Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:27

Sammie schreef:
sunshine schreef:
Ik op de middelbare ooit tegen een meisje:
Hey, jij hebt hetzelfde haar als mijn moeder..."
Meisje blij...
" alleen mijn moeder zit er op "

Bloos Ach gut

Dus jou moeder heeft haar in of uit dr reet?

Ik vind dit geen lompe opmerking, maar ronduit onbeschoft en ik snap niet dat je zoiets durft te zeggen en het dan nog grappig vind ook.

Bedoelde eerder schaamhaar Clown
En dan nog, als je weet wat die meid allemaal tegen mij ooit heeft gezegd, stelt dit helemaal niks voor Knipoog

Fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:30

Hahaha, geweldig sommige verhalen. *LOL*

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:31

Mijn vriendin had van de week echt zoooon foute opmerking.
We liepen door de stad, kwamen we een 'vrouw' tegen.

Zegt ze kei, en keihard ( ze dacht later dat ze het op normale toon zei ) :
" IS DAT NOU EEN TRAVESTIET?"

Die man keek boooooooooooos !

Koe

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:42

Oh die ene van die zus van er vriend was er banketstaaf!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:30

sexy_back schreef:
mijn aller eerste stage dag op een kliniek.
ik zou een poes gaan scheren voor een sterilisatie en vraag doodleuk aan de dierenarts *al wijzend naar de buik van de kat*
van hier tot hier toch scheren?? *van navel tot bekken zo ongeveer*
nee zegt de dierenarts van hier tot hier *en wijst van kop tot kont aan*
en ik in volledige onschuld: *... maar... dan heb je een kale poes...* Bloos ROFL

tja toen was wel duidelijk hoe mijn verdere stage zou lopen... Whoosh! ROFL

Haha! Geniale opmerking!!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:40

Echt briljant sommigen! Haha!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 21:46

ging met vriend naar babyborrel van vriend van hem die voor de eerste keer vader was geworden
zijn hele vriendenkring was er, plus de vriendinnen
ik was al moe, heb niks met baby' s en vond het kleine roze wurm lelijk (gelukkig heb ik dat niet gezegd)
dus toen we eindelijk na veel bier en geblaat naar huis gingen, vroeg mijn vriend wat ik vond over hoe de kersverse moeder eruit zag
helaas dacht ik op dat moment aan de kamerplanten die ik niet mocht vergeten te gieten
en toen flapte ik er dus uit: VERLEPT

en ja hoor, de hele bende had het gehoord, dus mijn naam is gemaakt...

cobaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:00

Koninginnendag 2007

Ik met eten in restaurantje erg beroerd (migraine aanval) dus helder denken zat er niet meer helemaal in.

(Ik kan geen pillen slikken/ paracetamol enzo)

Vraagt vriendin uit de groep: wil je een paracetamol ofzo?
Je raad het al ik zeg: Nee, ik kan niet slikken...

Al die doordenkers, iedereen lag strak en ik verging nog meer van de koppijn Bloos

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:09

Ringetje schreef:
SanneTilburg schreef:
Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord

Jup erg leuk is dat. Ik ben ook 1.87. Laatst in de stad liepen er twee meiden achter me en een daarvan maakte ook die opmerking. Die ander: "Nog harder joh, ze hoort het anders nog". De eerste weer: "Zo die is lang!" Ik had het de eerste keer nog niet gehoord ofzo...

Zo heb ik dat dus juist met mijn 'kort-te'. Staat er iemand naast je en die zegt 'jeetje wat ben jij eigenlijk klein hey'...(ben 1.63 m ofzo iets). Of van die leuke mensen die dan uitgebreid op je schouders willen gaan leunen. Lekker denigrerend komt dat ook nog over trouwens. Maar ja, zo hou je altijd wát natuurlijk.
Heb er trouwens nog nooit een goede 'afmaker' op weten te verzinnen dus als iemand nog wat weet...kom maar op.

