Sneue gezichtje? Dat is toch het tranen over je wangen van het lachen-gezichtje. Oeps, ik bedoelde mijn bericht niet slecht. TS, plaats maar vlug een update voordat de gemoederen te hoog oplopen.
*vliegt weer weg uit dit topic, ik dacht ook even grappig te doen*
Brievenbus
Geplaatst: 14-09-13 13:57
Gini schreef:
TS, plaats maar vlug een update voordat de gemoederen te hoog oplopen.
Hihi
Bambolina
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-13 14:05
HELP Ik heb meelezers Leuk dat mensen de moeite nemen om in mijn berichten gaan kijken om te zien dat ik op andere plekken wel post, maar niet de moeite nemen om een paar bladzijdes terug te gaan in dit topic, waar ik meerdere keren duidelijk heb gezegd dat mocht er verandering zijn dus jullie de eerste zijn die het horen. Dat jullie niks horen is omdat er dus geen verandering zijn. Sjonnie ligt nog altijd te chillen in de vensterbank! Persoonlijk denk ik wel dat ie het loodje heeft gelegd, maar ik wil m' eigenlijk wel gewoon tot de zomer laten liggen voor het geval het echt zo'n ding is wat bijna een jaar in een pop zit voor het uitkomt.
Slecht nieuws :'( :'( Sjonnie is niet meer. Mijn moeder heeft m' open gemaakt en daarna weg gegooid, en gewoon zonder mij het te vertellen Ze zei dat er een hele kleine opgedroogde maad in zat, Sjonnie was dus inderdaad al wel dood.. maar toch!! Ze zei dat ze heeft geprobeerd foto's te maken maar die waren mislukt. Stomme taart had mij het gewoon moeten laten doen! Ouders, wat heb je er aan..
Sjonnie het ga je goed.. je hebt nu je rust op de eiwige groene weides voorbei de reinbow bridge
Wei zein hier met z'n allen tezamen gekomen om afscheid te nemen van Sjonnei, We kennen Sjonnie als een eenzaam ei, hei was voor vele een inspiratie omdat hei opmerkelijk goed kon omgaan met zein eenzaamheid.
Rust zacht lieve Sjonnei... we zullen je nooit vergeten.