greep uit afgelopen week. Er komen nog een hoop meer namen voorbij waar je oprecht niet weet of je moet lachen of huilen
Ik had op de basisschool een meisje, die een zus had die Truitje heette. Ik vermoed nu dat dat een verbastering van Truida is geweest maar ik weet nog dat ik dat toen zo'n gekke naam vond