Afdeling Lompe Opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Afdeling Lompe Opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:21

Mijn ex ging na mij met een meisje die niet zo knap was (geheel buiten proporties, korte rokjes dragen en haar zwarte been haar niet verwijderen enzo).
Ik liep met mijn beste vriendin door de Media Markt, en zag hem lopen, dus ik zeg tegen L (mijn vriendin) ik pak even een ander pad, ik heb geen zin om P tegen te komen.
L tegen mij: wat loopt daar voor baviaan naast hem dan?
ik tegen L: dat zal Tessa wel zijn, daar ging die al meteen mee toen het uit was (had ruim 3 jaar een relatie met hem gehad)

Zij liep express zijn kant op, en zei tegen hem:
Goh waar heb je haar leren kennen?
in de dierentuin?
hij: nee via een tv programma
zij: goh, dan was het zeker monsterlijke liefde...

T was erg grof, maar dat had hij wel verdiend. Hij was bijna 24 toen het uitging, en bleek achteraf al 2 maanden met T te scharrelen toen ik het uitmaakte.
Laatst bijgewerkt door Mri op 20-08-07 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:23

Yvonnelind schreef:
Frouk schreef:
Mijn baas vanochtend tegen mij:
Je hebt die hakken toch niet aan getrokken om mij een blauwe zak te bezorgen of niet soms Vork

ik werk op een camping tussen een stel lompe Friezen Cool

Gelukkig zijn niet alle friezen lomp... (over lompe opmerkingen gesproken, je kunt ook gewoon zeggen: 'ik werk op een camping tussen een aantal lompe kerels'). Nors opkijken

tja dat is jou gedachte, voor mij zijn het gewoon lompe Friezen Vork

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 19:31

OMG Ma_rie_tje Huilen van het lachen
Geweldig. Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:22

Een stel jongens van mijn oude school moesten altijd grapjes maken over mijn vriendin, vroeger was ze niet zo knap als ze nu is, maar ze heeft wel altijd een flinke voorgevel gehad.
Dus als ze langs kwam was het 'daar is de heks met de grote tieten' en een andere vriendin noemde ze een varken (slaat echt nergens op).
Op een gegeven moment waren mn vriendinnen zo van streek daardoor dat ik voor die jongen ben gaan staan en 'een, twee, drie, vier, vijf' ben gaan mompelen, naar zijn puisten wijzend.
Hij had er echt veel, maar goed, als je het uitlokt krijg je het ook terug. Ze hebben daarna trouwens nooit meer iets gezegd.

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:32

Ik heb een tijdje bij een bouw/tuincentrum gewerkt en daar moesten we om de cijfers van de postcode vragen:
Ik:'Meneer, mag ik de cijfers van uw pincode?' Huilen van het lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 23:56

Charlie82 schreef:
Versprekingen aan de telefoon zijn ook vaak best grappig...

Een college van mij:
'(bedrijfsnaam), goedemorgen. U speelt met (naam)... ROFL Huilen van het lachen

En ik zelf:
Klant: 'Verkopen jullie ook tuinkabouters?'
Ik: 'Ik kan het u niet met zekerheid zeggen meneer.'
* en toen kon ik even niet meer op het woord 'tuinafdeling' komen *
'Ik zal u even doorverbinden met iemand van de tuinkabouterafdeling...' Nors opkijken No Cheer

*LOL* *LOL* geweldig! ROFL

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 08:27

sjemie schreef:
Hij had er echt veel, maar goed, als je het uitlokt krijg je het ook terug. Ze hebben daarna trouwens nooit meer iets gezegd.

Zo wist een klasgenoot van mij ooit zo stoer te zijn, te roepen dat ik zou bij de KKK kon (midden in de winter, ik had 'n puntmuts en 'n jas met punt-capuchon). Nou ben ik nogal anti-racistisch, en die opmerking schoot bij mij dus nogal verkeerd. Helaas voor hem, want hij had/heeft ernstig eczeem.

"Ach, ga toch aan je korsten krabben, jochie"

Hij is de rest van de week niet op school geweest. Maar goed ook, want ik moest ook even afkoelen...

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:28

_pauline_ schreef:
Ik heb een keer een opmerking naar mn hoofd gekregen waarvan ik dacht nou zeg!

Ik liep het klaslokaal uit, en toen vroeg een meisje uit mn klas van:
* Pauline kam jij je haar wel eens Hamer
Ik: Pardon Verward Ik kam het drie keer op een dag Scheve mond
* Ow sorry

Ik heb heel erg dik haar, en het pluist. En ik droeg het toen los.. Maarja

Die heb ik ook wel een keer gehad ja. Ik heb dun haar maar heeeeeel veel. Dus dat pluist idd ontzettend. Maar alleen zeiden ze dit expres om te pesten.

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:34

SanneTilburg schreef:
Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord

Jup erg leuk is dat. Ik ben ook 1.87. Laatst in de stad liepen er twee meiden achter me en een daarvan maakte ook die opmerking. Die ander: "Nog harder joh, ze hoort het anders nog". De eerste weer: "Zo die is lang!" Ik had het de eerste keer nog niet gehoord ofzo...

