nee, helaas.. ik woon wel in een erg koel huis, al zeg ik het zelf maar dank je zal ik eens foto's plaatsen binnenkort?
Ja zeker jammer!Ik ga ook,heb morgen wedstrijd om 10:30 3n 11:00 dus dan moet ik een beetje wakker zijn. Moet ook nog mijn spullen klaarleggen enzo!Doei Zijn jullie er morgen ook?
ikke NIET... Standaard elke dag bezoek ik bokt minstens 10 keer maare ik wil jullie iets zeggen mag dat ?
wuhaha okeej hier komt t:ik heet geen NIKKIE ook geen MISTY maar LINDA wuhaha iedereen noemt me nikkie...dat was mijn verzorgpony en misty nog steedsmaare gaan jullie het leren ?
Ik zal het proberen......nikkie oh nee, Linda Wie msn't er ook met iemand die die hele tijd zomaar offline gaat?
dan moet je je linda noemen en geen nikkymisty je word nou eenmaal snel bij je nickname genoemt (vandaar dat ik nu geen dribbel meer heet maar joyce ) wie heeft ook zin om wat leuks te doen nu ??
ik vond nikkiemisty leuker....maar goed daarom leer ik het jullie nu ook wie wil mij toevoegen op msn ? Kussielinda@hotmail.com :p
ja hoor.. Eef, ik zijn niet irritant! Ik had hebben goede reden; flippende moeder moeten jullie ook wel eens onderduiken voor je moeder? *snel msn en bokt uit en weg*
nee hoor, me moeder vind het niet erg, waarom vind jouwe het erg??denken jullie nou dat er nog een dvt 3 komt??