Misschien niet heel raar, maar wel een beetje gevaarlijk.... Geloof niet dat de aanhanger zoveel gewicht mocht hebben. Was een aanhanger uit litouwen. Kon helaas niet inhalen omdat ik vlak erna van de snelweg ging ...
Maar ehm, de banden stonden niet heel recht eronder...
Anoniem
Geplaatst: 29-04-17 12:59
hoe verzinnen ze het
Paar weken terug had ik foto moeten maken bij Amtwerpen, was een sloopauto met oa geen klep op de tankdop (gelukkig was de tankdop er nog wel ) rechterkant vol deuken en krassen . Motorkap kon nog net dicht , maar dan ook net . Hoe die door de keuring was gekomen ..
Gisteren was ik met een vriendin mee geweest naar haar bijrijdpaardje, op de terugweg reden we de snelweg op en reden we achter een auto met aanhanger die pallets vervoerde.. Een paar meter hoog opgestapelde pallets met 2 van die touwtjes vast gezet, stond ook helemaal scheef, zij zei ook dat kan toch niet goed gaan, waarop ik zei ga er maar niet achter rijden straks hebben wij ze op het dak.. Ik weet niet hoe maar het is wel de hele tijd goed gegaan zolang wij er bij in de buurt reden dan.. Maar ik zat echt met open mond te kijken
Zo heb ik een glasplaat gezien die op de dak van een autootje type VW Golf lag. Zat met spanbandjes vast door de ramen heen.
Zo'n 20 m voor mij vloog de glasplaat eraf... (zo'n 40 m voor mij reed een motor die de auto net ingehaald had, die had zeker een engeltje op zijn schouder) Ik reed op een andere baan (vertrouwde het niet) en reed door een wolk met glassplintertjes, maar mijn auto had gelukkig niks.