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:53

Ha ik heb er ook weer één hoor. Afgelopen vrijdag op mijn werk, komt één van mijn collega's er aan die die dag vrij zou zijn. En aangezien wij elkaar niet echt liggen had ik een wel typische begroeting Bloos
'WAT DOE JIJ HIER???' Bloos!

Ze vond het niet zo leuk...

Naja en een lompe opmerking, eerder lompe actie..
Vorig weekend heb ik het heel erg gezellig gehad met een andere collega. Week erna elkaar de hele tijd aanstaren ect. Niks gebeurd die week. Vrijdags was ik het zat dus stuur ik in volle overtuiging dat hij al vrij was een smsje die niet echt ergens op sloeg. Bloos Loop ik vervolgens naar boven, loop ik de kantine binnen, leest meneer nét het smsje. En toen keek hij mij echt zo aan van 'voel je je wel helemaal goed?'
Op dat moment was ik erg blij dat ik én mijn pet (verplicht op het werk Knipoog ) op had en er een krant op tafel lag waar ik mij maar even in heb verdiept Bloos

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 10:59

Haha en wat zei ie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:12

A_lette schreef:
Ha ik heb er ook weer één hoor. Afgelopen vrijdag op mijn werk, komt één van mijn collega's er aan die die dag vrij zou zijn. En aangezien wij elkaar niet echt liggen had ik een wel typische begroeting Bloos
'WAT DOE JIJ HIER???' Bloos!

Ze vond het niet zo leuk...

Naja en een lompe opmerking, eerder lompe actie..
Vorig weekend heb ik het heel erg gezellig gehad met een andere collega. Week erna elkaar de hele tijd aanstaren ect. Niks gebeurd die week. Vrijdags was ik het zat dus stuur ik in volle overtuiging dat hij al vrij was een smsje die niet echt ergens op sloeg. Bloos Loop ik vervolgens naar boven, loop ik de kantine binnen, leest meneer nét het smsje. En toen keek hij mij echt zo aan van 'voel je je wel helemaal goed?'
Op dat moment was ik erg blij dat ik én mijn pet (verplicht op het werk Knipoog ) op had en er een krant op tafel lag waar ik mij maar even in heb verdiept Bloos

ben toch wel benieuwd naar het smsje die je verstuurd had wat ik me daarbij moet voorstellen! Vork

Unni

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:54

Mensen schatten mij nog wel eens jonger.

Een tijdje geleden vroeg er iemand of ik in de eerste of in de tweede zat.
Terwijl ik aankomend schooljaar toch echt naar de vijfde zou moeten. Bloos

En dit hebben mensen al vaker gevraagd. Clown

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 13:02

Mik_ schreef:
Haha en wat zei ie?

Helemaal niks Bloos
De rest van de werktijd hebben we elkaar weer als vanouds aan zitten loeren *LOL*
Morgen weer werken, (na een paar dagen vrij) volgens zijn collega's was hij afgelopen paar dagen niet te genieten. Nagelbijten / Gniffelen

Kerels Een beetje duidelijkheid is teveel gevraagd blijkt altijd...

En dat smsje was zijn stopwoordje.. Dus. *LOL* Maar geloof niet dat hij de hint heeft begrepen Knipoog

Juulja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:32

op de basisschool;
een klasgenootje was tijdens het voetballen gevallen en had een snee(tje) in z'n gezicht, terwijl hij al bloedend mij passeerde met de hele gang achter zich aan, riep ik,"ooohhh dat moet vast gehecht worden!! dat schijnt echt vet pijn te doen, brrr wat eng!! Ziek "
en toen een klasgenootje zei "julia, zeg dat nou niet!!" ik zo: "wát? waarom niet???" (later kwam er wel in me op dat het niet helemaal zo tactisch was hoor Ach gut ) Koe
en nog een erge maar ik ben hem alweer vergeten..
Oh ja nog een andere, op vakantie in portugal (ik was helemaal gewend aan de fransosen die je toch niet kunnen horen en waar toch geen toerist komt) Staan we bij een soort "afgrond" staat er vlak bij ons een vrouw met haar dochter ik zo (toen ik net wegliep) "Lelijke slippers, allebei" tegen mn stiefzussen mar volgens mn stiefzusje keken ze me heeel giftig aan (volgens mij hadden ze het nieteens gehoord maargoed...)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:40

Ringetje schreef:
SanneTilburg schreef:
Ik word er echt gek van als mensen domme opmerkingen maken over mijn lengte. Ik ben namelijk 1.87m dus niet echt klein Knipoog. En je wilt echt niet weten hoe vaak mensen me aankijken en zeggen 'so, jij bent lang!' Ik zeg dan altijd maar 'echt? O, dat wist ik nog niet.' Ik vind het zo dom dat mensen dat zeggen. Net of ik me echt nog nooit beseft heb dat ik langer ben dan de meeste mensen. Gestoord

Jup erg leuk is dat. Ik ben ook 1.87. Laatst in de stad liepen er twee meiden achter me en een daarvan maakte ook die opmerking. Die ander: "Nog harder joh, ze hoort het anders nog". De eerste weer: "Zo die is lang!" Ik had het de eerste keer nog niet gehoord ofzo...