Bij voorkeur dan trouwens niet iets waarbij je dus ter plekke iets moet verzinnen over het uiterlijk van de persoon die de opmerking plaatst. Hou er niet zo van om me tot hetzelfde niveau te moeten verlagen...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:16

jajaja, dat verhaal over die stage met die poes...zo heb ik er ook één...

Een collega van mij belt naar de DA met de vraag of ze een afspraak kon maken omdat 'de hechtingen uit haar poesje gehaald moesten worden' (het dier was gesteriliseerd).
Dit zei ze in het bijzijn van een aantal collega's en je snapt dus wel hoe de rest van het telefoongesprek verliep...

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:44

Als kleintje was ik ook zo lekker onschuldig...ik was met ouders op vakantie in Nl, ik was een jaartje of, ik gok 5....
ik trok daar aardig naar een wat ouder stel toe (soort opa en oma) die heel lief waren. Ik werd natuurlijk steeds vrijer en op een ochtend tijdens het ontbijt waren ze er ook.
Ik liep snel naar ze toe en zeg: 'hey hallo, ga liggen en doe zó' tegen ze en maak daarbij met mijn handen de beweging (met je ene hand, wijsvinger en duim een rondje maken en met je andere wijsvinger erdoorheen bewegen).
De mensen waren op zich best geschrokken maar konden er achteraf wel om lachen vertelden mijn ouders. Mijn ouders schaamden zich natuurlijk te pletter.

Verder heb ik mijn ouders flink voor l ul gezet in mijn 'ku t'periode. Alles was 'ku t'. We gingen een dagje naar opa en oma in amsterdam, met de trein. Nou ja, alles was natuurlijk 'ku t'. Dus het was 'ku t-deuren', 'ku t-trein'...
Ik weet niet meer hoe oud ik toen was, wel nog hummeltje (dat woordje heb ik trouwens nooit meer afgeleerd)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 00:04

Randy01 schreef:
Zo heb ik dat dus juist met mijn 'kort-te'. Staat er iemand naast je en die zegt 'jeetje wat ben jij eigenlijk klein hey'...(ben 1.63 m ofzo iets). Of van die leuke mensen die dan uitgebreid op je schouders willen gaan leunen. Lekker denigrerend komt dat ook nog over trouwens. Maar ja, zo hou je altijd wát natuurlijk.
Heb er trouwens nog nooit een goede 'afmaker' op weten te verzinnen dus als iemand nog wat weet...kom maar op.

Bij voorkeur dan trouwens niet iets waarbij je dus ter plekke iets moet verzinnen over het uiterlijk van de persoon die de opmerking plaatst. Hou er niet zo van om me tot hetzelfde niveau te moeten verlagen...

"Ik heb mijn energie niet in de groei, maar in mijn IQ gestoken.. Dat vond ik net iets belangrijker." Bloos

Of:

"Schattig, he?"

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 08:22

Ahum...ik schaam mij diep...maar heb een zeer lompe, ondoordachte opmerking geplaatst zondag...

Een vriend van mijn vriend heeft een tijdje iets gehad met een meisje van 15...verder niet zo'n ramp, maar hij is 28...Ineens was het uit en we hebben zondag de reden te horen gekregen; ze was (vermoedlijk) vreemdgegaan met haar leraar...Ik vraag hoe oud die leraar dan wel niet mocht zijn..."30", luidde zijn antwoord waarop ik zeg:

Wat een smerige pedo! Hij is twee keer zo oud! Bah!

(Sja, ik had er even niet meer aan gedacht dat de vriend van mijn vriend zelf niet veel beter was, die twee jaartjes deden het 'm ook niet meer Bloos )

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:15

15 jarige met dr leraar?? hoe ziek is dat??

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:20

Juulja schreef:
15 jarige met dr leraar?? hoe ziek is dat??

