Die bevalling van de laatste was zeker kommer en kwel
fohadie
Geplaatst: 15-12-22 16:53
Hihi, ik las bij de laatste komkommer.
Goof
Geplaatst: 15-12-22 21:11
fohadie schreef:
Hihi, ik las bij de laatste komkommer.
Die fout gaat later op school met zekerheid gemaakt worden door docenten; 'Kom Kommer'.
Ik had eens een leerling die Klaar heette en je raadt hem al..... 'Kom eens Klaar' toen ik hem even bij me riep. Klas (pubers) in een deuk. Ik eigenlijk ook. Hij ook, het gebeurde iedere nieuwe docent wel een keer zei hij.
Jullie willen niet weten hoe vaak ik tabblad heb geswitcht om het goed over te kunnen nemen
Ohja en in het filmpje zelf; Prinsessa
Fabled
Geplaatst: 06-01-23 14:54
Ik had in het UO topic geplaats dat ik vind dat sommige mensen echt te idiote namen verzinnen, dus nu ik weet dat dit topic bestaat moet en zal ik er doorheen scrollen en mensen stilletjes veroordelen om wat ze hun kinderen aan doen.
Mijn kerel wilde heel graag het nageslacht Atlas of Helios noemen, of nog wat andere namen van Griekse goden die mijn brein al lang heeft verdrongen. Dat was echt een discussie die we een maand lang hebben gehad ofzo.
_Karlijn
Geplaatst: 06-01-23 16:26
Wij hadden op het werk elders een woonlocatie voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking/EMB die Helios heette Voor mij is dat dus niet echt een mensennaam. Ik wist eerlijk gezegd ook niet dat dat een Griekse God was
Jilletje
Geplaatst: 06-01-23 16:52
Zo vind ik Nike dan wel weer heel mooi Maar dan wel uitgesproken als niekee en niet als naik(ie)
Ik ken ook een Nike, uitgesproken als Nikee. Maar werkelijk iedereen zegt het verkeerd. Als je die naam wilt geven zou ik het gewoon fonetisch schrijven of als Nikée, anders gaat 90% het verkeerd zeggen