Ik ben 1.82
Komt er op een feestje een meisje langs; "Woooow die is lang !!!"

En zo extreem ben ik nou ook weer niet..

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:50

Guernica schreef:
Een stel jongens van mijn oude school moesten altijd grapjes maken over mijn vriendin, vroeger was ze niet zo knap als ze nu is, maar ze heeft wel altijd een flinke voorgevel gehad.
Dus als ze langs kwam was het 'daar is de heks met de grote tieten' en een andere vriendin noemde ze een varken (slaat echt nergens op).
Op een gegeven moment waren mn vriendinnen zo van streek daardoor dat ik voor die jongen ben gaan staan en 'een, twee, drie, vier, vijf' ben gaan mompelen, naar zijn puisten wijzend.

Vind het wel lief dat je zo voor je vriendin opkomt! Haha!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 17:58

Over dat mensen achter je rug lopen te praten, niet wetend dat jij het duidelijk kan horen..

Liep op kamp met 2 jongens in een groep naar een spelveldje toe. Liepen 3 meisjes achter ons die zaten te praten over wat voor poedersuiker beesten paarden wel niet waren en hoe erg ze wel niet stonken enz..
Op een gegeven moment zegt 1 van die meisjes, eigenlijk best wel banketstaaf als hier nou iemand loopt die paardrijdt.
Ik draai me om en zwaai eventjes vrolijk..
hun zo: Echt Vork

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:12

Hahahaha ik liep vandaag op school (net de 2e dag weer) ik kom een vriendin tegen die ik eigenlijk alleen op school zie dus al vrij lang niet heb gezien. Ik zo: Heee en hoe gaat het etc. ..
Voel jij je ook al zo groot tussen die kleine eerste jaars (wij zijn 4e jaars) ?
zegt ze: Ja niet normaal ze lopen overal!
Dus wij waren nogal aan het k*tten tegen die eerste jaartjes. Stond er in een keer een meisje voor m'n neus stil en ik bots zowa op dr want ik zag haar niet en ik werd er pissig van en ik zeg zo, goh weer zo'n k*teerstejaar die de weg kwyt is, ik loop ze gewoon omver hoor moette ze maar groter zijn.

... ben ik ondertussen voorbij kijk ik achterom zie ik dat het de zus van mijn vriend is, en ze zit nog wel in de tweede Clown

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:05

Ik op de middelbare ooit tegen een meisje:
Hey, jij hebt hetzelfde haar als mijn moeder..."
Meisje blij...
" alleen mijn moeder zit er op "

Bloos Ach gut

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:10

mijn aller eerste stage dag op een kliniek.
ik zou een poes gaan scheren voor een sterilisatie en vraag doodleuk aan de dierenarts *al wijzend naar de buik van de kat*
van hier tot hier toch scheren?? *van navel tot bekken zo ongeveer*
nee zegt de dierenarts van hier tot hier *en wijst van kop tot kont aan*
en ik in volledige onschuld: *... maar... dan heb je een kale poes...* Bloos ROFL

tja toen was wel duidelijk hoe mijn verdere stage zou lopen... Whoosh! ROFL

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:13

sunshine schreef:
Meisje blij...

Bloos Ach gut

bijna hetzelfde..

mijn neefje (N) kapper (K)
N: hej wat zit je haar leuk
K: dankjewel
N: jammer dat je erop zit Clown

ik was gister een dagje uit met m'n vriend naar amsterdam lopen we langs een stel met 2 honden.. stukje verder horen we ineens vanachter schreeuwend: ja hij luisterde ook niet naar ons.. vrouw die met een rood hoofd rennend naar het stel toe loopt.. nee naar mij ook niet Vork

kwam echt zooooo droog over Tong uitsteken

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:14

sunshine schreef:
Meisje blij...

Bloos Ach gut

Dus jou moeder heeft haar in of uit dr reet?

Ik vind dit geen lompe opmerking, maar ronduit onbeschoft en ik snap niet dat je zoiets durft te zeggen en het dan nog grappig vind ook.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:16

de kapster had net het haar van mn kleine neefje gemilimeterd.
ik: Takkie (z'n bijnaam) niet rennen! dan gaat je haar door de war

hij stondgelijk stil, en liep heel rustig naar zn moeder toe.
Pas na een paar minuten had hij het door.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 19:18

en vandaag had ik ook een leuke...
ik ging het zoontje (3 jaar) van een collega van mij uitleggen dat als je tussen de druppels door liep je niet nat werd van de regen (het regende namelijk)...

hij heeft me toch staan aankijken... alsof ik in een inrichting thuishoorde... Nagelbijten / Gniffelen