Denk wel dat we't dan beter op een rol toilletpapier kunnen afdrukken
Traiectum
Geplaatst: 28-08-11 01:12
NEEE! Oppassen met wc-papier. Aan het eind van de zomer begint de closetpotkabouter aan zijn jaarlijkse migratietocht! Het onnodig in huis halen van wc-papier wordt ten sterkste afgeraden.
Als voorbeeld hier een bejaard exemplaar:
die zijn vrij eenvoudig te verwijderen, een paar keer met chloor doorspoelen en je bent er vanaf. Maar als je echt pech hebt krijg je een invasie van de pispotkabouter, zeg maar de hangjongere-variant van bovenstaande, zo vreselijk dat ik 'm in een link heb gezet:
Secreten dat dat zijn, niet te geloven! Die vallen zelfs soortgenoten aan:
MeesMo
Geplaatst: 28-08-11 13:10
Pff, dankje jongens! Ik heb wat benauwde dagen gehad, geloof me!
Ik had hier op het forum dus wat dingen geschreven over Paulus en dat was 'm blijkbaar nogal in het verkeerde keelgat geschoten. Ik was rustig wat aan het luieren onder mijn steen toen ik me opeens nogal draaierig voelde worden. Ik besloot dat het beter was als ik even ging liggen. Toen werd alles zwart. Ik werd wakker in een soort hol. Ik lag gekneveld en al op de grond en toen ik opkeek keek ik recht in het kwaadaardige gezicht van Paulus de B. Hij gniffelde, draaide zich om en liep weg. Het was daarbinnen een ware hel en na vijf dagen kon ik eindelijk via mijn mobiel om hulp vragen. Toen kwamen jullie. Werkelijk, ik ben jullie eeuwig dankbaar! Onbevreesd voor de mogelijke gevaren en Eucalypta (dat is een klasse apart!) gingen jullie op pad.
Met Traiectum voorop en Wille als hekkensluiter wisten jullie mij te vinden. Vooral de neus van Traiectums mustang schijnt jullie daarbij goed geholpen te hebben. Het epische gevecht dat volgde toen de pony van Pauline per ongeluk een scheet liet in de kwaadaardige gezichtjes van een stel goed gecamoufleerde hangboskabouters zal ik nooit vergeten. Vooral niet toen Eucalypta ook nog op kwam dagen! Gelukkig wist Svdijk ons allen te redden door heldhaftig op Eucalypta's nek te springen en haar lightsaber in Eucalypta's neus te steken.
Ondanks het feit dat ik nu in quarantaine zit ben ik jullie eeuwig dankbaar!
Tijdens mijn gevangenschap heb ik wél veel kunnen leren over het gedrag van kabouers in hun natuurlijke habitat. Ik zal allles uitwerken en tezijnertijd zal ik mijn kennis met jullie delen.
ps. er waren geen bakkabouters vanmiddag, kindlief heeft winstpunt gereden met de überpony! Yes, de eerste is binnen. Mama helaal niet trots of zo hoor......
wille
Geplaatst: 28-08-11 22:29
Graag gedaan Simoontjeh!!, het was een avontuur om nooit te vergeten!!, voor alle reddingswerkers nog even de website voor nazorg indien nodig;
wille de kabouters hebben de site gehackd mn pc zegt : Page not found...
MeesMo
Geplaatst: 28-08-11 23:07
Jammer Svdijk! Sonde van je lightsaber! Zal ik eens gaan kijken of ik er in de schuur nog eentje heb liggen? Zijn je boilerkab's al weg? Rien, gefeliciteerd! foto?
Ook bij mij deed de site het niet wille Misschien rust er een kaboutervirus op dat onze scanners tegenhouden?
*edit*
HEBBES! Hij is niet hetzelfde kleurtje, ben ik bang, maar hij doet het nog prima!
Illusion1990
Geplaatst: 28-08-11 23:15
Volgens mij gaat onderstaande over de uitreiking van Hackkabouter van het jaar aan kabouter Wesley... We moeten echt beter research gaan doen!