Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Yvonnelind schreef:Frouk schreef:Mijn baas vanochtend tegen mij:
Je hebt die hakken toch niet aan getrokken om mij een blauwe zak te bezorgen of niet soms![]()
ik werk op een camping tussen een stel lompe Friezen
Gelukkig zijn niet alle friezen lomp... (over lompe opmerkingen gesproken, je kunt ook gewoon zeggen: 'ik werk op een camping tussen een aantal lompe kerels').

Charlie82 schreef:Versprekingen aan de telefoon zijn ook vaak best grappig...
Een college van mij:
'(bedrijfsnaam), goedemorgen. U speelt met (naam)...![]()
![]()
En ik zelf:
Klant: 'Verkopen jullie ook tuinkabouters?'
Ik: 'Ik kan het u niet met zekerheid zeggen meneer.'
* en toen kon ik even niet meer op het woord 'tuinafdeling' komen *
'Ik zal u even doorverbinden met iemand van de tuinkabouterafdeling...'![]()
geweldig!
sjemie schreef:Hij had er echt veel, maar goed, als je het uitlokt krijg je het ook terug. Ze hebben daarna trouwens nooit meer iets gezegd.

_pauline_ schreef:Ik heb een keer een opmerking naar mn hoofd gekregen waarvan ik dacht nou zeg!
Ik liep het klaslokaal uit, en toen vroeg een meisje uit mn klas van:
* Pauline kam jij je haar wel eens![]()
Ik: PardonIk kam het drie keer op een dag
![]()
* Ow sorry
Ik heb heel erg dik haar, en het pluist. En ik droeg het toen los.. Maarja

SanneTilburg schreef:Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen.

Loop ik vervolgens naar boven, loop ik de kantine binnen, leest meneer nét het smsje. En toen keek hij mij echt zo aan van 'voel je je wel helemaal goed?'
) op had en er een krant op tafel lag waar ik mij maar even in heb verdiept
A_lette schreef:Ha ik heb er ook weer één hoor. Afgelopen vrijdag op mijn werk, komt één van mijn collega's er aan die die dag vrij zou zijn. En aangezien wij elkaar niet echt liggen had ik een wel typische begroeting
'WAT DOE JIJ HIER???'
Ze vond het niet zo leuk...
Naja en een lompe opmerking, eerder lompe actie..
Vorig weekend heb ik het heel erg gezellig gehad met een andere collega. Week erna elkaar de hele tijd aanstaren ect. Niks gebeurd die week. Vrijdags was ik het zat dus stuur ik in volle overtuiging dat hij al vrij was een smsje die niet echt ergens op sloeg.Loop ik vervolgens naar boven, loop ik de kantine binnen, leest meneer nét het smsje. En toen keek hij mij echt zo aan van 'voel je je wel helemaal goed?'
Op dat moment was ik erg blij dat ik én mijn pet (verplicht op het werk) op had en er een krant op tafel lag waar ik mij maar even in heb verdiept
Mik_ schreef:Haha en wat zei ie?

Een beetje duidelijkheid is teveel gevraagd blijkt altijd...
Maar geloof niet dat hij de hint heeft begrepen
"
)

Ringetje schreef:SanneTilburg schreef:Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen.
Jup erg leuk is dat. Ik ben ook 1.87. Laatst in de stad liepen er twee meiden achter me en een daarvan maakte ook die opmerking. Die ander: "Nog harder joh, ze hoort het anders nog". De eerste weer: "Zo die is lang!" Ik had het de eerste keer nog niet gehoord ofzo...
Guernica schreef:Een stel jongens van mijn oude school moesten altijd grapjes maken over mijn vriendin, vroeger was ze niet zo knap als ze nu is, maar ze heeft wel altijd een flinke voorgevel gehad.
Dus als ze langs kwam was het 'daar is de heks met de grote tieten' en een andere vriendin noemde ze een varken (slaat echt nergens op).
Op een gegeven moment waren mn vriendinnen zo van streek daardoor dat ik voor die jongen ben gaan staan en 'een, twee, drie, vier, vijf' ben gaan mompelen, naar zijn puisten wijzend.
Hij had er echt veel, maar goed, als je het uitlokt krijg je het ook terug. Ze hebben daarna trouwens nooit meer iets gezegd.
sunshine schreef:Ik op de middelbare ooit tegen een meisje:
Hey, jij hebt hetzelfde haar als mijn moeder..."
Meisje blij...
" alleen mijn moeder zit er op "
![]()

sunshine schreef:Ik op de middelbare ooit tegen een meisje:
Hey, jij hebt hetzelfde haar als mijn moeder..."
Meisje blij...
" alleen mijn moeder zit er op "
![]()