Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Esplendido schreef:Hier ook op zoek naar inspiratie. Inmiddels ruim 21 weken zwanger van de vierde. We hebben al twee meiden en een jongen en nu verwachten we weer een jongen. We houden van klassieke Nederlandse namen, geen top zoveel namen, geen ingewikkelde schrijfwijzen en dergelijke.
Esplendido schreef:Hier ook op zoek naar inspiratie. Inmiddels ruim 21 weken zwanger van de vierde. We hebben al twee meiden en een jongen en nu verwachten we weer een jongen. We houden van klassieke Nederlandse namen, geen top zoveel namen, geen ingewikkelde schrijfwijzen en dergelijke.
Esplendido schreef:Wij zijn op zoek naar een jongensnaam. Klassiek, niet te kort (andere kinderen hebben allemaal twee of drie lettergrepen) en geen top zoveel naam. Een naam als Casper vind ik echt heel leuk en ook passend bij de andere namen. Helaas is vl niet overtuigd.
lieveli schreef:Nog niet zwanger. Maar, voor een jongetje vind ik Caligula leuk en mijn vriend Julius. Wat is jullie mening?
WinSel, is het handig om die naam zo op bokt te gooien? Kindje is nog niet eens geboren en de naam is vrij zeldzaam. Ik zou het niet fijn vinden als mijn zus dat zo op bokt gooit.
lovecappie schreef:Ik ben nog laaang niet zwanger, maar voor een jongen vind ik Dani en Jevi/Jaivey erg leuke namen. Jevi vind ik een leukere schijfwijze, maar ik vind het leuk dat het (waarschijnlijk) afgekort zal worden naar 'Jay', wat denk ik met Jaivey eerder gaat gebeuren. Maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Voor een meisje staat Liv hoog op mn lijstje als ik ooit een dochter krijg. Jacky voor een meisje vind ik ook erg leuk.
lieveli schreef:Nog niet zwanger. Maar, voor een jongetje vind ik Caligula leuk en mijn vriend Julius. Wat is jullie mening?