Dit omdat er veel langlopende topics op [LZP] staan, en we die wat meer willen verdelen over verschillende subfora. Verder verandert er voor jullie niets.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hevonen schreef:Van de week reed ik over de afsluitdijk. Omdat ik daar eigenlijk altijd even stop (omdat ik het leuk vind om uit te kijken) reed ik van de A7 af de dijk op. Op het moment dat ik stil stond, wist ik direct dat ik de autodeuren en ramen niet zou openen... Want niet alleen mijn ruiten, spiegels en auto waren direct bezaaid met muggen, ook het hek en de palen naast me. Ik ging de weg weer op...
[ [url=m/YVmq3Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
en zat me nog te verbazen over die muggen toen het me opviel dat het wel leek alsof de Afsluitdijk rookte, of dat er misschien in de verte struikjes op het hoge deel waren geplant, maar dat leek me erg onwaarschijnlijk. Toen ik goed keek zag ik dat alle rookpluimen in feite zwermen muggen waren. (de foto is slecht, want het autoraam was erg vies door de dode muggen
Ik heb inmiddels begrepen dat dit af en toe voorkomt, maar ik had het nog nooit gezien.
[ [url=m/uDY51I.jpg]Afbeelding[/url] ]