Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Haha, mijn voornaam is YanouNiet onwijs lastig als mensen er eenmaal aan gewend zijn maar niemand kent het. Hier in de UK lijkt het wel iets makkelijker te zijn voor mensen dan in Nederland.
Ik woon in Engeland en ben niet echt van plan terug te keren (m'n vriend is ook Brits en niet Nederlands, hij probeert Nederlands te leren maar is in de afgelopen 3 jaar niet veel verder gekomen dan een paar woordjes) maar zeg nooit nooit
IJsco_Love schreef:Mijn vader is Grieks en kwam op zijn 25e naar Nederland voor mijn moeder, inmiddels zo'n 30 jaar geleden, zonder Nederlands te spreken en hij zegt altijd dat het 10 jaar heeft geduurd voordat hij zich een beetje kon reddenEulogy schreef:Haha, mijn voornaam is YanouNiet onwijs lastig als mensen er eenmaal aan gewend zijn maar niemand kent het. Hier in de UK lijkt het wel iets makkelijker te zijn voor mensen dan in Nederland.
Ik woon in Engeland en ben niet echt van plan terug te keren (m'n vriend is ook Brits en niet Nederlands, hij probeert Nederlands te leren maar is in de afgelopen 3 jaar niet veel verder gekomen dan een paar woordjes) maar zeg nooit nooit
Wel een mooie naam!
En voor je vriend is nederlands leren ook moeilijk, zeker als jullie daar wonen en niet in Nederland. En zelfs al woonde je hier...ik woon hier nu sinds mijn dertiende al en schrijven gaat me goed af, maar die uitspraak...sommige woorden vermijd ik express![]()
Ga je je kind tweetalig opvoeden? (Doen wij). Of enkel Engels?
Sorry, ik dwaal af![]()
Voor Franse namen vind ik Matthieu ook erg mooi!
Yunaa schreef:My_Lady schreef:Mooie namen komen er voorbij.
Ik ben 3 mei bevallen van een dochter. We hebben haar Jelisa genoemd.
Ik had een meisje in mijn klas die Jaleesa heette. Spreek je dat ook zo uit? (Alleen de 'a' wordt denk dan een 'e')
swartbeessie schreef:Ik moet denken aan dit nummer van de Tingtings, daar komt die naam ook in voor!
[ Video ]
Niet helemaal mijn kopje thee, Jaleesa, maar wel origineel...