Ja idd, dat vind ik ook wel heel erg ver gaan, ik bedoel 15 jaar!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:45

Randy01 schreef:

Ik ben 1.62, 2 vriendinnen van mij zeggen letterlijk; zo hey, je hebt de perfecte lengte om op jou te leunen..
Ach, ik maak me maar niet druk om, want ze bedoelen het positief (ja ja Koe )

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:48

Ik ben 1.56 dus krijg ook vaak opmerkingen naar mn hoofd geslingerd. Als ik dr gek van word dan kijk ik ze gewoon boos aan en loop door, en anders zeg ik wat als, 'oh echt? was me nog niet opgevallen..' Tong uitsteken

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 09:50

Als mensen echt l*llig worden, kun je altijd nog zeggen: "Pfff gelukkig zeg, zit ik tenminste niet steeds op ooghoogte met dat hoofd van jou.. Hoef ik daar niet de hele tijd naar te kijken."

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:21

Citaat:

ik ben ook niet heel groot (1.67) en ook niet heel zwaar ofzo (altijd erg licht geweest) en dan heb je van die mensen die denken dat je het leuk vind als ze je gaan optillen...
soms ook gewoon wildvreemde mensen!
daar wordt ik nou gek van!!! ok als vrienden het doebn, ach ja als jij er gelukkig van wordt.... maar wildvreemde, zeg blijf van me af!!

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:25

sexy_back. dat vind ik dus gewoon asociaal als ze je optillen. vooral van wildvreemde mensen. kom op zeg, dat doe je toch niet. ik snap dat je dat absoluut niet leuk vindt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:26

ja als vrienden me optillen vind ik 1 keer niet erg 2 keer al minder en 3 keer vervelend, maar wildvreemde mep ik ook gewoon... gelukkig komt het nu niet meer zoveel voor... (zie eruit als een arrogante trut dus dat helpt al mee Nagelbijten / Gniffelen )

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:32

Vind dat er wel een duidelijk verschil is tussen lompe en gewoonweg kwetsende opmerkingen maken.
Opmerkingen zoals: "wat ben jij dik" en "ben je een man of vrouw"zijn dus gewoonweg kwetsend om te zeggen of te vragen.

Dat doe je gewoonweg niet en dat soort mensen zijn echt zielig.
Kan me echt niet voorstellen dat zo'n opmerking er per ongeluk uit flapt.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:33

In het restaurant van mn oom&tante hebben ze bij de wc's zo'n papieren handdoeken automaat met een sensor zodat je alleen met je hand langs het lampje hoeft te bewegen en dan komt en een papiertje uit (Snappie? Clown )

Nu had mijn broertje (12) het systeem niet helemaal door en kwam vol frustratie de wc's uit.
'En ik stond er maar te trekken en te rukken maar er kwam niets uit! hoe moet je dat ding nou aftrekken!' Koe

Het gehele personeel en de rest van de familie lagen onder de tafel. Tong uitsteken

ibouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:39

ik heb eens naar mijn hoofd geslingerd gekregen:

''ach meid, je bent gewoon te dik voor je leeftijd!!!''

hahaa, het was een tante die dat zei, die flapt er wel eens wat dingen uit.
ik kan er wel om lachen omdat ze het zei. kijk was het een wildvreemde was het anders!

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:43

Pion schreef:
In het restaurant van mn oom&tante hebben ze bij de wc's zo'n papieren handdoeken automaat met een sensor zodat je alleen met je hand langs het lampje hoeft te bewegen en dan komt en een papiertje uit (Snappie? Clown )

Nu had mijn broertje (12) het systeem niet helemaal door en kwam vol frustratie de wc's uit.
'En ik stond er maar te trekken en te rukken maar er kwam niets uit! hoe moet je dat ding nou aftrekken!' Koe

Het gehele personeel en de rest van de familie lagen onder de tafel. Tong uitsteken

Hahah die vind ik echt geweldig!