Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Vrijdag een trotse moeder in mijn winkel met haar dochter. Had ze Namoe genoemd. Vond ze zo bijzonder, die naam hadden ze nog nooit gehoord. Nee, waarom denk je dat je het nog nooit gehoord hebt?! Misschien is daar een reden voor?
Ik verstond eerst Nou moe.
Flying_Angel schreef:Rocky_konijn schreef:Gisteren kwam mijn buurmeisje (Fayline, wat je uitspreekt als Feline) trots vertellen dat ze een zusje had: Jaileya, wat je uitspreekt als Jeeliena.
En waar komt die n in de uitspraak opeens vandaan? Waarom zo moeilijk
01San schreef:Misschien kon ze de naam van haar zusje nog niet goed uitspreken? Dat ze jeeliena zei inplaats van jeelieja?
Is het eerste wat in mij op komt, anders is het wel heel raar om geen n in de naam te zetten maar wel uitspreken
01San schreef:Misschien kon ze de naam van haar zusje nog niet goed uitspreken? Dat ze jeeliena zei inplaats van jeelieja?
Is het eerste wat in mij op komt, anders is het wel heel raar om geen n in de naam te zetten maar wel uitspreken
Citaat:Sssst
Het is een woord dat we in Nederland nogal vaak tegen onze kinderen zeggen. Sssst, nu even stil zijn! Maar in het buitenland loopt er een kind rond met deze naam. Je schijnt Sssst uit te spreken als Forest, maar het valt te betwijfelen dat de juf dat in één keer goed zegt.
Citaat:Mijn dochter heet eskalowinda - kreana mijn zoon myron boyd mijn dochters naam door heel Nederland en buitenland niet bekend