marleen_88 schreef:Wat erg die namen hierboven.![]()
Ik kwam een Bailey tegen, het was overigens geen Engelse Bulldog, maar gewoon een meisje.
Hailey ken ik wel voor een meisje.
En onze hond heet Bailey.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mazida schreef:Ik kwam vandaag een geboortebord tegen van Joy June. In combinatie nog niet eerder tegen gekomen. Het roept niet zo lekker denk ik...
fohadie schreef:Ik ken Lorri idd als een vogel en merel,mees, enz. En een Lorrie is een railvoertuig. Nu las ik ergens Fos. Is dat een Vos maar dan verkeerd gespeld? Je hebt immers ook wolf. Misschien dat wofl ook een naam wordt? Of bestaat die al?
sans6 schreef:fohadie schreef:Ik ken Lorri idd als een vogel en merel,mees, enz. En een Lorrie is een railvoertuig. Nu las ik ergens Fos. Is dat een Vos maar dan verkeerd gespeld? Je hebt immers ook wolf. Misschien dat wofl ook een naam wordt? Of bestaat die al?
Joe das mijn dochter, Fos
Haar 2e naam is Marise.
En mijn zoon heet Roene.
Ik vind het stuk voor stuk prachtnamen, en nee het is geen Vos verkeerd gespeld. Sterker nog, ik begreep dat Fos in Groningen eo een vaker gebruikte jongensnaam zou zijn, maar dat heb ik van horen zeggen.
Tsja, ik wilde namen die makkelijk spelden (geen X Y Q of overbodige H's erin) maar niet een die 3 klasgenootjes ook zouden hebben.
Goof schreef:sans6 schreef:
Joe das mijn dochter, Fos
Haar 2e naam is Marise.
En mijn zoon heet Roene.
Ik vind het stuk voor stuk prachtnamen, en nee het is geen Vos verkeerd gespeld. Sterker nog, ik begreep dat Fos in Groningen eo een vaker gebruikte jongensnaam zou zijn, maar dat heb ik van horen zeggen.
Tsja, ik wilde namen die makkelijk spelden (geen X Y Q of overbodige H's erin) maar niet een die 3 klasgenootjes ook zouden hebben.
Ik vind de namen zo ongewoon dat ik juist zou vragen om ze te spellen als ik eerlijk ben...
sans6 schreef:Reusje0504 schreef:Mijn jongste zoon heet ook Fos
Wateuk, hoe oud is je zoon? Enne... uit de omgeving Groningen?
verootjoo schreef:_Karlijn schreef:En ook een Klaas, Peter en Klara
Wat een verademing deze namen![]()
Ik ken ook een Willem en Gijs van 4 jaar oud, heerlijk tochniks mis met gewone Hollandse namen.
_Karlijn schreef:Bij Prenatal deze week een Yeseniae.. hoe zou je dat uitspreken? Jeeseeniejee? Net als in striae?